Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעטים שבמעטים הם אלה שיכולים להרשות לעצמם רכב פאר.

לצערי גם אני לא יכול

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השאלה המתבקשת בנושא האטראז' ותאומות לה הוא מה עדיף,רכב חדש מהניילון שכולל מנוע לא מעודן וחסר מחץ,מושבים לא נוחים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות,או רכב מתקדם יותר בן שנתיים שלוש,את זה יצטרך הרוכש הפוטניאלי לקחת בחשבון.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

יש מכוניות שמספיק להביט בהן כדי לדעת מה הן שוות...

בקיצור, אין כאן הפתעות. אני מעריך שגם במבחן ריסוק היא תתפרק עוד לפני שהקיר יפגע בה. רק מהתנופה וההתרגשות...

 

וזה גם מה שיפה במכונית הזו. היא לא מאכזבת. פשוט לא מבטיחה כלום.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כבר כתבתי באיזה שרשור ייעוץ את דעתי על הרכב. הרכב הזה מיותר לחלוטין, ואין שום סיבה לקנות אותו כולל המחיר "הנוח" שלו.

כשיש היום עיסקאות מצויינות של רכבים 0 ק"מ במחירים דומים/טובים יותר כמו קרוז(עד כמה שאומרים שהיא גרועה אין מצב שהיא גרועה יותר מזה), SX4(מכוערת אבל לפחות עם 1.6 אוטומט), יונדאי I20. לא רואה סיבה שבעולם לרכוש את הדבר הזה, ואני בכלל לא מדבר על האופציה "הגרועה" של לקנות רכב יד שניה שהיה שנה על הכביש.

 

מצד שני קיימים בארץ מספיק טיפשים שניילונים על המושבים, כפתור התנעה ושקע USB עושה להם את זה, ואם זה רוטט ברמזור אז בכלל הם חוטפים אורגזמה. שיקנו את זה הברירה הטבעית עובדת כנראה גם בפן המוטורי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
כי הרכב הזה אחרי 3 שנים מתחיל להתפרק, יש לו גיר זוועתי שנתקע בהילוך לעתים קרובות , הגימור הפנימי שלו לא ברמה גבוהה

ובאופן כללי, לא נוח, לא אוחז , היגוי מעורפל , שידוך מנוע -גיר גרוע, צרכן דלק מוגזם.

 

נסעתי בשתי קרוז שונות של החברה, אחת 2012 ואחת 2013, פשוט רכב גרוע.

 

בקשר לאטרז' , הרכב נראה זול מכל הבחינות, נראה שהביאו לפה רכב למדינות עולם שלישי כדי להתחרות בפלח שוק הקטנות

אבל שם הוא פוגש מכוניות מודרניות יחסית שלא רואות אותו ממטר למרות שהן יחסית ספרטניות וחלשות.

(כמו השלישיה לבין VAG ולבית פיג'ו-סיטרואן-טויוטה, הקאיה, יונדאי I10 וכו')

 

או שאתה רגיל לGTI שלך או שאתה אנטי שברולט, מאז השדרוג של סוף 2010 הרכב ניהיה נורמאלי ואמין.

אין שום בעיות מיוחדות. זאת בסך הכל 1600 שגרתית מה אפשר לצפות ממנו? קמארו?

פורסם

אני אנטי שברולט אבל האוטו ממש לא גרוע.

הייתי מעדיף קורולה או סיוויק אבל זה מה יש.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
:lol: :lol: :lol: - על הפוסט המקורי.

 

כנס לגיבוב, פרסמתי סקירה על השברולט.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)
השאלה המתבקשת בנושא האטראז' ותאומות לה הוא מה עדיף,רכב חדש מהניילון שכולל מנוע לא מעודן וחסר מחץ,מושבים לא נוחים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות,או רכב מתקדם יותר בן שנתיים שלוש,את זה יצטרך הרוכש הפוטניאלי לקחת בחשבון.

יש כאלה שיעדיפו חדש מהניילונים, גם אם זה יהיה רכב ברמה נמוכה, רק כדי לא להתעסק עם חיפושים/בדיקות/מוסכים/סוחרים/בעלים קודמים, ולקבל אחריות יצרן.

 

גם בישראל רכב חדש מהניילונים זה סוג של סמל סטטוס. אם, לדוגמא, אתה שואל גרמני איזה רכב הוא קנה, הוא יגיד לך "גולף", ויהיה מובן מאליו שהוא קנה אותה חדשה מהסוכנות, ואם תשאל ישראלי, הוא יגיד לך "מזדה 3", ויוסיף "2006", כשהשנתון הוא מושא גאווה בפני עצמו (יש גם יד, אבל זה כבר נושא לדיון אחר). וכשיגיד "חדשה", זה סימן שהוא הגיע למשהו בחיים, אם הוא יכול, עם המס ההזוי, והיבואנים העוד יותר הזויים, שיש בארץ, להרשות לעצמו לקנות מכונית חדשה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא הייתי קורה לזה הישג לקנות רכב לעולם שלישי גם אם הוא חדש. עצוב שיש אנשים שקונים דבר כזה וחושבים שהצליחו להגיע למשהו. נכון מס גבוה, נכון מחירים גבוהים מאוד, אבל בכל זאת צריך לקחת הכל בפרופורציה. רכב משומש במחיר של חדש - זה פשרה על הרבה דברים. רכב בלי ניילונים זה גם פשרה, אבל אם הוא ברמה גבוהה יותר אז זו פשרה בפחות דברים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

במחיר של הרכב הזה כחדש אפשר לקנות דברים הרבה יותר טובים למשפחה ומשנתונים יחסית מתקדמים.

קצת פרופורציות לא יזיקו.

האטראז' אינה מיועדת לחובבי רכב, ואפילו לא משהו שקרוב אליהם, אלא אמורה לספק תחבורה בסיסית, כשעיקר כוח המשיכה שלה נובע מאיבזור עשיר ומחיר נוח, כמו גם צריכת דלק נמוכה.

כמכונית, האטראז' היא בינונית מינוס, במקרה הטוב, אבל ממש לא אסון מוטורי.

בנסיעה היא מזכירה מאד את האקו מיקרה של ניסאן, לטוב ולרע.

מסכים על ההיסחפות הלשונית, אבל זה דור ה"מדהים והמזעזע", אין מה לעשות. :wink:

פחות מסכים על ההשואה לאקו מיקרה. הכיסאות באקו מיקרה תומכים יותר והרכב מרגיש יציב גם במהירויות גבוהות. המתלים במיקרה הרבה יותר טובים מבמיצובישי, שמתנדנדת גם בסיבובים הקלים ביותר. לדעתי זו רמה מאד נמוכה בשביל רכב חדש ביחס למתחרות האחרות בשוק. ישבתי וגם נהגתי קצת ברוב (אם לא בכל) מכוניות המיני החדשות שכיום בשוק וזו היתה הגרועה ביותר מבחינת נוחות נסיעה ונהיגה.

דווקא פחות שמתי לב לרעידות בעמידה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא הייתי קורה לזה הישג לקנות רכב לעולם שלישי גם אם הוא חדש. עצוב שיש אנשים שקונים דבר כזה וחושבים שהצליחו להגיע למשהו. נכון מס גבוה, נכון מחירים גבוהים מאוד, אבל בכל זאת צריך לקחת הכל בפרופורציה. רכב משומש במחיר של חדש - זה פשרה על הרבה דברים. רכב בלי ניילונים זה גם פשרה, אבל אם הוא ברמה גבוהה יותר אז זו פשרה בפחות דברים.

+1

 

אנשים שקונים מוצרים זולים העיקר כדי לקנות יכולים להוציא אותי מדעתי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...