Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שבטוח, זה שבעוד שנתיים - שלוש יימכרו כאלה בגרושים, ממש בגרושים - משהו כמו 35 אלף ש"ח לרכב בן 3, וזה יהיה להיט גדול.

 

 

תכלס-היינו קונים.

יפנית בת 3 עם צריכת דלק של מיני ואבזור נחמד ב35K-יעופו כמו לחמניות חמות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים לדעתי ממש נסחפתם בכמה הרכב גרוע.

אתם צריכים להבין שדברך כלל קונים אוטו לפי טיב הנסיעה.

אני בעלים של מיצובישי ספייס סטאר שנוסע כל יום בבוקר בפקקים ובערב חוזר מהלימודים והפתעה שוב יש פקק. רוב הדרך אני לא עובר ת60-80 קמ"ש כי גם אם אין פקק זה כביש בין עירוני אבל לא כביש מהיר. האוטו בסוף החודש מראה כמה באמת הוא משתלם שרואים כמה דלק הוא באמת שותה.

אבל בוא נתייחס לאטראז, שככל הנראה משפחות מהמרכז יקנו אותו, וכמוני רוב הדרך יסעו בפקקים.! אז תפסיקו להתבכיין כי בתכלס גם אם תביאו פררארי עדיין תעמדו איתי באותו פקק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש רכבים חסכוניים לא פחות שהיציבות, הנוחות וההתנהגות שלהם טובות הרבה יותר משל הספייס סטאר. אני שמח שאתה נהנה מהרכב שלך, אבל לא לכולנו יהיה נח לחיות דווקא עם המכונית הזו כרכב עירוני ולא כל מי שמעוניין בחיסכון בדלק מוכן להתפשר על הדברים האלה תמורת USB וכפתור התנעה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תכלס-היינו קונים.

יפנית בת 3 עם צריכת דלק של מיני ואבזור נחמד ב35K-יעופו כמו לחמניות חמות.

 

זה בדיוק הכיוון. רכב זול ופשוט, לא צורך הרבה דלק, יש בו תא מטען גדול ואבזור טוב - לרוב האנשים זה מספיק ולמען האמת אולי זה עדיף על מאזדה 3 עם פז"מ של שלוש שנים יותר על הכביש.

פורסם

על הכוכב מרחב לא ייצא לי לסוע,

מעניין יהיה לבדוק

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

בא נכין אותך מראש, אין שם מרחב ושום אספקט לא ראוי לציון "כוכב" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חשוב להבין את קהל היעד של הדגם, אתם מתפרצים לדלת פתוחה, סביר להניח שלא אכפת לאדם שקונה אותם ואינו בעל ממון רב או קונה כרכב שני עירוני שהכסאות יהיו מתקופת האינקוויזיציה והוא לא ירגיש צורך להגיד שהוא נוסע ברכב שמשכך את המהמורות במתלים פניאומטיים מתכווננים.

אז הרכב עולם שלישי, כל אחד הולך לפי הכיס שלו ולפי מה שמתאים לו, אנחנו במגמה שאנשים פה לא נהיים יותר עשירים, ומכונית כזאת קולעת לצרכים של זוג מתחיל, אם לזוג הזה יהיו 90 הוא יעשה את ההחלטה שלו, בינתיים עושה רושם שהוא עושה את העבודה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

בגירה אני חושב שאם אדם רוצה להיות רציני בבחינת רכב עליו להיות נייטרלי, לבוא עם טבולה ראסה, הרי אנחנו לא מצפים מראש שזה יהיה C63 AMG שהוא עולה כמו הג'אנט שלה נכון?.

זה אמור לחסוך ולא לעלות הרבה, ספרטניות ופשטות זה שם המשחק, אז יהיו לו כסאות שאתה מעדיף לשכב באלונקה של אמבולנס כשתצטרך לנסוע לאילת, אבל זה יעלה גרושים, והרכב יהיה אמין, אז צריך לחשוב כל אחד איזה תכונות הוא רוצה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

agent_amos, אתה צודק, זאת צריכה להיות הגישה.

 

לרכב פשוט וזול חשובה מאוד צריכת דלק, אמינות, בטיחות ורמת נוחות סבירה ככל שניתן.

מבחינת נוחות, מנוע 3 צילינדר הזה גורם לויברציות וזה פוגע קשה בנוחות, במיוחד בנסיעה עירונית ופקקים שרכב הזה מיועד בראש וראשונה.

 

בין מכוניות זולות יחסית צריך לחפש רכב בעדיפות עם מנוע 4 צילינדר, רכב כמו פיאט פנדה כניראה הכי הרבה רכב יחסית למכירו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

Applez, אני רק שאלה. יש לך נסיון ממושך עם האטראז'? אם כן מה הקריטריונים שלך לרכב גרוע?

 

באגירה, יש כאן סתירה "קלה" בדבריך

"אני מכיר את האטראז'"

לעומת "

אין לי הרבה נסיון עם האטראג"



 

הבאתי את הלנסר לא כי היא במקרה גם מיצובישי אלא כי כולם מספידים אותה אבל מה לעשות, ממש כמו האלמרה כולם יאכלו את הכובע בסוף. כי מרוב פלסטיק חלול הלנסר שלי, 126K ק"מ לא מקרקשת, לא מתפרקת וגם לא סובלת מתקלות חשמל וברור שהגיר שלה לא מוחלף אחרי 20000 ק"מ

לדעת אם רכב איכותי זה נסיון בתחזוקה, בעמידות, קירקושים וכו' וגם בהתאמתו לסביבת הלקוח הספציפי. לכן מי שהציע פנדה מפספס את העניין שלמטרתו האטראז' באה אלינו, משפחה עם ילדים, עגלות, לול וכל מה שנדרש לשנע אותם לסבא וסבתא לסופ"ש. למישפחות כאלה הגודל (של הבגאז') כן קובע ולא הצורה החיצונית.

אגב, להשוות נהיגה באטראז' לנהיגה בספייס סטאר זה כמו להשוות נהיגה בגולף ובג'טה. סליחה על חוסר האנינות שלי אבל זה ממש לא לעניין.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תפוחי היית חייב הא? :-D

 

אנחנו הפכנו למדינת עולם שלישי בצורה רשמית! אני רואה פרארי 458 עומדת בפקק לידי בכביש 5 זוחלת מאחורי 107 לצד עוד לא מעט רכבי מיני, סופר מיני ורכבי מנהלים מזדקנים. המציאות עגומה.

 

אבל זה בדיוק הפתרון שמעמד הביניים ותשימו לב - אני בפירוש אומר מעמד הביניים! זקוק לו בכדי להמשיך להיות מסוגל לשמור על ניידות פרטית כלשהיא - עצוב!

 

אני מת על הקטנות! מת עליהן!

 

ה107, C1 והאייגו פשוט מדליקות.

האחיות לבית VAG מרובעות משהו אבל הן דווקא האיכותיות יותר לעומת השאר וגם יש להן תא מטען ולא תא כפפות שני.

 

הפיקנטו והI10 חוטאות במטרה והן לא חסכוניות באותה הרמה אבל הן רכבי עיר וגם להן היתרונות שלהן.

 

המיקרה והספייס-סטאר גם כן פתרון מעולה למי שצריך רכב קטן לעיר אבל האטרז' זה כבר פשוט הודעה בפרצוף שהעניים הולכים ונהיים עניים יותר והעשירים הולכים ומתעשרים - זה בעיטה בפרצוף ואני לא יכול לסבול את קיומו של השיקוץ המוטורי הזה על הכבישים שלנו ופוחד שלבסוף אאלץ גם אני לנהוג באחת.

 

הרכב הזה עם תנודות המרכב שלו מזכיר לי את תנועות הראש של חביטוש!

 

דלי שהרכיבו על מטאטא!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הנסיעה ברכב הזה בעיקר הזכירה לי את הנסיעה הראשונה בחיי על יונדאי אקסנט כשהן היו חדשות בארץ.

 

אבל זה היה לפני 19 שנה, ציפית שרכב (אפילו בסגמנט של מכוניות לעולם השלישי) יתקדם עם עולם הרכב אבל מעבר לעובדה שהוא חדש, אותה רמה של "איכות".

 

למכונית הזו יש תכונה אחת בלבד שקוסמת לאנשים והיא המחיר, יחסית לתמורה ולאבזור, כרכב בסיסי, יש לרכב הזו הצדקה ויש בשפע מי שיקנה אותו, אבל זה עדיין לא יהפוך אותו לכלי רכב טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

bagira, לפני כמה זמן כתבת שהרכב הכי גרוע שאי פעם נהגת עליו היה הקרוז 1.6.

פה אתה חש שנאה דומה כלפי האטראז'.

 

ובכל זאת, מי לדעתך הוא הרע במיעוטו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ממש לא נהניתי מהכמה ימים ששהיתי במחיצת הקרוז, הוא היה רועש, איטי, ורץ בין ההילוכים כמוכה אמוק, אבל קשה לי להאמין שאמרתי שהקרוז הוא הרכב הכי גרוע שאי פעם נהגתי בו.

אולי כתבתי אחד הגרועים?

 

בכל מקרה, הקרוז הוא אוטו מודרני לחלוטין, גם אם לדעתי האישית לא מוצלח במיוחד.

האטר'ג' מרגיש כמו שאמרתי, רכב "חדש" מלפני 20 שנה.

 

בא נגיד ככה, אם חבר יתיעץ איתי אם לקנות קרוז אני אגיד לו שנהגתי ולא נהניתי אבל שיקח נסיעת מבחן.

 

אם הוא יגיד שהוא רוצה לקנות אטראג' אני אשתדל להניע אותו מזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הנה תקציר של מה שרשמת:

 

[...]הקרוז עד היום כ"כ לא עניינה אותי שפשוט מיום הצגתה ועד היום, לא יצא לי כלל לנהוג עליה, אז ביליתי איתה ביחד 3-4 ימים ומעולם לא נסעתי בכלי רכב חדש ומודרני, כ"כ גרוע.

[...]

לא ב 94, לא ב 84 והאמת, גם ב 54 לא תתפסו אותי קונה את הרכב.

 

אני הסקתי מזה שזה פחות או יותר עינוי מוטורי.

עכשיו מסתבר שיש יותר גרועים, בדיוק כששידרגו את הקרוז המוצעת במוטודיל מרמת אבזור LT ל Platinum. (אבל עם אותו מנוע וגיר דרעקים)

 

בכל אופן תודה על ההבהרה :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...