Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאטראז' של גם בקרת אחיזה וגם ABS כך שלא נראה לי שהחווייה תהיה דומה במשהו לאקסנט.

 

לגבי הקרוז ובאופן כללי: כדאי שתפנימו שנקודת המבט של הגולש המתמיד הטיפוסי כאן שונה מהותית מנקודת המבט של הצרכן הממוצע.

אני מכיר לא מעט אנשים שנוסעים כבר בשברולט קרוז השלישית שלהם. המכנה המשותף שלהם הוא שמעניין אותם שהרכב מרווח ונראה טוב, ושאין תקלות (ואם יש, יש מי שדואג לתקן) לא מעניינים אותם הביצועים, וצריכת הדלק לא ממש מפריעה להם כי הם נוסעים מעט יחסית. הם גם יודעים שאחרי שנתיים הם יכולים לחזור למוכר לשלם סכום לא גדול ולצאת עם רכב חדש.

 

יש לי חבר שמתפרנס יפה מאד רק ממכירת קרוז, אופטרה, אוויאו (ר"ל), וכל קשת הדגמים של UMI למרות שרוב הדגמים שהוא מוכר הם לא הכי נחשקים, תנועת הלקוחות (המרוצים) די ערה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היא לא נוחה בעליל ונראית כמו גידול,

בנוסף הרכב נקטל על ידי כל בעל מקצוע והוא לא יוערך בעיני אף אחד.

 

רכב זול,אבל לא טוב ואנשים מודעים לכך,וכך יהיה המחיר שלה.

 

עוד סיסמא? אתה כנראה טוב בזה.

לא ענית על השאלה שלי אם יש לך נסיון עם האטראג' והנה עוד שאלה: איזה בעלי מקצוע? ומי זה "אף אחד" שלא יעריך אותה? גם הזוג הצעיר שזקוק לרכב כזה בדיוק?

אני מניח שמוסכניקים לא יחוו דיעה כל כך מהר. מי עוד?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
לאטראז' של גם בקרת אחיזה וגם ABS כך שלא נראה לי שהחווייה תהיה דומה במשהו לאקסנט.

 

אנשים מאבדים שליטה גם על מכוניות חדשות, עם ESP, ABS ושלל מערכות מתקדמות, שלעתים מרימות ידיים על כבישים מסוכנים צרובי שמש עם מקדם חיכוך נמוך, על כבישים רטובים ומשובשים או על טעויות בהערכת הסיבוב, מהירות הכניסה אליו ובתוכו, טעויות שליטה בסיסיות וכו' וכו'.

 

טרם נהגתי באטראז', אבל ספייס סטאר הוכיחה את עצמה כמכונית מיושנת ודי עלובה. בוגרי אקסנט 99' בהחלט ירגישו בבית.

 

לגבי הקרוז ובאופן כללי: כדאי שתפנימו שנקודת המבט של הגולש המתמיד הטיפוסי כאן שונה מהותית מנקודת המבט של הצרכן הממוצע.

אני מכיר לא מעט אנשים שנוסעים כבר בשברולט קרוז השלישית שלהם. המכנה המשותף שלהם הוא שמעניין אותם שהרכב מרווח ונראה טוב, ושאין תקלות (ואם יש, יש מי שדואג לתקן) לא מעניינים אותם הביצועים, וצריכת הדלק לא ממש מפריעה להם כי הם נוסעים מעט יחסית. הם גם יודעים שאחרי שנתיים הם יכולים לחזור למוכר לשלם סכום לא גדול ולצאת עם רכב חדש.

 

יש לי חבר שמתפרנס יפה מאד רק ממכירת קרוז, אופטרה, אוויאו (ר"ל), וכל קשת הדגמים של UMI למרות שרוב הדגמים שהוא מוכר הם לא הכי נחשקים, תנועת הלקוחות (המרוצים) די ערה.

 

חברך מוכר הדייהולטים ימשיך להתפרנס יפה כל עוד יהיו מספיק חמורים שירכשו אותם, "יהנו" ממגוון תקלות, יסבלו מאובדן ערך רצחני ואז יחזרו אליו כי הוא צריך להתפרנס על חשבונם גם סיבוב שני ושלישי.

 

אלו לא צרכנים ממוצעים, כי צרכן ממוצע שקונה מהראש ולא מהלב יקנה משומשת סבירה יותר, נניח קורולה. צרכן ממוצע מגלה גם צרכנות סבירה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
עוד סיסמא? אתה כנראה טוב בזה.

לא ענית על השאלה שלי אם יש לך נסיון עם האטראג' והנה עוד שאלה: איזה בעלי מקצוע? ומי זה "אף אחד" שלא יעריך אותה? גם הזוג הצעיר שזקוק לרכב כזה בדיוק?

אני מניח שמוסכניקים לא יחוו דיעה כל כך מהר. מי עוד?

 

יש לו נסיון עם האטראז' והוא כתב עליו.

 

ב"בעלי מקצוע" הוא מתייחס לעיתונות הרכב. מוסכניקים יחוו דיעה על קלות הטיפול והגישה, עלות החלקים ובעיות אמינות, אם יתעוררו. רוב המוסכניקים שהכרתי היו נהגים בינוניים לחלוטין, ללא יכולת אבחנה דקה ליכולות הרכב הספציפי, למעט אם המדובר בכשלים. המוסכניק המצוי יתאר את המכונית בדיוק כמו הלקוחות שלו; ביצועי מנוע מסתכמים בסוחב/לא סוחב, מאפיינים דינמיים מסתכמים ביושב טוב/לא יושב טוב על הכביש וכן הלאה.

 

הזוג הצעיר הוירטואלי שאתה מתאר, יהנה יותר מסופרמיני או סטיישן קטנה ויתכן שאף ימצא מכונית מקטגוריה גבוהה יותר דרך חברת ליסינג.

 

אטראז' היא מכונית שמיועדת לעולם השלישי. אתה לא יכול להשוות את תנאי ומהירות הנהיגה בהודו, למשל, לישראל.

 

עזוב הודו. דיברת על זוג צעיר; אתה היית יועץ לבת שלך לקנות רכב כזה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אתה יודע מה ההבדל ביני ובין רוב הכותבים כאן?

לא בדקתי את האטראז, ראיתי אחת לכמה דקות באולם תצוגה אבל לא נהגתי בה מטר וגם לא 100 ק"מ וגם לא 5000 ק"מ. כמה ניסיון יכול להיות למישהו על הרכב הזה? קראתי לעומק מה שאפפלז כתב אחרי נהיגה של כמה דקות בלבד?? ב 125 קמ"ש הרכב לא יציב..נו שויין וברמזור רועד כמו ויברטור..יפה מאד, ממש כתיבה משעשעת ותו לא. גם הוא וגם אחרים לא מבינים כנראה איך בודקים איכויות של רכב לפני שמתייגים אותו כזוועה מוטורית ושלל כינויים כאן. ומה הנסיון של מי ששאלתי אותו מול הנסיון של דודה פלורה שנוהגת גם היא יומיים על הרכב ונהנית ממנו?(דודה פלורה היא וירטואלית...) מי בכלל צבר נסיון?

לגבי הבת שלי אז שום לב שלאורך כל השירשור לא חיוויתי דיעה על הרכב הספציפי אלא על סגנון הכתיבה המתנשא והבלתי מיקצועי לחלוטין כאן.

התיחסות מיקצועית צריכה לבוא ממוסכניקים ומחקרי אמינות, ממהנדסי רכב ומסטטיסטיקאים שיספרו על תאונות וכן מהאירגונים לדירוג בטיחות.

יותר מדי אכלתי סיפורי "פלסטיק חלול" ששיבחו איכויות של רכב ולאחר מכן רצו למוסך עם תקלות חשמל או כדי להחליף את הגיר או "פתאום" הרכב נכשל ב"מבחן אייל".

לכן אני לא אמליץ ולא לא אמליץ לפני הקוראים כאן ולפני הבת שלי ובטח לא על סמך אלה שאתה מכנה אותם מיקצוענים.

צר לי שנפלת בתשובתך ל ZVIT להשוואה של הנהיגה עם הספייס סטאר. מה הקשר חוץ מהסמל? אחזור על שאלתי: היית שופט ג'טה על סמך נהיגה בפולו? היית שופט קורדובה על סמך נהיגה באיביזה? הייתי שופט מוסטנג על סמך נהיגה בפלקון?..:-)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לא הבנתי מה משעשע בזה הרכב לא יציב ב-125 קמ"ש? כמו כן, אם רשום שזה הוא רועד כמו ויברטור (כתיבה משעשעת לטענתך), לא מבטל את העובדה שהוא רועד. אישתי לא הייתה עולה לרכב כזה פעם שניה כי הייתה מקבלת מחלת ים. אני פחות רגיש לזה, אז הייתי מתרגל כנראה, אבל דיברת על משפחה, לא? כמו כן מה הקשר בין זה לפלסטיק חלול? מה הקשר בין אמינות ובטיחות (שני דברים חשובים ביותר) לבין התרשמות מאיכויות הנסיעה והבניה של הרכב? קיום של אחד לא אמור לבטל את השני. ואני מסכים איתך שלרכוש רכב על סמך פלסטיק איכותי יותר זה טיפשי, למי איכפת מזה בסופו של דבר בנסיעה.

 

אגב ג'טה מבוססת על הגולף, לא על פולו. -)

פורסם
לא הבנתי מה משעשע בזה הרכב לא יציב ב-125 קמ"ש? כמו כן, אם רשום שזה הוא רועד כמו ויברטור (כתיבה משעשעת לטענתך), לא מבטל את העובדה שהוא רועד. אישתי לא הייתה עולה לרכב כזה פעם שניה כי הייתה מקבלת מחלת ים. אני פחות רגיש לזה, אז הייתי מתרגל כנראה, אבל דיברת על משפחה, לא? כמו כן מה הקשר בין זה לפלסטיק חלול? מה הקשר בין אמינות ובטיחות (שני דברים חשובים ביותר) לבין התרשמות מאיכויות הנסיעה והבניה של הרכב? קיום של אחד לא אמור לבטל את השני. ואני מסכים איתך שלרכוש רכב על סמך פלסטיק איכותי יותר זה טיפשי, למי איכפת מזה בסופו של דבר בנסיעה.

 

אגב ג'טה מבוססת על הגולף, לא על פולו. -)

 

תודה על התיקון...העיקר שהמוסטנג מבוססת על פלקון (עקיצה פרטית לידידי ושותפי לתחביב 504L...)

 

ומתנצל על עוד משהו. הנה הציטוט מדבריו של אפפלז

 

"עולה טיפה במהירות, 110,עדיין סביר, 125,רעשי הרוח והגלגלים כבר לא נסבלים,140 הרכב כבר לא מרגיש יציב ונוח,150 זה סתם כדי לראות אם הוא מגיע ואז בלמתי,לא כיף לסוע בה מהר הכל מרגיש כמו דשבורד של 205."

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

הייתי מכנה את ההתנצחות הזו כדו שיח של חרשים,

אף אחד מהמכובדים שמתנצחים כאן לא באמת מוכן לשנות את דעתו או להבין את הצד האחר,

 

בכל מקרה לגופו של עניין רכב זה עניין סוביקטיבי בחלק מהאספקטים (כגון נוחות נסיעה, סחיבה וכו') בשרשור אחר בפורום יש דיון האם אלפא 159 משתווה לA3 בביצועים שים את הנהג במיצובישי הוא אפילו לא יגחך,

שכן שלי מתנייע כבר 10 שנים בליאונה 91 עם ק"מ בשמים (אוטומטית) ומרוצה מהאמינות (חוץ מטיפולים וצמיגים כלום לא מוחלף) ונוסעת טוב מבחינתו, תן לו את האטארג' זה יהיה חללית בשבילו ביצועים מעולם אחר.

 

אני נהגתי לא מעט על סיטרואן C4 פיקאסו שרבים ממליצים עליה כאן בפורום ולא יכול להבין את מי שקונה את הזועה הזו (גיר כמובן) זה הופך את הרכב לרע? תלוי למי, לי כן לאחר לא, כנ"ל לקורולה הרובוטית, ומצד שני יש את הואגיות עם הDGS7 אמינות מופלגת אין שם, ושוב חלק מהחברה בפורום ימלצו בחום, ויש כאלו שזמנם יקר להם ולא ירצו אחרי אי אלו קלומטרים (לא ליסינג) לבזבז את זמנם במוסך ועם רכב חלופי.

 

בעניין זה אני עם זיוית רוב עם ישראל מחפש רכב שיקח אותו מנקודה A וB באמינות המרבית ובחסכון דלק ואם אפשר על הדרך קצת איבזור והאטראג' עונה על הנוסחא יופי.

פורסם

לדעתי, אם היו ממשיכים לייבא לכאן לנסר קלאסיק, ומתמחרים אותה ב85K לגירסה 1.6 ידנית, 90-95 לאוטומטית, זה היה עונה על הנוסחה עוד יותר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

"חזרתי לקרוז בשמחה"

מעניין אותי לדעת מכול החוכמולוגים שמסתובבים בפרום הזה ורושמים שקרוז זה רכב חרא אם הם נסעו עם הרכב או רק ממה שהם שמעו!אני נוסע עם קרוז 2009 1.6 (ותחסכו ממני את התגובות) ומבסוט מהרכב במינימום כסף ומקסימום נוחות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר בכלל להשוות את הנסיעה של הלנסר לאטרג'. "פלסטיק חלול" כמו שאתם קוראים לזה זו סתם המצאה של אותם פלצני איכות חומרים שכותבים כאילו הם נמרחים על הדשבורד והדלתות בכל נסיעה.:)

הבעיה של האטרז' זה הנידנודים והרגשת חוסר הביטחון והיציבות המוגזמת בסיבובים, מה שלא קיים בכלל בלנסר הנוכחית וגם בקודמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

llaavvii

 

אני חושב אם הייתי חייב רכב חדש, הייתי מוותר על הפינוק של גיר אוטומטי ולוקח קיה ריו ידנית 5 דלתות (יש גם סדאן למי שחייב), עדיף מכל הבחינות על המיצובישי הזאת. גם אמינות, גם חסכון, גם בטיחות עדיפה, גם לא נראה ומרגיש כמו צעצוע. בגרסת 5 דלתות גם זול יותר. אבל אופציה יותר ריאלית זה חיפש סטיישן יד שניה, יש פוקוס סטיישן 2010 שני ליטר שאפשר להשיג ב- 60K (ואפילו פחות), אז הוא פחות חסכוני, אבל 30K זול יותר מאטרז' חדשה. ב-3-4K אפשר לשים ברכב מערכת תואמת מקור שכוללת ניווט, בלוטות', מצלמת רוורס. ואיזה הבדל ברמת הרכב! גם מרווח, גם איכות, עולם אחר. רכב בטיחותי ואמין ואין רצועת טיימינג :-D.

עריכה אחרונה על ידי Arco
פורסם

אם כך מצאנו משהו אחד שהאטרז' עושה היטב - להתרסק!

 

פשוט נהדר!

 

ועכשיו ברצינות - זה פתרון דרוש ורצוי וראוי - לצערנו הרב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
חברך מוכר הדייהולטים ימשיך להתפרנס יפה כל עוד יהיו מספיק חמורים שירכשו אותם, "יהנו" ממגוון תקלות, יסבלו מאובדן ערך רצחני ואז יחזרו אליו כי הוא צריך להתפרנס על חשבונם גם סיבוב שני ושלישי.

 

אלו לא צרכנים ממוצעים, כי צרכן ממוצע שקונה מהראש ולא מהלב יקנה משומשת סבירה יותר, נניח קורולה. צרכן ממוצע מגלה גם צרכנות סבירה...

 

כאן גם אתה נכנס למלכודת הסיסמאות.

 

האופטרה והקרוז הן מכוניות אמינות למדי אם מטפלים בהן נכון. כבונוס אתה מקבל עלות טיפולים וחלפים שעלותה בערך חצי(!) מעלויות של טיפולים זהים ביונדאי מקבילה.

 

ולגבי שמירת הערך הרצחנית - מה שקונים בזול מוכרים בזול (ועל ההפרש בין הזול ליקר מקבלים ריבית :) )

 

נכון, לא מדובר במכוניות שהייתי קונה לעצמי לשימוש יומיומי, אבל לאשתי קניתי אופטרה שהלכה בתאונה אחרי שנה של שימוש נטול תקלות, אגב, סתם בשביל הקוריוז את האופטרה שהלכה החליפה...קורולה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בני; אטראז' היא ספייס-סטאר שהוסיפו לה ישבן ו-20 ס"מ לבסיס הגלגלים. אפילו הרוחב הצנוע נותר זהה(167 ס"מ).

 

צביקה; אופטרה מכונית אמינה? לא נסחפת? למה לא קנית עוד אחת אלא עברת לקורולה?

שנה אחת נקייה מתקלות, קל וחומר כשמדובר ברכב שני שנוסע מעט, מעידה בעיקר על מזל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...