Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת קצת היסחפות. זו מכונית בסיסית לעולם שלישי, וזה קנה המידה בו היא נבחנת.

אתם פשוט צעירים מדי לזכור קקמייקות אמיתיות (פולונז, קיה סרס ושאר תפלצות)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה נשמע יותר גרוע מה-C אליזה. תמיד המכוניות הללו שבין משפחתית לסופר-מיני גרועות. I25, סי אליזה, התאומה של פיג'ו וכדומה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

25 סבירה,אחרי אלפי ק''מ על אקסנט צבאית היא נחמדה.

בסיטריאן לא נהגתי וחשבתי שזו סי4 סדאן,תודה על התיקון.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

אם חזרת בשמחה לשברולט קרוז שהיא המשפחתית הגרועה ביותר בשוק ובושה שחברת שברולט שמה את הסמל שלה עליה

אני רק אניח את זה פה:

Chevrolet-Aveo.jpg

 

גם הקרוז פח ואת היוקרה שהיא משדרת קולטים רק אבו-ערסים (יעני ערסים בני 50).

לגבי האטראז', לא נהגתי, אבל הייעוד שלה הוא עולם שלישי ולזה צריך להשוות אותה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

כתיבה יפה, ממש הצלחת להעביר את התחושה, היה לי קל להזדהות עם התחושות שלך. אני לגמרי מבין אותך שהיית מזועזע מנסיעה בדבר הזה. אני זוכר בנסיעה ראשונה שלי במזדה 2 אחרי שהייתי רגיל למרצדס נסעתי בבין עירוני והרגשתי שאני טס במהירות מטורפת, מסתכל על הספידומטר: 80 (היה מותר לנסוע שם 100). לפני זה חשבתי שפסאט זה אוטו גרוע.

 

הדבר הזה שנהגת אליו אפילו יותר גרוע מרכבים שיצא לי לנהוג עליהם, בנוסף לכל הבאסה אני מבין ממך שזה לא סוחב ומשמש כמו ויברטור בעצירות.

אבל אנשים יקפצו על המציאה, מיצובישי זה הרי יפני (זה שהרכב מיוצר בטיילנד זה כבר פרטים קטנים ולא מענינים, הרי זה עדיין איכות יפנית - לא? מה זה משנה איפה הרכב יוצר?), הרכב מאובזר בצורה מרשימה (יש אפילו חלונות חשמל - מה צריך יותר מזה לאושר מלא?).

ואחרי זה כאשר אנשים יתעצו לגבי רכב הזה ונספר להם שהוא לא מתאים לנסיעות בין עירוניות, לא יבינו מה אנחנו רוצים מהם, הרי זה טכנית נוסע ויגידו אותם אנשים בטח שהרכב מספיק נוח (שהוא לא משכח בורות, מתנדנד זה כבר פרטים קטנים שלא מענינים).

 

shellcase, לאביאו לפחות יש 4 צילינדרים ובעצירה הוא לא רועד (יצא לי לנסוע ביצירה כזאת פעם אחת).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא הבנתי למה תמיד משמיצים את הקרוז.. זה שהוא עצל ואוכל דלק כמו מאזדה 3 (2009-2013) לא הופך אותו לכזה גרוע

הוא נראה טוב,מאובזר כמו שצריך,בטיחותי ברמה גבווה,תא נוסעים עם לוק יוקרתי..

בסוף 2010 היא עברה טיפול נמרץ ולטובה אז כדאי שתדיקו לאיזה שנה אתם מתכוונים.

 

כי הרכב הזה אחרי 3 שנים מתחיל להתפרק, יש לו גיר זוועתי שנתקע בהילוך לעתים קרובות , הגימור הפנימי שלו לא ברמה גבוהה

ובאופן כללי, לא נוח, לא אוחז , היגוי מעורפל , שידוך מנוע -גיר גרוע, צרכן דלק מוגזם.

 

נסעתי בשתי קרוז שונות של החברה, אחת 2012 ואחת 2013, פשוט רכב גרוע.

 

 

בקשר לאטרז' , הרכב נראה זול מכל הבחינות, נראה שהביאו לפה רכב למדינות עולם שלישי כדי להתחרות בפלח שוק הקטנות

אבל שם הוא פוגש מכוניות מודרניות יחסית שלא רואות אותו ממטר למרות שהן יחסית ספרטניות וחלשות.

(כמו השלישיה לבין VAG ולבית פיג'ו-סיטרואן-טויוטה, הקאיה, יונדאי I10 וכו')

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מגיע להם פרס בקטיגוריית "הרכב המגעיל ביותר (עיצובית)" בספר של גיניס.

 

אולי גם בשאר התחומים ??

 

שכחת את הניסאן טידה...:wink:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

 

אני מפליטי דייהו נובירה - כי רק אחרי שאיבדת את הכל, אתה חופשי לעשות כל דבר.

 

 

אני מניח שאתה חולק אותה תחושה כמו ההורים שלי שעברו מדייהו רייסר למזדה 323 לנטיס מהניילונים בשנת 2000.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני אספר לכם על הקרוז בהזדמנות...

 

האינפיניטי זה סיפור אהבה :)

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אז הבעיה לא במנוע של המיצובישי,אלא בציפיות שלך

זאת בדיוק הנקודה שלי. זה רכב זול לאנשים שאין להם יותר מדי כסף, ורוצים משהו עם מנוע, ארבע גלגלים מקום ארבעה נוסעים ומטען, ושייקח אותם מA לB במינימום הוצאות. במדינות עולם שלישי, שבשבילן האטראז' תוכננה, היא אפילו תהיה סוג של סמל סטטוס - בגלל עצם העובדה שהיא לא קטנוע, ולא גרוטאה מתפרקת בת 15-20 שנה.

בושה שחברת

שברולט שמה את הסמל שלה עליה.

יש עדיין ערך למותג הזה? בזמן האחרון שברולט שמה את הסמל שלה אפילו על לאדה ורכבים סיניים, מה שלא בדיוק תורם לתדמית

שכחת את הניסאן טידה...:wink:

 

ניסן טידה זה מקרה קלאסי של "אל תסתכל בקנקן, אלא מה שבתוכו". אומנם נראה זוועה, אבל מדובר ברכב שנותן תמורה מעולה למחיר שלו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא צריך להשוות אותה ל-I25 או 301 או כאלה, כי היא בליגה הרבה יותר נמוכה מהם בכל דבר אפשרי.

למעשה האטראגי יצרה לעצמה קטגורייה חדשה בתחום הרכבים הנחותים.

לפחות אם היא הייתה זולה משמעותית ...

פורסם

סליחה אבל ה25 עולה כ110,פער של 15 אלף זה די משמעותי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שמתם לב מה קורה כאן בשנתיים-שלוש האחרונות? מצד אחד התחילו יבוא סדיר של רכבים אקזוטיים (פרארי, מזראטי) ומנגד נפתחה לה נישה חדשה של רכבים סופר בסיסיים במחירים שלא היו כאן קודם. הפער בין עשירים לעניין הולך וגדל מיום ליום...

פורסם

אני דווקא רואה את הפוך,מי שיכול לקנות רכב פאר קונה,אבל גם למי שאין הרבה כסף להשקיע ברכב גם בשבילו יש רכבים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...