Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים !

אחרי כמעט שנה עם הפיאסטה הגיע הזמן לטיפול ראשון .

אני מעוניין בהמלצות היכן כדאי לטפל ? אני גר במרכז - ראשון לציון .

שמעתי שבמוסך הראשי ( ניר צבי ) השירות מצויין ... האם כך הדבר ?

עד לפני שנה נהגתי בפונטו ישנה ורק נדפקתי מכל מיני מוסכים קטנים ולא מקצועיים ( תיקנו משהו אחד קלקלו אחר ... ) כך שאין לי שום ניסיון עם מוסכים מורשים .

בכל מקרה אשמח לכל מידע בנושא ולטיפים שלכם .

 

תודה רבה !

פורסם

בשביל להחליף שמן ופילטר שמן, לא צריך להיות "פרופסור לפיזיקה גרעינית" כמו אלה שבניר צבי.

מוסך מורשה הכי קרוב לביתך יספיק, מעל ומעבר.

פורסם

אשמח עם תפרט מחירים אחרי הטיפול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה ... האמת שחוץ מהטיפול ה"רגיל" יש עוד כמה בעיות .... המזגן מריח ממש ממש רע כשהוא עובד . אמרו לי שזאת יכולה להיות פטריה ...

דבר נוסף , נכנסו בי מאחורה בחניה ולא השאירו פרטים לצערי מה ששבר את פנס הערפל האחורי .. מזל שחוץ מזה לא קרה כלום .

פורסם

תמרח קצת אגיסטן אלוורה. שמעתי שזה טוב לפטריות.

לגבי עלות הטיפול. לי בפיאסטה, טיפול 15K ראשון, עלה במוסך מורשה יבואן בצפון, 400 ש"ח.

פורסם

אתה יכול לתת פירוט על מחירי החלפים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחר בירור הפקידה אמרה לי שטיפול ראשון במוסך ניר צבי יעלה בין 600 ל 700 שח ... נראה לי מוגזם קצת .

מכירים מוסך מומלץ אחר באיזור ראשון לציון ?

שוב תודה !

פורסם

קיבלת חוברת עם תעודת אחריות? קבלת. יש רשימת מוסכים שם. בחר אחד קרוב אליך וזהו. בסוף זה יהיה אותו שמן ואותו פילטר.

בניר צבי צריך להאכיל אימפרייה שלמה של אנשים שעובדים שם, ולא משנה כרגע אם הם עובדים טוב או לא, או בכלל...

פורסם
קיבלת חוברת עם תעודת אחריות? קבלת. יש רשימת מוסכים שם. בחר אחד קרוב אליך וזהו. בסוף זה יהיה אותו שמן ואותו פילטר.

בניר צבי צריך להאכיל אימפרייה שלמה של אנשים שעובדים שם, ולא משנה כרגע אם הם עובדים טוב או לא, או בכלל...

שוב , זה לא רק שמן ומסנן ....

בכל מקרה אלך למוסך אחר . תודה למגיבים !

×
×
  • תוכן חדש...