Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה רכב הייתם קונים???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 11000 שח (העלתי את הסכום עקב בקשת הקהל) לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

המממ.... בעייתי.

 

אני הייתי קונה אלפא 156 משומשת במצב טוב, ומתפלל לא לעבור את ה-9,000 ש"ח בשנה :D .

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

אין בנמצא רכב מעניין שאפשר לתחזק אותו ב-9000 ש"ח בשנה כולל ביטוחים !

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

Alfa romeo Spider 3000 שנת 1998

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם
מאזדה MX5 מודל 98.

נכנס לתקציב, עלויות האחזקה לא גבוהות מדי (למעט הביטוח).

 

זאת גם הייתה התשובה שלי, אילולא היה האילוץ לסגור הכל ב-9K

שים לב שביטוח+טסט למיאטה מדגדג קרוב מאד את ה-9K

וזה ללא עלויות אחזקה ותיקונים שנובעים מוואנדליזם.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני הייתי קונה את ה-VW שמופיעה בלוח-פוקוס.MK2 בצבע סגול מטאלי....

 

4X4,G-60,בסביבות 200 כ"ס ונראית פשוט מהממת!!

 

גם חזקה,גם יפה וגם היה נשאר לי עודף.... :lol:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
אני הייתי קונה את ה-VW שמופיעה בלוח-פוקוס.MK2 בצבע סגול מטאלי....

 

4X4,G-60,בסביבות 200 כ"ס ונראית פשוט מהממת!!

 

גם חזקה,גם יפה וגם היה נשאר לי עודף.... :lol:

 

שוב, אילוץ ה-9K לשנה לא תופס כאן - ברכב כזה במיוחד...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע עם שמתם לב אבל שמחשבים עלויות רכב... צריך גם לחשב הפחתת ערך...

אם "בזבזת" 9K ... זהו??? ודלק.. זהו?? אל תשכחו שהאוטו יורד ו"מפסיד" בערך 10K בשנה (ממחירי ה-100K +-).... בחישוב מהיר רכב עולה (ויורד ביחד) כ-20K-25K בשנה....

 

10K - ירידת ערך

6K - ביטוח (לשלי לפחות)

1.5K -לא כולל תיקונים- טסט.

2K-3K - תיקונים... אם יש לכם מזל ולא דפקו לכם תאוטו וברחו..(כמו שלי קרה - חארות).

 

20K - במזל....

פורסם

תראו כל זה ועדיין אתם מתקשים למצוא רכב יחסית זול אמין קטן עם התנהגות כביש ספורטיבית ומראה קטלני...

(נחשו על מה אני חושב... 8) )

 

וירידת ערך לא נחשבת פה וגם דלק

כי ירידת ערך לא קשורה בכלל ודלק זה כל אחד לפי הצריכה האישית שלו...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

אין בנמצא רכב מעניין שאפשר לתחזק אותו ב-9000 ש"ח בשנה כולל ביטוחים !

 

פולו 16V.

עברה שנה.

ביטוחים 4000 ש"ח.

טסט: 1000 ש"ח

תקלות : אפס. (טפו טפו טפו)

תחזוקה : החלפת צמיגים ב1500 ש"ח (לא קורה כל שנה).

סה"כ הוצאות : 6500 ש"ח.

טיפולים שאלת? 200 ש"ח כל הרכיבים לטיפול, נוסיף עוד 500 לעצי ריח ושטויות

וסיימנו עם 7000 ש"ח בשנה ועוד בהגזמה...

צפי לשנה הבאה : 5500 ש"ח....

 

עד כאן דו"ח הוצאות.

 

אגב, ב-100 אלף אין שום ספק שהייתי לוקח בימר 6 צילינדר ידנית (גם הייתי מחפש שנים כזאת ...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

אין בנמצא רכב מעניין שאפשר לתחזק אותו ב-9000 ש"ח בשנה כולל ביטוחים !

 

פולו 16V.

עברה שנה.

ביטוחים 4000 ש"ח.

טסט: 1000 ש"ח

תקלות : אפס. (טפו טפו טפו)

תחזוקה : החלפת צמיגים ב1500 ש"ח (לא קורה כל שנה).

סה"כ הוצאות : 6500 ש"ח.

טיפולים שאלת? 200 ש"ח כל הרכיבים לטיפול, נוסיף עוד 500 לעצי ריח ושטויות

וסיימנו עם 7000 ש"ח בשנה ועוד בהגזמה...

צפי לשנה הבאה : 5500 ש"ח....

 

עד כאן דו"ח הוצאות.

 

אגב, ב-100 אלף אין שום ספק שהייתי לוקח בימר 6 צילינדר ידנית (גם הייתי מחפש שנים כזאת ...)

 

אזהרה: ציניות לפנים!!

 

מה מעניין בפולו 16V?

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...