Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה לפאגאני שעברה תאונה רצינית? התשובה בפנים. (רמז- היא לא מגיעה למשחטה...)


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שזוכר לפני כשנתיים פרסמתי פה כמה תמונות של פגאני זונדה F שעברה תאונה רצינית פה בהונג קונג.

תזכורת:

 

pagani-zonda-f-3622.jpg

 

18380285101684467194.jpg

 

 

בקצרה, המכונית במקור נולדה בשנת 2005 עם מספר שלדה #53 ועם צבע שונה, נצבעה בכתום ועברה ב-2012 את התאונה שבתמונות שלמעשה "השביתה" אותה.

בעל רכב עקשן וכיסים מאוד עמוקים שלחו את המכונית ההרוסה לאיטליה הישר חזרה למפעל פגאני.

שנתיים מאוחר יותר (לפני כשבועיים) המכונית נולדה מחדש אלא שעכשיו היא איננה ZONDA F רגילה, שיצורה הופסק כבר בשנת 2011, המכונית נולדה בעצם כדגם חדש, רביעי בסדרת דגמי ה-760.

מי שלא מכיר, לאחר הפסקת ייצור הזונדה פגאני יצרה עוד 3 זונדות בדגמי 760 שיוצרו על בהתאם לדרישת 3 הלקוחות, אחת מהן נקראת ZONDA 760 LH, ה-LH עבור לואיס המילטון.

 

זו המרוסקת שבתמונות הינה ה-760 הרביעית, היא עונה לשם PAGANI ZONDA 760 FANTASMA.

 

1911918_10152061086444962_1750904612_n.jpg

 

1620891_10152061086524962_1625436073_n.jpg

 

1779933_10152061086624962_1818847314_n.jpg

 

1620835_10152061106529962_1081791508_n.jpg

pagani-zonda-f-3622.jpg

1779933_10152061086624962_1818847314_n.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מניח שברוח השרשורים האחרונים אני אמור להגיד שהיא לא שווה את הכסף, בשליש ממנה אפשר להביא טובות יותר והיא בכלל חולקת מנוע עם מונית :twisted::lol::-P

 

אבל אם להיות רציניים לשניה, היא מדהימה! אני יותר ממבין את בעל הרכב שבחר לשקם. אם הממון קיים (ובאופן די ברור הוא קיים), למה לא? הוא קיבל שדרוג רציני לאוטו ו-one-off אמיתי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים כמה הבן אדם היה מוכן להשקיע בעבור הפאגאני ולו רק שיהיה לו מכונית ייחודית על הכביש,

מה הרכב החליפי שלו שבו הוא היה צריך להתנייד במשך השנתיים האחרונות עד שהיא יצאה מהמפעל?

 

ובנימה מאוד אופטימית אני אפנה לבאגירה,

אפשר לקבל אותה גם לסופ"ש? אני מוכן לדלק על חשבוני :lol:

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את התכונית רועשות ומהירות בדיסקאברי שם הם הראו איך מסדרים F40 אחרי תאונה ולמרות שיש עיוותים בשלדה (עיוותים רציניים) אפשר בכל זאת לסדר את זה. זה רק לוקח המון זמן ועולה המון כסף!

רק אני חושב שהרכב הזה מכוער? כל רכבי זונדה נראים לי מכוערים פרט לקבריו'. לא יודע למה. הן מכונות נהיגה מדהימות לפי מבחני דרכים אבל הרכב מכוער.

אם היה הממון הייתי רוכש קוניגסאגג (או איך שלא כותבים את הדבר הזה בעברית), אבל בינתיים נתפעל מהרכב הבהחלט מדהים הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן,

 

לבעל הפאנטזמה יש עכשיו רכב שהוא יחיד בעולם ועל פי תפירה אישית שלו.

 

במה התנייד בעל הרכב במהלך בניית הפאגאני החדשה?

באוטובוסים.

:lol:

 

מדובר בחובב מכוניות עם לא מעט כלים מעניינים, זו גם לא הפאגאני היחידה שלו.

 

יש כאן אוספים שיצא לי להחשף אליהם שפשוט מפילים את הלסת.

 

אגב, השילדה לא תוקנה, היא הוחלפה בחדשה ונושאת את אותו מספר שלדה (הרכב נבנה\יוצר לחלוטין מאפס, אין ברכב הזה זכר לרכב המקורי שהיה).

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסקתי להתרגש ממכוניות על במיליון דולר, אפילו ב 200,000$

אין בהן בשורה חדשה חוץ מיכולת גבוהה מגובה בתג מחיר לאלפיון העליון,

אישית אני מוצא את עצמי מתרגש הרבה יותר מהתקדמות טכנולגית במכוניות עממיות פלוס.

כשהאינטגרלה הושקה בזמנה זה היה מרגש ומענין הרבה יותר מכל למבורגיני או פרארי חדשה שיצאה אז.

המיאטה, האיוו, המיני קופר S, האימפרזה GT ה RX8 ה A86 וה 135I שנמצאים (במדינה נורמלית) בהישג יד של כל חובב הגה מעשירוני האמצע מנגישות טכנולוגיה, ביצועים ויכולות של 80/70 אחוזים משל מכוניות העל בעשירית או שמינית מחיר ובהרבה יותר שימושיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסקתי להתרגש ממכוניות על במיליון דולר, אפילו ב 200,000$

אין בהן בשורה חדשה חוץ מיכולת גבוהה מגובה בתג מחיר לאלפיון העליון,

אישית אני מוצא את עצמי מתרגש הרבה יותר מהתקדמות טכנולגית במכוניות עממיות פלוס.

כשהאינטגרלה הושקה בזמנה זה היה מרגש ומענין הרבה יותר מכל למבורגיני או פרארי חדשה שיצאה אז.

המיאטה, האיוו, המיני קופר S, האימפרזה GT ה RX8 ה A86 וה 135I שנמצאים (במדינה נורמלית) בהישג יד של כל חובב הגה מעשירוני האמצע מנגישות טכנולוגיה, ביצועים ויכולות של 80/70 אחוזים משל מכוניות העל בעשירית או שמינית מחיר ובהרבה יותר שימושיות.

 

אני איתך בהרגשה.

לייצר מכונית על זה הדבר הכי פשוט בעולם.

כשאין מגבלת תקציב או שימושיות, אתה פשוט שופך פנימה את כל מה שיש לך. זה שבסוף מתקבלת מכונית בעלות דמיונית שמסוגלת להסיעה נהג וצ'יוואוואה בהאצה של מטוס קרב, זה לא מעניין את אף אחד.

לייצר מכונית שתדע להיות גם הגיונית, גם שימושית וגם ספורטיבית - זה כבר כמעט אומנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה קצת לא להסכים עם העניין של לשפוך מה שבא לך על האוטו כי אין גבול לממון.

 

זכור לי מבחן רכב שקראתי על הזונדה, שאמרו לעיתונאי (זה היה בעיתון "אוטו" לדעתי) לעמוד במקום, לעזוב את ההגה, וללחוץ פול גז. הוא עשה את זה, והאוטו פשוט המשיך בקו ישר בלי לזוז מילימטר ימינה/שמאלה. האיזון ברכב הזה היה פשוט מושלם. אאל"ט ברכב הזה יש משהו 700-750 כ"ס.

לא עניין פשוט לגרום לרכב עם כל כך הרבה כוח לא לסטות בתאוצה כל כך חזקה.

 

אז נכון שאפשר לשים את המנוע הכי גדול עם התיבה הכי טובה ולקנות מתלים ובולמים מהיצרנים הכי יקרים וטובים בעולם, אבל בסוף ישבו כמה מהנדסים בפאגאני ואיזנו את הרכב הזה בצורה מושלמת. זה משהו שלא עושים ברכבים אחרים.

אני חושב שבכל זאת יש משהו ברכבים האלה.

 

אני מבין את הכוונה שלכם שאין מה להתלהב, אבל אי אפשר להגיד שכולם אותו דבר וזה פשוט למי יש הכי גדול. יש רכבים שהם קצת שונים בנוף. לדעתי הפאגאני היא אחת מהם, וגם קוניגסג השוודית היא כזאת מיוחדת. מעולם לא נהגתי כמובן, אבל מהמבחנים שקראתי באינטרנט ובעיתון "אוטו" בזמנו אלה היו התחושות.

 

לעניין הרכב הנ"ל, כאב לי לראות את התמונות, אבל אחר כך זה היה מראה משמח. הכי הצחיק אותי הדבק שמחזיק את הלוחית רישוי.

 

רק המסקינג טייפ מזכיר שזו בעצם מכונית שעשויה מטלאים...

 

אגב, השילדה לא תוקנה, היא הוחלפה בחדשה ונושאת את אותו מספר שלדה (הרכב נבנה\יוצר לחלוטין מאפס, אין ברכב הזה זכר לרכב המקורי שהיה).

איזה טלאים ואיזה נעליים?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו שהחליפו לו שלדה?

אני מדמיין את תוצאות הבדיקה במכון שקר כלשהו בישראל:

לקוח: יש פגיעה בשאסי או בסאשי או איך שלא אומרים את זה?

בוחן: תראה, זה מורכב. השאסי נקי.

לקוח: מעולה, אז למה כתבתם בממצאים בעלי משמעות גבוהה, "הוחלפו חלקי מרכב"

בוחן: " זה מה שאני לא מבין. מספר השלדה תואם לרישיון, אבל משהו לא מסתדר לי כאן"

לקוח: ?

בוחן: "כל הפאגאני זונדה F שבדקתי עד היום, ותאמין לי אנחנו בודקים המון מכוניות, נראו אחרת. כאן החליפו את כל חלקי המרכב"

לקוח: "אבל אמרת שאין פגיעה בסאשי"

בוחן: "כן אבל משהו כאן מסריח. זו קומבינה. הלבישו בודי של רכב X על שלדה של רכב Y. כמו עם הסיקסים הישנים. אני בטוח שהעבירו במשרד הרישוי עם קומבינה. תחשוב פעמיים לפני שאתה שם את הכסף על דבר כזה. שמעתי שבשפרעם יודעים להעלים תאונות קשות, ככה שאף בוחן לא יזהה אותן. אני אומר לך, משהו באוטו מריח לי קומבינה".

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה קצת לא להסכים עם העניין של לשפוך מה שבא לך על האוטו כי אין גבול לממון.

 

זכור לי מבחן רכב שקראתי על הזונדה, שאמרו לעיתונאי (זה היה בעיתון "אוטו" לדעתי) לעמוד במקום, לעזוב את ההגה, וללחוץ פול גז. הוא עשה את זה, והאוטו פשוט המשיך בקו ישר בלי לזוז מילימטר ימינה/שמאלה. האיזון ברכב הזה היה פשוט מושלם. אאל"ט ברכב הזה יש משהו 700-750 כ"ס.

לא עניין פשוט לגרום לרכב עם כל כך הרבה כוח לא לסטות בתאוצה כל כך חזקה.

 

אז נכון שאפשר לשים את המנוע הכי גדול עם התיבה הכי טובה ולקנות מתלים ובולמים מהיצרנים הכי יקרים וטובים בעולם, אבל בסוף ישבו כמה מהנדסים בפאגאני ואיזנו את הרכב הזה בצורה מושלמת. זה משהו שלא עושים ברכבים אחרים.

אני חושב שבכל זאת יש משהו ברכבים האלה.

 

אני מבין את הכוונה שלכם שאין מה להתלהב, אבל אי אפשר להגיד שכולם אותו דבר וזה פשוט למי יש הכי גדול. יש רכבים שהם קצת שונים בנוף. לדעתי הפאגאני היא אחת מהם, וגם קוניגסג השוודית היא כזאת מיוחדת. מעולם לא נהגתי כמובן, אבל מהמבחנים שקראתי באינטרנט ובעיתון "אוטו" בזמנו אלה היו התחושות.

 

לעניין הרכב הנ"ל, כאב לי לראות את התמונות, אבל אחר כך זה היה מראה משמח. הכי הצחיק אותי הדבק שמחזיק את הלוחית רישוי.

 

 

 

 

איזה טלאים ואיזה נעליים?

 

 

לא נאמר שאין הצדקה לקיום של מכוניות כאלה.

יש הצדקה לכל דבר שיש לו דרישה (במגבלות החוק).

נאמר שמכוניות כאלה מלהיבות פחות, כי המתכננים לא נאלצו להתמודד עם שום אתגר.

וגם כנראה הלקוחות.

 

פסדר, לא טלאים. רק מסקינג טייפ משעשע.

אל תעלב, לא התכוונתי לפגוע בציפור הנפש שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו שהחליפו לו שלדה?

אני מדמיין את תוצאות הבדיקה במכון שקר כלשהו בישראל:

לקוח: יש פגיעה בשאסי או בסאשי או איך שלא אומרים את זה?

בוחן: תראה, זה מורכב. השאסי נקי.

לקוח: מעולה, אז למה כתבתם בממצאים בעלי משמעות גבוהה, "הוחלפו חלקי מרכב"

בוחן: " זה מה שאני לא מבין. מספר השלדה תואם לרישיון, אבל משהו לא מסתדר לי כאן"

לקוח: ?

בוחן: "כל הפאגאני זונדה F שבדקתי עד היום, ותאמין לי אנחנו בודקים המון מכוניות, נראו אחרת. כאן החליפו את כל חלקי המרכב"

לקוח: "אבל אמרת שאין פגיעה בסאשי"

בוחן: "כן אבל משהו כאן מסריח. זו קומבינה. הלבישו בודי של רכב X על שלדה של רכב Y. כמו עם הסיקסים הישנים. אני בטוח שהעבירו במשרד הרישוי עם קומבינה. תחשוב פעמיים לפני שאתה שם את הכסף על דבר כזה. שמעתי שבשפרעם יודעים להעלים תאונות קשות, ככה שאף בוחן לא יזהה אותן. אני אומר לך, משהו באוטו מריח לי קומבינה".

+1

 

יותר מעניין אותי יואב אם אתה נותן לי מימון 85% מערך הרכב לאוטו הזה :)

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה, שלמחזיק הרכב האמיתי הייתי מאשר מימון לרכב הזה, בתנאי שיעבוד פקדון מט"ח שהוא יעביר לי בסך 150 מיליון דולר. :shock3::shock3::shock3:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...