Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

חבר מחפש כבר חודש יונדאי גטס (שנתונים 2006-2007), אוטומט, מנוע 1400, 97 כ"ס (הדגמים שיצאו לאחר בעיית צריכת הדלק המוגזמת), עם ק"מ נמוך ככל האפשר.

 

חשוב לו שיהיה ABS, כלומר רק דגמי הGLI, GLS ולא GLF.

 

אתמול הוא ראה מודעה ביד2, ק"מ נמוך, שנת 2006, מנוע 1400, 2 ידיים פרטיות, ספר טיפולים, מחיר סביר וכו', לכאורה נראה שעונה על הדרישות. החבר מתקשר למוכר ושואל אותו זה דגם זה, האם זה הדגם עם הABS והמוכר עונה שהוא לא יודע,

 

אז החבר אומר לו להציץ ברישיון הרכב ולראות האם כתוב "כן" מתחת לABS, המוכר בודק ואומר כן, כתוב שם "כן".

 

היום בבוקר נסענו (נסיעה של כשעה) לראות ולבדוק את הרכב, איך שהגענו כבר ראיתי שכתוב מאחור GLF, אמרתי באסה אבל אולי הוא הדביק את זה או משהו בסגנון, גם הרכב נראה ממש שמור והרי הוא אמר בטלפון שהוא בדק.

 

המוכר מגיע, אנחנו ישר לבקשים רשיונות והופ! מתבאסים ומתעצבנים! ברישיון כתוב נפח מנוע 1350, 82 כ"ס, מתחת לABS לא כתוב כן!

שואלים את המוכר: "אבל שאלתי מפורש בטלפון ואמרת לי שכתוב כן!" הוא אומר "מה? מה זה כזה משנה? בוא תעשה על האוטו סיבוב ותראה איזה טוב הוא, אוטו חדש, לא לוקח הרבה דלק וכו'" ישר החזרנו לו את הרשיון רכב, אמרנו ביי והלכנו.

 

מה יהיה?

שלומי

פורסם

גם אני מעוצבן. הלכתי לראות רכב שמצא חן בעיניי. בטלפון + במודעה הרכב פרטי יד 2 אצל הבחור כבר 6 שנים.

בפועל - סוחר . ברשיון רשום 02 (יעני הוא יד 3). באותה שנייה עזבתי את המקום. אפילו לא בדקתי אם הרכב על שמו.

פורסם

אף פעם לא הבנתי את השקרנים האלו,הרי כשהשקר יתברר,למה ניראה לו שהקונה באמת יקנה??

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, הרבה קונים כי באו כבר לראות וכו' וכו'.

 

למרות שבימינו אפשר לצלם את הרישיון עם הטלפון ולשלוח את כל הפרטים הרלוונטיים...אז חבל שנתקעת בשנת 2002 ולא ביקשת צילום. זה היה חוסך לך הרבה עצבים.

פורסם

אני אישית לא הייתי שולח את הרישיון שלי לימשהו שאני לא מכיר,חבל שאנשים קונים כי כבר באו זה נותן לגיטימציה להמשיך עם השקרנות הזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיוק בגלל שקרנים או סתם אהבלים, אני מנסה לשאול כמה שאלות ולא אחת על מנת לוודא את העסק, ולא בשאלות שיש בהם "כן" או "לא". אם יש גמגום בתשובות או סתירה כלשהי(במקרה שלך זה-קיום abs אבל רק כרית אוויר אחת) , אני מיד חותך את העסק.

פורסם

זה גם נכון,איך אפשר לא לדעת אם יש abs או לא,זה לא ששאלו איזה מומנט יש לרכב או יחסי העברה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בדיוק בגלל שקרנים או סתם אהבלים, אני מנסה לשאול כמה שאלות ולא אחת על מנת לוודא את העסק, ולא בשאלות שיש בהם "כן" או "לא". אם יש גמגום בתשובות או סתירה כלשהי(במקרה שלך זה-קיום abs אבל רק כרית אוויר אחת) , אני מיד חותך את העסק.

 

אחת "הטעויות" הנפוצות שמעלות לי אישית את הסעיף זה נושא היד - בן אדם מפרסם רכב כיד 2 וברשיון כתוב 02... והמוכר משחק אותה טמבל כאילו אין מחר

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

ראיתי מישהו פירסם יד 1. במודעה צירף תמונה של רישיון כ"הוכחה" והיה כתוב שם בעלים קודמים 01 עם תאריך בעלות שרחוק בכמה שנים מתאריך עליה על הכביש של הרכב. אתה עד כדי כך טמבל?

באופן כללי, לרוב מודעות שמופרסמות כיד 4 הן לפחות יד 5.

בקשר ליד שלישית גם יצא לי לראות שחלק גדול מאוד מהן בעצם רביעית לפחות (היו גם אפילו 6-8)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

יש כאלה שבאמת לא יודעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ללא ספק מעצבן. אבל כדאי לחכות וללכת על הדגם אחרי מתיחת הפנים שכבר כולל את המנוע שיש ב i20.

בתור מי שחיפש רכב כזה עבור החברה שלי במשך כחודש, זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.

ידיים פרטיות זה כמעט בלתי אפשרי והרכבים הללו בשל מחירם הזול נחטפים ברמה של דקות.

 

לאחר שברחה לנו אחת פרטית יד 1 06 עם 80K ק"מ למרות שסוכם איתה - בסוף התפשרנו על אחת 2007 שהיא אמנם מליסינג אבל תוחזקה ע"י הבעלים השני בצורה דקדקנית וטופלה במוסך מורשה לאורך כל הדרך שזה דבר דיי נדיר מאחר שאנשים נוטים לא להשקיע ברכבים הללו בשל ערכם.

 

דרך אגב, יתרון גדול הוא לקנות אחת שעברה כבר טיימינג .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרבה אנשים עושים את "שיטת מצליח". אחד, שניים יעלו על זה והשלישי יפול ולא יבדוק. הם לא מתרגשים מזה שמגלים את ההונאה אלא מחכים לפראייר התורן.

×
×
  • תוכן חדש...