Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כזו קטגוריה בלוי יצחק / יד2, ולכן התהיה. אם יש לכם ניסיון - אשמח לשמוע.

[הרכב היה תקופה קצרה יחסית בתפקיד, חודשיים, אבל דפק במסגרתה 6K ק"מ, אם כי כנראה לא אצל עיתונאים]

 

נא להשתדל להגיב לשאלה ספציפית, באופן תיאורטי אך מעשי ;-), וללא קשר ליבואן/רכב...

 

תודה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שקונה אותו, נחשב יד ראשונה?

אם כן, אני לא חושב שיש הרבה מה להוריד, בסך הכל לא "קרעו" אותו מכיון שבדר"כ נסיעות מבחן הם עם הנציג של הסוכנות.

וחוץ מזה אם אתה יד ראשונה, גם כשתמכור אותו תקבל מחירון מלא ללא הורדות.

 

עכשיו השאלה היא, מה מציעים מהסוכנות בתור פיצוי.

פורסם

קודם כל רכב נסיעות מבחן בעל לוחית רישוי, הרכב רשום על החברה ולכן bar72 לעולם לא יהיה יד ראשונה שלו.

 

שנית - לא "קרעו" אותו? אולי אני אסכים עם האמרה הזאת אם הרכב לעולם לא עבר לידיו של כתב רכב.

וגם אז הייתי בודק הכל שבעתיים, במיוחד אם הוא ידני.

 

לעניות דעתי - מחירון 'רכב בבעלות חברה'.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

בר ציין, שהרכב לא היה תחת הידיים של כתבי רכב.

 

ולגביי המקוריות שציינת, אם כך ניתן למצוא במחירונים כמה שווה הורדה.

ואפשר לבקש אחריות מוגדלת, טיפולים נוספים כפיצוי על מספר נהגים רב שנהג ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

יש הבדל בין לא היה לבין:

[אם כי כנראה לא אצל עיתונאים]

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

הבעיה היא שאין כזו קטגוריה "רכב הדגמה" במחירונים.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ההפחתה מורכבת משני חלקים:

הפחתה בגין רכב חברה (אני יוצא מנק' הנחה שרכב הדגמה רשום ע"ש החברה בה שרת) ע"פ המחירון, בתוספת ההפחתה על ק"מ, מועד עליה על הכביש וכל שאר ההפחתות הנדרשות במחירון.

הפחתה נוספת, שהיא כבר "רגשית" יותר ופתוחה למיקוח בין החברה לקונה. השאלה היא כמה אתה מוכן לשלם על רכב כזה?

 

בין אם רכב היה אצל כתבים או לא, אני מאמין שחייו עדיין היו קשים יותר מזה של רכב רגיל, למרות שהוא גמא 6000 ק"מ קצרים.

 

ביננו, כנראה שלא נגרם לו שום נזק בלתי הפיך, ואם מצ'פרים אותך באבזור, זו קנייה משתלמת.

פורסם

פעם ייצא לי להתעניין ברכב שהיה רכב הדגמה (במקרה ההוא הרכב לא היה ספורטיבי), ה"ירידת ערך" במקרה ההוא הייתה כמעט אפסית. לדעתי פחות מירידת ערך שהייתה יכולה להיות במקרה והיה נחשב ליסינג.

 

הכוונה שלי היא שבמקרה הזה (מעבר לחוסר הוודאות לגבי ההסטוריה שלו) כמה חזקה יכולת המיקוח שלך מול האדם שמולו אתה מבצע את הרכישה.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אני לא הייתי רוכש רכב הדגמה,אפילו אם הוא רק חודשיים בתפקיד.

לשאלתך,אחוזי הפחתה כמו רכב חברה,במו"מ יש מקום אפילו להפחתה נוספת.

פורסם
אני לא הייתי רוכש רכב הדגמה,אפילו אם הוא רק חודשיים בתפקיד.

 

למה לא?

גם רכב הדגמה שעשה ק"מ רבים אצל עיתונאים, חלק לא מבוטל מהם בשטח, בסוף נמכר לידיים פרטיות.

לכל דבר יש מחיר.

רכב הדגמה, גם זה שעבר את ההתעללות הקשה ביותר, נמכר בסוף במחיר שנראה לקונה הוגן או כדאי.

פורסם

אם זה עוזר, לאבא שלי הורידו בזמנו על ביואיק לוצרן 2006 אשר שימשה כרכב תצוגה באולם למשך חודשיים כ 4K ש"ח ,מחירה היה סביב ה 250K אאל"ט .

 

(לא נסעו עליה ולא הייתה רשומה על אף אחד לפני)

 

לפותח השרשור -

רכבים עם 6K זה רכב שעבר הרבה נסיעות, למעשה זה שקול לרכב יד2 מאותה שנה בין אם זה בתוספת יד או לא.

פורסם

לרכב הדגמה ספציפית אין סעיף מיוחד. אם זאת, ניתן להתייחס כרב ליסינג שגמע ק"מ ממוצע- הפחתה של 8-10 אחוז או יותר מהממוצע - הפחתה של 20%, יש אפשרות גם להשוות תנאים לרכב השכרה שנמצא בשימוש עד חצי שנה- הפחתה של 12% או בשימוש עד שנה- הפחתה של 14% בקניה ישירה מהחברה.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...