Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואחרכך אנשים כועסים שלא הסכימו לפתוח להם את הקארט..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא הייתה פגיעת ראש ולא כלום.

וזה ממתנדב ממד"א שהיה באיזור. פינה את הנפגע בנט"ן.

לא הייתה פגיעת ראש ולא כלום.

לבן אדם כאב סה"כ הצוואר וזהו.

חזר הביתה כבר מזמן..

בקשר לאיום, גם אני לא אהבתי את מה ששמעתי..

 

איך זה באמת קרה?

 

בן אדם נתקע בצמיגים, עוד בן אדם דחף ת'ו עוד יותר לצמיגים, והכניס ת'ו עוד יותר מתחת לצמיגים שזה הגיע לראש שלו אז הצוואר שלו קצת נתפס כנראה הוא נלחץ והתחיל לבכות כנראה.

או שסתם חיפש סיבה לתבוע ת'קארטינג באשדוד.

פורסם
לא הייתה פגיעת ראש ולא כלום.

וזה ממתנדב ממד"א שהיה באיזור. פינה את הנפגע בנט"ן.

לא הייתה פגיעת ראש ולא כלום.

לבן אדם כאב סה"כ הצוואר וזהו.

חזר הביתה כבר מזמן..

בקשר לאיום, גם אני לא אהבתי את מה ששמעתי..

 

איך זה באמת קרה?

 

בן אדם נתקע בצמיגים, עוד בן אדם דחף ת'ו עוד יותר לצמיגים, והכניס ת'ו עוד יותר מתחת לצמיגים שזה הגיע לראש שלו אז הצוואר שלו קצת נתפס כנראה הוא נלחץ והתחיל לבכות כנראה.

או שסתם חיפש סיבה לתבוע ת'קארטינג באשדוד.

 

תהרגו אותי אם הבנתי משהו.......

 

אם לא הייתם שם אין סיבה להעלות השערות לגבי מה אולי היה אם הבן אדם סתם "בכה" או שבאמת נקע את הצוואר או משהו בסגנון...!

 

איזה גנגסטים, מה הם חשים את עצמם בשיקגו? אפילו אם הבן אדם באמת בילף אין סיבה להתייחס ככה לעיתונאי!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

בשבילך זה עיתונאי

 

בשביל המנהל זה מישהו עם מכשיר הקלטה שנדחף לו לאף חצי שעה אחרי שארעה לו תאונה רצינית במסלול שלו

 

אבל ללא ספק המנהל ערס כבד משהו משהו!! ביז'ו היה יכול להיות גאה

פורסם
תהרגו אותי אם הבנתי משהו.......

 

אם לא הייתם שם אין סיבה להעלות השערות לגבי מה אולי היה אם הבן אדם סתם "בכה" או שבאמת נקע את הצוואר או משהו בסגנון...!

 

איזה גנגסטים, מה הם חשים את עצמם בשיקגו? אפילו אם הבן אדם באמת בילף אין סיבה להתייחס ככה לעיתונאי!

מה לא הבנת?

לא הייתה פגיעת ראש, הבן אדם עם קסדה.

הוא רק עיקם ת'צוואר אתם יודעים שזה קורה...

שנעקם הצוואר וזהו..

פורסם

1. נשמע לי שהכתב מגזים בעליל הרי בן 27 נפצע בינוני במסלול הקרטינג של קניון סימול זו כותרת שתמשוך קוראים. מי לא אוהב דם?

2. לבעל המקום הזה לא הייתי נותן אגורה מכיסי ושיהיה הקרטינג הטוב בעולם.

 

דרך אגב לדעתי כל פגיעת גב ותהה הקלה ביותר מחייבת את הפרמדיק ב"שמירה על עמוד שדרה". משמע קיבוע הנפגע וקשירתו לאלונקה קשיחה.

ממש כמו שקרה לחבר שמתח שריר בגב במשחק כדורסל בערב, ולמחרת חזר לנהל את המוסך שבבעלותו.

 

איחולי החלמה מהירה לבחור ושיחזור לקרטינג אבל לא באשדוד.(מקווה שלא הסתבכתי)

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

×
×
  • תוכן חדש...