Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אתן דוגמא מייצגת ואז תבוא השאלה:

ברשותי יונדאי מסחרית, הייתי זקוק להחלפת מנגנון מסוים של דלת הזזה, במוסך של יונדאי (הילוך שישי ראשל"צ) ביקשו 550 ש"ח (על החלק בלבד, לא כולל עבודה). מכיון שהמחיר היה נראה לי מוגזם, הלכתי לפחח אשר שלח אותי לחפש באינטרנט את החלק.

מצאתי באינטרנט וקניתי חדש מקורי ב-150 ש"ח בתל אביב.

כעת אני הולך לקנות רכב שהחלקים שלו לא מצויים הרבה, נניח וולוו (לא אלאה אתכם בפרטים כי אני עדיין מתלבט בין שלושה רכבים וזה לא העניין), ורציתי לשאול איך עובדת הזמנת החלקים.

 

למיטב הבנתי ישנם שלושה סוגי מוסכים:

-מוסך של היבואן.

-מוסך פרטי מורשה ע"י היבואן.

-מוסך פרטי כללי.

 

- האם, בדרך כלל, המוסך הפרטי המורשה ע"י היבואן, יזמין חלקים רק מהיבואן, ואז ההפרש במחיר יהיה קטן?

- ובהנחה שאני צריך חלק שעולה, נניח 1000 ש"ח אצל היבואן, ואין אותו בארץ אצל מישהו אחר, ולי אין זמן ואנגלית מספיק טובה בשביל EBAY, האם מוסך פרטי כללי או פרטי מורשה ע"י היבואן יזמין לי בעצמו את החלק מחו"ל?

- האם מוסך מורשה ע"י היבואן עובד עם חלפים שאינם מקוריים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

"אין זמן ואנגלית"

אני מבטיח לך שעם שירות התרגום של גוגל+10 דקות אפשר לעשות חיפוש זריז או לשלוח הודעה לאחד המוכרים באייביי(והם עונים מקסימום יומים) ואולי לקבל מהם הכוונה טובה יותר.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם
"אין זמן ואנגלית"

אני מבטיח לך שעם שירות התרגום של גוגל+10 דקות אפשר לעשות חיפוש זריז או לשלוח הודעה לאחד המוכרים באייביי(והם עונים מקסימום יומים) ואולי לקבל מהם הכוונה טובה יותר.

 

ידידי,

אין זמן זו המחלה שלי.

אני צריך מוסך שדואג לי להכל, גם אם זה יעלה מעט יותר מאיביי, בדגש על מעט...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

ידידי, מעט יותר מאייביי אתה לא תמצא.

 

פי 10 ומעלה זה מחיר סטנדרטי.

 

יש משולש - זמן - איכות - כסף.

 

אתה לא יכול לקבל את שלושתם ביחד. תצטרך לוותר על אחד.

נכון שמוסך מורשה יקר יותר - תוכל לחסוך עלויות בתיקון במוסך כללי, אך לא במחירי איביי

פורסם

ראשית תיקון קל, יש מוסך יבואן, יש מורשה יבואן ויש מורשה מטעם משרד התחבורה. בתחתית שרשרת המזון יש "מוסכי מדרכה" וחאפרים שאינם מורשים ושומר נפשו ירחק מהם כי בדרך כלל הם יודעים להציע רק מחיר זול. סביר להניח שרוב המוסכים המורשים מטעם היבואנים מחוייבים או קשורים בחוזה כזה או אחר המחייב אותם לרכוש את החלקים רק מהיבואן עצמו אבל יתכן שיש להם אפשרות גם לייבא בעצמם חלקים לא מקוריים. ברור שבמוסכים מורשים או של יבואנים מחיר החלקים יהיה גבוה יותר אבל יש לך במקומות כאלה בדרך כלל אחריות גם על העבודה וגם על החלק עצמו. יבוא אישי תמיד יהיה זול יותר אבל לא תמיד בהכרח גם משתלם יותר.

פורסם

הכי טוב שתקנה חלפים מ-חנות חלפים, ותלך למוסך שיתעסק עם זה.

או שתמצא מוסך מורשה (לא יבואן) שבעצמו קונה מחנות חלפים ומתעסק גם עם תחליפיים.

 

לא יודע מאיפה החנות חלפים שאני קונה ממנה מביאה חלקים, אבל יש לו מלאי גדול, מקסימום הוא מזמין ולמחרת זה מגיע.

פורסם

קח בחשבון שגם מוסך (שאינו מוסך יבואן) - לכשיזמין לך חלק (בין אם משומש או חדש) - יתמחר אותו כדי שירוויח גם עליו בנוסף לעבודה. אם אין לך זמן (לחפש/לייבא לפחות חלקים)- זה כנראה מה שעומד לקרות (זמן = כסף גם לך וגם למוסך).

תברר בכמה מוסכים ותקבל הצעות מחיר לעבודה + חלקים שאותם אתה מבקש להחליף.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...