Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש ברשותי יונדאי אקסנט 2005 עם 101968 קילומטרז׳.

בשבועות האחרונים שמתי לב שמתחת לראש מנוע יש כתמים של שמן אך לא ראיתי ירידה ברמת השמן המדיד.

או הנזילה. לפני כן לא היה שום כתם שמן. צירפתי תמונות ואשמח לחוות דעת והערכת מחיר לתיקון.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

יש לך נזילה מאטם השסתומים האטם עצמו לא יקר רצוי לקנות את המקורי.

תעשה חיפוש יש מצב שתמצא מדריך כלשהו להחלפה בעצמך,אם אין בידך ידע בטיפול הרכב גש למוסך עלות הטיפול בתקלה נעה בדרך כלל עד 200+- כולל חלק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=369478

פורסם

קפוץ ליונדאי שופ בתל אביב וקנה אטם מקורי.

 

המדריך שצורף לך למעלה מצוין, גם אני עבדתי לפיו.

בסה״כ העבודה קלה, רק כדאי להצטייד בספריי קרבורטורים או חומר דומה כדי להסיר שאריות פיח וחתיכות גומי ישן.

 

אם אתה מאזור השרון אשמח לעזור לך עם ההחלפה.

Stay Dirty

פורסם

לאחר ההחלפה רצוי לבצע החלפה של שמן מנוע. היות ויש סיכוי של נפילת חלקיקים לתוך המנוע בזמן ניקוי המשטח.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

חבר'ה בתמונה הנ"ל נראת רטיבות על החלק התחתון של הפלסטיק השחור של המנוע. לדעתכם האם עדיין מדובר באטם שמן או במשהו אחר?

 

האם כדאי לבצע שטיפה למנוע ולראות האם זה חוזר ואז להבין על מקור הבעיה או ללכת למוסך שיבדקו?

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

ללא ספק. אטם מכסה שסתומים. זוהי מחלה ידועה של המנוע הזה. (גם אצלי בגטס)

 

הגומיה פשוט מתייבשת ומתקשה ואז מתחילה הזעת השמן.

 

בזמנו קניתי אחת מקורית כמובן ב-90 שקל ביונדאי שופ.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...