Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא רוצה לפרסם את המקום בו אני גר אך הוא קרוב לאוכלוסיה ערבית, יש כבישים מסוימים שכשאני לוקח סיבוב בהם אני פשוט מתפלל שלא למצוא רכב שועט לעברי על הנתיב שלי כי הוא עקף רכב אחר באמצע הסיבוב על בליינד. קרה לא פעם גם שחוויתי וגם שראיתי מישהו אחר ניצל בנס מהתנגשות חזיתית.

 

אני משתדל להיות פוליטיקלי קורקט, לא רוצה שהדיון הזה ידרדר למקומות נמוכים, אך אני מאמין שמי שכל מי שגר ליד אוכלוסיה כזאת כמוני, הנתונים בכתבה לא הפתיעו אותו בכלל.

 

המצב הכלכלי הקשה והתשתיות הרופפות לא גורמת להם לנסוע במהירות גבוהה מאוד מהמהירות המתאימה לתנאי הדרך,

גם לא לעבור באור אדום, אלא החינוך.

 

אין לי מושג היכן אתה גר,

אבל אתה לא לבד.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין ספק שגם אנחנו לא שיא השלמות מבחינת נהיגה, אבל:

20% מכלל האוכלוסיה בארץ (לפי ויקיפדיה) שנהגיה הצעירים מעורבים ב50% בתאונות קטלניות זה אומר משהו. הם צריכים להתחיל לעבוד על חינוך לנהיגה בטוחה עבור הצעירים.

אולי נעביר אליהם את עמותת אור ירוק? :lol:

 

מהפה שלך לבורא עולם, אמן :)

 

קשה להתווכח עם סטטיסטיקה. אין ספק שיש שם בעיה.רק צריך לזכור שהנתונים הספציפיים האלו הם לא חד משמעים. זה, למשל, שתאונה היא קטלנית יכול לנבוע משלל גורמים, כמו רכבים יותר ישנים ולכן גם פחות בטוחים במגזר, או רמת הכבישים שם או כל דבר אחר.

 

מעברים באדום מלא, כמה שניות אחרי שהאור מתחלף, אני רואה גם בכל עיר גדולה במרכז, ואני נוסע ב3-4 כאלו בכל יום, פעמים ביום. אתמול, סתם לדוגמא, נהג מונית חצוף אחד במיוחד פנה באדום מלא לחלוטין אחרי כבאית, תוך שהוא מנצל את זה שהכבאית גרמה לאנשים לעצור ועברה אף היא באדום. והקטע העצוב באמת? שזה אפילו כבר לא מתפיע אותי שזה קורה.

 

בקיצור, יכול להיות שהמצב במגזר הערבי ממש חרא. אבל אצלנו הוא 3\4 חרא. זה לא הרבה יותר טוב :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמובן שגם אצלנו לא חסר קופים עם רישיון נהיגה.

הבעיה בכתבות האלה שרושמים את הנתונים בצורה שאמורה לצייר תמונה מסויימת אצל הקורא. מצד שני, אין הרבה אנשים חסרי אינטרסים שיש להם כח וזמן לשבת לבד מול נתונים סטטיסטיים ולהוציא משם מסקנות נייטרליות באמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אולי נעביר אליהם את עמותת אור ירוק? :lol:

 

נשנה להם את השמות, אבואב יהפוך ל"אבו בבא", רז יהפוך ל"רזא" ובמקטם אינג' (שזה קיצור לאינג'ניר יענו מהנדס), התואר החדש שלו יהיה מוהנדס

:-P

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מהפה שלך לבורא עולם, אמן :)

 

קשה להתווכח עם סטטיסטיקה. אין ספק שיש שם בעיה.רק צריך לזכור שהנתונים הספציפיים האלו הם לא חד משמעים. זה, למשל, שתאונה היא קטלנית יכול לנבוע משלל גורמים, כמו רכבים יותר ישנים ולכן גם פחות בטוחים במגזר, או רמת הכבישים שם או כל דבר אחר.

 

מעברים באדום מלא, כמה שניות אחרי שהאור מתחלף, אני רואה גם בכל עיר גדולה במרכז, ואני נוסע ב3-4 כאלו בכל יום, פעמים ביום. אתמול, סתם לדוגמא, נהג מונית חצוף אחד במיוחד פנה באדום מלא לחלוטין אחרי כבאית, תוך שהוא מנצל את זה שהכבאית גרמה לאנשים לעצור ועברה אף היא באדום. והקטע העצוב באמת? שזה אפילו כבר לא מתפיע אותי שזה קורה.

 

בקיצור, יכול להיות שהמצב במגזר הערבי ממש חרא. אבל אצלנו הוא 3\4 חרא. זה לא הרבה יותר טוב :)

 

אתה חוזר שוב ושוב על אותה נקודה ואתה צודק, הנהגים הגרועים בהחלט לא באים ממגזר מסוים.

אבל:

בקרב המגזר הערבי, הנהיגה היא הרבה יותר מסוכנת. הם "ערסים" בסגנון נהיגה שלהם. אתה לא יכול להסתכל על תפוח ולהגיד שזה בננה, תפוח ישאר תפוח.

הנהיגה הרבה יותר אגרסיבית

החוקים הרבה פעמים בגדר המלצה

המכוניות במצב תחזוקה גרוע או "משופרות" בצורה חאפרית

הרבה פחות נוסעים חגורים

 

תסע קצת באיזור הגליל, תחזור עם תובנות

 

ד"א, בפתח תקווה לא חסר בני מיעוטים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא רוצה להיכנס איתך לויכוח על זה. בגדול אני לא יכול לשלול את מה שאתה אומר כי אני גר באזור הצפון וחווה דברים כאלה על הכביש בתדירות גבוהה. מצד שני, כל עוד זה לא מגובה בנתונים זה נחשב כלא יותר מסתם השמצה. הכתבה הזו מנסה להראות את המציאות שאתה מתאר דרך נתונים, אכל כמו שכבר אמרנו, אפשר לקבל מהנתונים האלה הרבה השערות אחרות.

בקיצור אנחנו חיים במדינה עם תרבות נהיגה של קרציות ברקטום של סוס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתה חוזר שוב ושוב על אותה נקודה ואתה צודק, הנהגים הגרועים בהחלט לא באים ממגזר מסוים.

אבל:

בקרב המגזר הערבי, הנהיגה היא הרבה יותר מסוכנת. הם "ערסים" בסגנון נהיגה שלהם. אתה לא יכול להסתכל על תפוח ולהגיד שזה בננה, תפוח ישאר תפוח.

הנהיגה הרבה יותר אגרסיבית

החוקים הרבה פעמים בגדר המלצה

המכוניות במצב תחזוקה גרוע או "משופרות" בצורה חאפרית

הרבה פחות נוסעים חגורים

 

תסע קצת באיזור הגליל, תחזור עם תובנות

 

ד"א, בפתח תקווה לא חסר בני מיעוטים

 

לא רק באיזור הגליל.

אני נוסע המון באיזור טירה-טייבה-קלאנסווה-באקה אל גרביה,

מה שקורה באיזור הזה זה פחד אלוהים.

"ערסים" זה מילה עדינה לצורת הנהיגה שלהם,

זה כבר לא עניין של חינוך.

הנהיגה שלהם היא כזאת כדי להפגין התרסה מול היהודים או במילים אחרות "אתם הכובשים אבל אני שם עליכם ז**ן ואני אעשה כאן מה שבא לי".

חינוך כבר לא יעזור רק ענישה,לכלא עם עבודות פרך להרבה שנים.

מה שלא נכנס מהראש יכנס מהרגליים.

אין לי בשום מקרה כוונה להכליל את כל הערבים,רק את ה"ערסים" בצורת הנהיגה שלהם.

יש לי חברים ערבים ואני בעצמי מבצע קניות בבאקה אל גרביה.

פורסם

במקרה הזה אני יכול להגיד לכם לכם מה קורה אצלנו במגזר ( אני ערבי מטירה ) זה לא שחסר תרבות נהיגה , הם לא שמעו עליה בחיים , רק אלוהים יכול להמציא תרבות נהיגה במגזר הערבי , תבואו יום אחד לטירה ואני מבטיח לכם שאחר כך לא תרצו לנהוג יותר , כשאני נוהג בתוך הכפר כל הזמן אני בעצבים מחוסר ההבנה והטיפשות והאדישות , כל אחד נוהג כאילו שהוא האחד והיחיד שנמצא על הכביש , למשל יש כביש שמחבר בין כפר סבא לטירה , כל שנה נהרגים כמה צעירים מהכפר בכביש הזה , זה לא שהתשתית גרועה , זה בגלל שאין תרבות נהיגה , וכמו שאמר לי פעם גבר זקן מהכפר שהוא 40 שנה כבר נוהג אף פעם לא הייתה לו תאונה אפילו לא קיבל דו״ח אחד , לכן הבעיה באנשים עצמם ולא בכבישים .

אגב גם במגזר היהודי יש מלא פצצות מתקתקות שנוסעים מדי יום בכבישי ארץ ישראל .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
במקרה הזה אני יכול להגיד לכם לכם מה קורה אצלנו במגזר ( אני ערבי מטירה ) זה לא שחסר תרבות נהיגה , הם לא שמעו עליה בחיים , רק אלוהים יכול להמציא תרבות נהיגה במגזר הערבי , תבואו יום אחד לטירה ואני מבטיח לכם שאחר כך לא תרצו לנהוג יותר , כשאני נוהג בתוך הכפר כל הזמן אני בעצבים מחוסר ההבנה והטיפשות והאדישות , כל אחד נוהג כאילו שהוא האחד והיחיד שנמצא על הכביש , למשל יש כביש שמחבר בין כפר סבא לטירה , כל שנה נהרגים כמה צעירים מהכפר בכביש הזה , זה לא שהתשתית גרועה , זה בגלל שאין תרבות נהיגה , וכמו שאמר לי פעם גבר זקן מהכפר שהוא 40 שנה כבר נוהג אף פעם לא הייתה לו תאונה אפילו לא קיבל דו״ח אחד , לכן הבעיה באנשים עצמם ולא בכבישים .

אגב גם במגזר היהודי יש מלא פצצות מתקתקות שנוסעים מדי יום בכבישי ארץ ישראל .

 

אני ממש שמח שהרמת את הכפפה וכתבת את זה, באמת מצטער שבגלל אנשים כאלה מכלילים את כולם, כי אני מכיר ערבים ואני יודע שיש כאלה שמתבאסים מהעובדה שמלבישים גם עליהם התנהגות למרות שאין קשר בכלל.

 

אבל רציתי לדעת, למה אין תרבות נהיגה? הרי הם לומדים נהיגה בדיוק כמו כולם, וניגשים לטסט בדיוק כמו כולם! הרי אף אחד לא יעבור טסט כשהוא עושה דריפטים וחותך, אז מה קורה אחרי קבלת הרישיון? מאיפה לומדים לנהוג ככה?

פורסם

אני גר בסביבה שלהם מספיק, והם מסתובבים גם מספיק בבאר שבע.

הכבישים בבאר שבע סבירים למדי וחלק אפילו טובים מאוד, והם עדיין בשלהם - נוסעים כמו משוגעים עם המוזיקה המגעילה שלהם בפול ווליום. (כאילו שאני נכנס לרהט עם שלמה ארצי בפול ווליום ומתפרע בשכונות שלהם :roll:)

 

אני לא מתפלא, ואין קשר לתשתיות, אבא שלי נוסע הרבה על הכביש של רמת חובב לעבודה, לא פעם ולא פעמיים הוא ראה אותם שם מבצעים מספריים לנהגים. (חותכים נהג מהשוליים ומהנתיב השמאלי וסוגרים עליו)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

In Flames, יכול להיות שאתה צודק.

זה לא שטענתי שהמצב שם לא גרוע ממש. אני רק חושב שיש מימד מסוים של צביעות בקרב הרבה אנשים שקוראים כתבות מהסוג הזה, בדיוק כמו עם נושא המהירות - מצביעים על בעיה אחת, אז שאר הבעיות לא קיימות מבחינתם.

תאמין לי, כתבתי על זה כבר בעבר לא מעט פה, אני מסתכל מי הנהגים סביבי שמבצעים הרבה תאונות (באזור פתח תקווה). הרוב המוחץ שלהם אלו הם חננות הייטק מהחברות השונות שממוקמות באזור התעשיה שם. אני די בטוח שאף אחד מהם אפילו לא מודע לזה שהוא עבריין תנועה מסוכן, ושאם יקרא את הכתבה הזו - יזדעזע מהמצב במגזר הערבי, ולא יעצור לרגע לחשוב איך הוא בעצמו נוהג. כאן הבעיה, לדעתי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אגב גם במגזר היהודי יש מלא פצצות מתקתקות שנוסעים מדי יום בכבישי ארץ ישראל .

 

ללא ספק.

יש המון ערבים חובבי רכב אמיתיים עם רכבים שאני רק חולם עליהם ונוהגים מעולה כמו שיש המון יהודים שכדאי שלא יצאו מהבית שלהם.

השאלה היא מה הסיבה שיש כמות כזאת גדולה (באחוזים) שנוהגים בצורה מסוכנת

 

 

יגבניפ,

כמו שעניתי לabdsamara911, דובר רבות בפורום (בעיקר על עובדי אלביט אבל הם רק דוגמה) על הנהיגה של "החנונים מההייטק". עדיין נהיגה בפ"ת או בבורסה ומתחם הארבעה בת"א במקרה שלי מרגישה לי פחות מסוכנת מאיזור הנגב או הגליל

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הבעיות האלו במגזר הערבי זה סוד גלוי מזה שנים רבות - זה אחד הדברים העיקריים שעלו בשיחה שלי עם אנשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כשישבנו במזנון הכנסת לאחר שהופענו בוועדה בעניין של קשר למחלות לתאונות דרכים - ואני מדבר על אירוע שהיה לפני יותר מ-5 שנים (מאז לא עסקתי בנושא).

 

למה זה סוד? כי אם נשקלל את הנתון הזה וכפי שכבר כתבתי בעבר מספר פעמים מתברר הנהג הישראלי-יהודי הוא אחד מהבטוחים בעולם. למעשה אם נתיחס רק למגזר זה מדובר ברמת הרוגים למיליארד ק"מ נמוך יותר מזה שבגרמניה ומתקרב לזאת שיש באנגליה.

הסוד הזה חושף שהרשות ואור-ירוק מתמקדים בבעיה הלא נכונה - שזה להתעלל בנהגים היהודים ברובם, המבוגרים יחסית "שדוהרים" ב-140-150 בכבישים רב-נתיביים וכמעט ולא מעורבים בתאונות. זאת במקום להתמקד במגזר הערבי, באוכלוסיה הצעירה ובתחום הנהיגה בשכרות וביריונות הכביש.

 

כמובן שדרכי הטיפול בבעיות במגזר הערבי מורכבות יותר (ופחות רווחיות) מאשר רישות כבישי הארץ בגאטסו. פתרון הבעיה הוא דרך טיפול שורש בבעיות תשתיות, חינוך, תחושת שייכות ולבסוף (ורק בשילוב עם הנ"ל) גם אכיפה מוגברת.

פורסם

לפי דעתי זה משהוא מצטבר ,הסביבה שאתה נקלע בה מכריחה אותם לפעמים לנהוג כך , ויש גם משהו טיפשי מאוד בסביבת הצעירים במיוחד שהם חושבים שהם נהגי מרוצים מקצוענים , וזה מתחיל מהבית בזמן האחרון אני רואה תופעה די חדשה , דמיין לעצמך שאתה אבא ויש לך ילד בן 18 עד 20 ואתה קונה לו גולף או פולו gti או גולףr, סדרות למיניהם , מה אתה מצפה מילדים שנוהגים במכוניות כאלה , הם פשוט הורגים אותם בידיהם , ויש עוד סיבה חשובה היא שאין אצלנו אכיפה מהמשטרה , לא שאין בכלל אבל בתדירות נמוכה מאוד , אין נוכחות למשטרת התנועה למרות שיש בעיר תחנת משטרה , לצערי הרב אין אצלנו מספיק אכיבה, לכן זה מעודד את הנהגים לעבור על החוק .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....


×
×
  • תוכן חדש...