Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק שהתשתיות שם פחות טובות אבל זה לא אומר שצריך להתעלם מתרבות הנהיגה שגם כן לוקה בחסר

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כבר עניין של חינוך. 100 מעורבים בתאונות על שכרות בשנה זה לא תשתיות גרועות.

מה שהפריע לי שם זה שהם טוענים שהם לא רוצים לספר לתושבים שהתשתיות באזורים שלהם גרועות בגלל שהמדינה גזענית.

מה זה קשור? אם האזרח משלם ארנונה והעירייה/מועצה לא משקיעה בתשתיות המדינה לא אשמה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא רוצה לפרסם את המקום בו אני גר אך הוא קרוב לאוכלוסיה ערבית, יש כבישים מסוימים שכשאני לוקח סיבוב בהם אני פשוט מתפלל שלא למצוא רכב שועט לעברי על הנתיב שלי כי הוא עקף רכב אחר באמצע הסיבוב על בליינד. קרה לא פעם גם שחוויתי וגם שראיתי מישהו אחר ניצל בנס מהתנגשות חזיתית.

 

אני משתדל להיות פוליטיקלי קורקט, לא רוצה שהדיון הזה ידרדר למקומות נמוכים, אך אני מאמין שמי שכל מי שגר ליד אוכלוסיה כזאת כמוני, הנתונים בכתבה לא הפתיעו אותו בכלל.

 

המצב הכלכלי הקשה והתשתיות הרופפות לא גורמת להם לנסוע במהירות גבוהה מאוד מהמהירות המתאימה לתנאי הדרך,

גם לא לעבור באור אדום, אלא החינוך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הנתון החמור הוא לא רק 45% אלא שחלקם באוכלוסיה קטן בהרבה מאלה שאחראים ל55% הנותרים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אין ספק שהתשתיות בכפרים הם במצב רעוע, אבל עדיין, כמה מין התאונות הקטלניות (שלא כוללות דריסה בנסיעה לאחור, להן אין קשר או אשמה לתשתית) התרחשו בתוך הכפרים? להערכתי תמצאו שהמספר עומד על 0.

 

אני באמת לא מבין למה רק עכשיו הנתון הזה מתפרסם בפרהסיה וממה כולם בשוק, מדינה של צבועים.

מצלמות המהירות הן יריקה בפרצוף וזלזול באינטיליגנציה של תושבי המדינה, זו שיטת עבודה של מדינה דיקטטורית, לא דמוקרטית.

יש להשקיע בחינוך ואכיפה נוקשה של עברות בריונות כביש, במיוחד בגליל ובנגב, ואז תראו איך מספר ההרוגים והפצועים קשה צונח בעשרות אחוזים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה שהכי מרגיז זה שלא רק שלא מטפלים בבעיה איפה שהיא קיימת אלא מעדיפים "להדק את החנק" על שאר האזרחים שלא הם מקור הבעיה העיקרי

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4455010,00.html

 

והמדינה רק מוסיפה מצלמות במרכז הארץ...

 

סלח לי חבר, אבל מאיפה החלטת שהמצלמות נועדו להפחית את תאונות הדרכים?

 

כשמדברים על המצלמות מדברים על פרויקט כלכלי (כמה השקעה לעומת "הנבת הכנסות" מקנסות, תוך כמה זמן ROI וכו'), הכי קרוב איכשהו לזה הגיע מר אבואב מ"אור ירוק", בשביל שהפרויקט יקבל חותמת שלו ולא ייחשב "חליבת הציבור" הוא דורש שההכנסות יילכו לגופים לבטיחות בדרכים (שהוא, הפתעה הפתעה, מייצג אחד מהם).

בצורה לא מכובסת אפשר לקרוא לזה "דמי שתיקה" או "שוחד", תנו לו חלק מההכנסות ואז מבחינתו הפרויקט בסדר.

שיטת עבודה של מאפיה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מעניין גם מ-55% הנותרים כמה נהרגו בתאונות שנגרמו ע"י ערבים.

פורסם

גם אני לא רוצה להשמע גזען, חלילה. אבל זה לא מפתיע אותי בכלל. אני לא אומר שערבים "נולדו" עם איזו חוסר יכולת בסיסית לנהוג. פשוט אין אצלם שום חינוך לנהיגה נכונה, הם מצפצפים על החוקים (רכבים בלי טסט, בלי חגורות וכו') ונוהגים ככה גם בכבישים טובים, ולא רק בתשתיות הרעועות שלצערנו הם מנת חלקם. לא משנה מאיזו סיבה.

 

הלוואי וזה היה אחרת.

פורסם
אני לא רוצה לפרסם את המקום בו אני גר אך הוא קרוב לאוכלוסיה ערבית, יש כבישים מסוימים שכשאני לוקח סיבוב בהם אני פשוט מתפלל שלא למצוא רכב שועט לעברי על הנתיב שלי כי הוא עקף רכב אחר באמצע הסיבוב על בליינד. קרה לא פעם גם שחוויתי וגם שראיתי מישהו אחר ניצל בנס מהתנגשות חזיתית.

 

אני משתדל להיות פוליטיקלי קורקט, לא רוצה שהדיון הזה ידרדר למקומות נמוכים, אך אני מאמין שמי שכל מי שגר ליד אוכלוסיה כזאת כמוני, הנתונים בכתבה לא הפתיעו אותו בכלל.

 

המצב הכלכלי הקשה והתשתיות הרופפות לא גורמת להם לנסוע במהירות גבוהה מאוד מהמהירות המתאימה לתנאי הדרך,

גם לא לעבור באור אדום, אלא החינוך.

 

לי דווקא אין בעיה לספר שאני עובד בפתח תקווה.

היום, בפעם השלישית בשבועות האחרונים, הייתי עד לכמעט - תאונה שהתרחשה כי רכב החליט לעקוף רכב אחר, בזמן שהראשון מביניהם עצר ואותת לפני פניה שמאלה (עקיפה משמאל, כן?). בצומת ביציאה מהחניון של מקום העבודה שלי כמעט ומתנגשים בי על בסיס יומי, כי 99% מהנהגים לא מתייחסים לתמרור "עצור" שם או לשלט שמאפשר פניה רק ימינה, ודוהרים שמאלה, בלי לספור את התנועה מסביב. הרחוב עצמו הוא רחוב עם נתיב אחד לכל כיוון, שמתחבר לז'בוטינסקי. כל רכב רביעי בערך עוקף את הפקק שנוצר שם בשעות העומס על ידי נסיעה ממושכת בנתיב הנגדי. מעבר לזה, כמעט ונדרסתי שם כהולך רגל במספר הזדמנויות שונות, כשבחלק מהמקרים נהגים שראו שירדתי לכביש פשוט האיצו, כדי לגרום לי לחזור למדרכה.

אה וכמובן שכשמגיעים לז'בוטינסקי עצמה, כחצי מהרכבים שצריכים לפנות לכיוון גהה פשוט חוסכים לעצמם את הפקק בכך שנדחפים לנתיב הפניה בשניה האחרונה האפשרית, אחרי עקיפה של הפקק (שוב, לפעמים ע"י נסיעה בנתיב הנגדי).

 

יכול להיות שבמגזר המצב הוא יותר רע. יכול להיות שגם שבאמת פה יש תשתיות יותר סלחניות, ולכן אין כזו כמות של תאונות או של הרוגים. אני באמת שלא יודע. אבל חינוך לא קיים לא אצלנו ולא אצלם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
גם אני לא רוצה להשמע גזען, חלילה. אבל זה לא מפתיע אותי בכלל. אני לא אומר שערבים "נולדו" עם איזו חוסר יכולת בסיסית לנהוג. פשוט אין אצלם שום חינוך לנהיגה נכונה, הם מצפצפים על החוקים (רכבים בלי טסט, בלי חגורות וכו') ונוהגים ככה גם בכבישים טובים, ולא רק בתשתיות הרעועות שלצערנו הם מנת חלקם. לא משנה מאיזו סיבה.

 

הלוואי וזה היה אחרת.

 

כל מילה בסלע.

 

לא אני אמרתי:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mfxfNonSiAc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לי דווקא אין בעיה לספר שאני עובד בפתח תקווה.

היום, בפעם השלישית בשבועות האחרונים, הייתי עד לכמעט - תאונה שהתרחשה כי רכב החליט לעקוף רכב אחר, בזמן שהראשון מביניהם עצר ואותת לפני פניה שמאלה (עקיפה משמאל, כן?). בצומת ביציאה מהחניון של מקום העבודה שלי כמעט ומתנגשים בי על בסיס יומי, כי 99% מהנהגים לא מתייחסים לתמרור "עצור" שם או לשלט שמאפשר פניה רק ימינה, ודוהרים שמאלה, בלי לספור את התנועה מסביב. הרחוב עצמו הוא רחוב עם נתיב אחד לכל כיוון, שמתחבר לז'בוטינסקי. כל רכב רביעי בערך עוקף את הפקק שנוצר שם בשעות העומס על ידי נסיעה ממושכת בנתיב הנגדי. מעבר לזה, כמעט ונדרסתי שם כהולך רגל במספר הזדמנויות שונות, כשבחלק מהמקרים נהגים שראו שירדתי לכביש פשוט האיצו, כדי לגרום לי לחזור למדרכה.

אה וכמובן שכשמגיעים לז'בוטינסקי עצמה, כחצי מהרכבים שצריכים לפנות לכיוון גהה פשוט חוסכים לעצמם את הפקק בכך שנדחפים לנתיב הפניה בשניה האחרונה האפשרית, אחרי עקיפה של הפקק (שוב, לפעמים ע"י נסיעה בנתיב הנגדי).

 

יכול להיות שבמגזר המצב הוא יותר רע. יכול להיות שגם שבאמת פה יש תשתיות יותר סלחניות, ולכן אין כזו כמות של תאונות או של הרוגים. אני באמת שלא יודע. אבל חינוך לא קיים לא אצלנו ולא אצלם.

 

אתה צודק שהיהודים בארץ הם לא נהגים יותר טובים, כלל הנהגים בארץ נוהגים ח*א גם מבחינת המיומנות וגם מבחינת ההתנהגות.

 

ראיתי נהיגה פרועה ומסוכנת בארץ על ידי כל מגזר עדה ולאום, אבל יש מגמה שחוזרת על עצמה:

 

זה נכון שהרבה נהגים בארץ נוהגים זבל, נדחפים לפניה ימינה, לא שמים על שלטים ורמזורים, נכון שזה מסוכן מאוד גם להם וגם לנהגים האחרים בכביש וגם להולכי הרגל, אבל יש הבדל בין לעבור על החוק בטיפשות ולעבור על החוק בטיפשות גמורה.

 

 

אני מוצא את המגזר הערבי, לפי ראות עיני והנסיון שלי על הכביש, כמי שעושים הכי הרבה שטויות על הכביש ומתנהגים בטיפשות גמורה על הכביש.

 

למה אני מתכוון? אני מתכוון לשני רכבים עם מדבקה של תליון חצי ירח על השמשה האחורית שלהם עושים "רייס" ביניהם ואחד עוקף את השני בסיבוב שבו אפס שדה ראיה, עם נתיב אחד לכל כיוון ופס לבן רצוף ביניהם. מיותר לציין במהירות הרבה יותר גבוהה מהמותרת בכביש.

 

אני מתכוון לפולו ישנה מונמכת עם אורות גבוהים ביום שנוסעת בכביש בבנייה במהירות פשוט מטומטמת תוך כדי התעלמות משלטי מהירות, מתנאי הדרך ומההגיון האנושי.

 

אני מתכוון לאותה הפולו מגיעה במהירות גבוהה זאת לרמזור שהתחלף לאדום, נוסעת כמו טיל ולא "גונבת" את האור, עוברת באור אדום מלא כמה שניות אחרי שהתחלף הרמזור.

 

 

אני שוב מצטער אם אני נשמע גזען אבל זו המציאות על הכביש כפי שאני רואה אותה.

 

הרוב המוחלט של טעויות מטומטמות ומסוכנות במיוחד על הכביש מבוצעות ע"י המגזר הערבי, והנתונים בהתאם.

פשוט נהיגה בלי מחשבה כלל.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

יכול להיות שבמגזר המצב הוא יותר רע. יכול להיות שגם שבאמת פה יש תשתיות יותר סלחניות, ולכן אין כזו כמות של תאונות או של הרוגים. אני באמת שלא יודע. אבל חינוך לא קיים לא אצלנו ולא אצלם.

אין ספק שגם אנחנו לא שיא השלמות מבחינת נהיגה, אבל:

מחצית מהנהגים הצעירים המעורבים בתאונות דרכים קטלניות, מגיעים מהמגזר הערבי.

20% מכלל האוכלוסיה בארץ (לפי ויקיפדיה) שנהגיה הצעירים מעורבים ב50% בתאונות קטלניות זה אומר משהו. הם צריכים להתחיל לעבוד על חינוך לנהיגה בטוחה עבור הצעירים.

אולי נעביר אליהם את עמותת אור ירוק? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...