Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל רימוט לא מכבה את המגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר מסוג ZX650.4

 

כשאני מכבה את הרדיו דיסק המגבר לא מתכבה,הוא מתכבה רק כשאני מנתק את החיבור .

מישהו יכול להסביר לי מה עושים?

(הכבלים מבודדים ואינם נוגעים אחד בשני)

פורסם

הכבל של REMOTE לאן מחובר?

מהמגבר לאן הוא מגיע?

ברדיו דיסק יוצא כבל כחול אם אני לא טועה קוראים לו ANT POWER

אליו הוא אמור להתחבר

פורסם

לא,הרימוט צריך להתחבר לכבל הכחול בHU שכתוב עליו remote ואם לא כתוב עליו כלום הוא צריך להיות כבל בצבע כחול נקי בלי פסים.

ANT POWER זה אנטנה חשמלית ולא קשור בכלל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^ מי שמעלי צודק. ANT Power זה לפתיחת אנטנה חשמלית.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
הכבל של REMOTE לאן מחובר?

מהמגבר לאן הוא מגיע?

ברדיו דיסק יוצא כבל כחול אם אני לא טועה קוראים לו ANT POWER

אליו הוא אמור להתחבר

 

הכבל רימוט מחובר מהד יונט אל המגבר ישירות.

 

לא,הרימוט צריך להתחבר לכבל הכחול בHU שכתוב עליו remote ואם לא כתוב עליו כלום הוא צריך להיות כבל בצבע כחול נקי בלי פסים.

ANT POWER זה אנטנה חשמלית ולא קשור בכלל.

 

^ מי שמעלי צודק. ANT Power זה לפתיחת אנטנה חשמלית.

 

תודה על ההענות אבל , בואו תסבירו לי איך הדיון שלכם עוזר לי בפתרון הבעיה?

 

אני מזכיר שוב,ברגע שאני מחבר את הכבל רימוט מהגבר לכבל רימוט בהד יונט המגבר נדלק שאני מנתק אותו פיזית הוא נכבה.

עד כמה שאני הבנתי הכבל אמור לדאוג שברגע שאני יכבה את ההד יונט המגבר יכבה גם כן,אבל זה לא קורה כאן..

אז מה עלי לעשות? תודה.

פורסם

אני כבר אומר לכם בוודאות זה כבל הרימוט,אפילו ניסיתי לחבר לpower ant וזה לא עובד!

יש בעיה!

הכבל רימוט מדליק אבל הוא לא מכבה!! רק אם אני מנתק את הכבל פיזית

פורסם

אני כבר אומר לכם בוודאות זה כבל הרימוט,אפילו ניסיתי לחבר לpower ant וזה לא עובד!

יש בעיה!

הכבל רימוט מדליק אבל הוא לא מכבה!! רק אם אני מנתק את הכבל פיזית

פורסם

1. נתק את חוט ה"רימוט" מהמגבר.

2. גשר (קצר) בעזרת חוט את מחבר הפלוס (+) של המגבר עם מחבר הרימוט של המגבר - המגבר אמור להדלק.

3. נתק את הגישור (הקצר). המגבר אמור להכבות.

 

נכבה או לא? אם נכבה - יש לך בעיה בחיבור של חוט הרימוט או ב-HU. לא נכבה - תקלה פנימית במגבר.

 

דני

פורסם

נשמע כמו בעיה בהתקנה.

 

אני מרגיש שאין לך כל כך מושג מה אתה עושה שם, אין שום קשר לכבל של האנטנה.

אולי תלך למתקין לפני שבאמת תגרום נזק למגבר (אם לא גרמת כבר)?

פורסם
1. נתק את חוט ה"רימוט" מהמגבר.

2. גשר (קצר) בעזרת חוט את מחבר הפלוס (+) של המגבר עם מחבר הרימוט של המגבר - המגבר אמור להדלק.

3. נתק את הגישור (הקצר). המגבר אמור להכבות.

 

נכבה או לא? אם נכבה - יש לך בעיה בחיבור של חוט הרימוט או ב-HU. לא נכבה - תקלה פנימית במגבר.

 

דני

 

עשיתי המגבר לא נכבה,תודה על התשובה העניינית. היחיד שנתן פתרון שיכול לעבוד.

 

 

נשמע כמו בעיה בהתקנה.

 

אני מרגיש שאין לך כל כך מושג מה אתה עושה שם, אין שום קשר לכבל של האנטנה.

אולי תלך למתקין לפני שבאמת תגרום נזק למגבר (אם לא גרמת כבר)?

 

אני יודע שאין שום קשר לכבל אנטנה אבל בגלל דימיון הצבעים החלטתי לנסות.

ולא מאמי,לא צריך ללכת למתקין כי התגלה אצל חשמאלי שיש בעיה במגבר.

הפכתי את האוטו שמונים פעם ולשמוע תגובה מעצבנת כמו שלך זה מרתיח,במקום לעזור ובתור חכם גדול לתת פתרון..

אתה מתנשא.

 

יום טוב,אפשר לנעול.

פורסם

אתה לא מחליט מתי נועלים שרשורים ומתי לא.

ומאמי תקרא לחברה שלך (או חבר - לא יודע לאן אתה נוטה) - לא לי.

 

קושקוש, אני לא מתנשא - אתה פשוט לא מביו מה אתה עושה - חד וחלק.

 

אתה לא מבין שמישהו מנסה לעזור לך ואתה הולך עם הראש בקיר. אתה צריך להבין שאף אחד כאן לא עובד אצל מר בנני, אלא התגובות שקיבלת - רובם נכונות אגב.

אני מוכן להתערב איתך שהמגבר תקין ב-100% ופשוט ההתקנה לא נכונה.

 

פעם הבאה תיתן למישהו שיודע מה הוא עושה להתקין.

 

תיקנת את המגבר אצל החשמלאי ועכשיו זה עובד?

פורסם

יש מצב שחיברת את כבל הּ+ הקבוע(זה שמגיע ישירות מהמצבר)אל כניסת הREMOTE במגבר ואת כבל הREMOTE שמגיע מהHU אל כניסת המתח הקבועה במגבר?

 

המצב שאתה מתאר יכול להיגרם גם מחיבור לקוי שכזה.

 

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...