Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל רימוט לא מכבה את המגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
^^ לפי דעתי יהיה לו מאוד קשה להכניס את הכבל מתח לשקע ה-remote.

יש מגברים שבהם זה חיבור בגודל זהה.

 

דני

פורסם
אתה לא מחליט מתי נועלים שרשורים ומתי לא.

 

תיקנת את המגבר אצל החשמלאי ועכשיו זה עובד?

 

כן ,מדהים הוא תיקן את הבעיה ועכשיו זה עובד.

פורסם

אם הוא מנתק את כבל הרימוט מהמגבר והמגבר נכבה זו לא תקלה פנימית במגבר - המגבר כמו שזה נראה מזהה שמפסיקים לו את ההזנה ונכבה.



 

מה שהייתי עושה זה לבדוק אם הכבל שנכנס לרימוט במגבר במקרה מוציא פלוס קבוע, כלומר עדיין מוציא 12V גם אחרי שמכבים את הHU.

 

אם זו הבעיה אז כנראה שיש בעיה פנימית בHU שלא הורג את המעגל החשמלי שיוצא לכבל הרימוט שלו.

 

או שפשוט עדיין, לא בוצע חיבור לכבל הנכון בHU (יכול אולי גם להיות שיש שם איזה חוט גלוי אחר שנוגע בכבל רימוט - אולי הצמה עברה "התעללות" מסויימת בתהליך ההתקנה או התקנה קודמת אם היתה)

 

רב מודד או טסטר 12V ואתה מהר מאוד תדע אם זו הבעיה שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם הוא מנתק את כבל הרימוט מהמגבר והמגבר נכבה

אבל הוא אמר להיפך:

 

עשיתי המגבר לא נכבה

 

מה שמצביע על תקלה במגבר ולא בחוטים. הכל בהנחה שהבדיקה נעשתה היטב, כמובן.

 

דני

פורסם

אני מזכיר שוב,ברגע שאני מחבר את הכבל רימוט מהגבר לכבל רימוט בהד יונט המגבר נדלק שאני מנתק אותו פיזית הוא נכבה.

 

Dny תקרא שוב מה הוא כותב!

 

חד וחלק המגבר תקין, הבעיה שהוא התקמצן לשלם למתקין. לא יודעים - לא נוגעים.

פורסם

הבעיה היא שהחוט שנכנס לרימוט במגבר כנראה מזרים 12V קבוע - ברגע שהוא ימצא חוט מהHU שמזרים 12V אחרי הדלקת הHU או אחרי הדלקת הסוויצ' ברכב הוא יעקוף את הבעיה.



 

אם החוט שמסומן אצלו כרימוט בHU אכן מוציא 12V קבוע במקום אחרי הדלקת הHU - אז הHU תקול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אליאור, האם עשית בדיוק את מה שאני הצעתי? אני מזכיר שוב:

 

  • לחבר +12 לחיבור "+12V" של המגבר.
  • לחבר - לחיבור "-" של המגבר.
  • לגשר עם חוט בין מחבר "12V+" של המגבר למחבר "רימוט" של המגבר.המגבר אמור להדלק.
  • לנתק את החוט המגשר. המגבר אמור להכבות.

שים לב: שום דבר לא מחובר ל-HU.

 

האם כך בדיוק עשית?

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...