Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול באמצע שאני מחנה ברוורס, העברתי לD להתקדם טיפה קדימה, לחצתי על הברקס הורדתי את המוט מR לD

ובין העברה הברקס לא היה לחוץ חזק , איך שהעברתי לD האוטו טס קדימה עם הרבה הרבה גז, מיד בלמתי אבל זה היה כל כך מהר שהאוטו עף איזה 5 מטר קדימה רק במזל לא היה אף אחד קדימה.

 

למה זה קרה ?

איך יכול להיות שהאוטו נותן ככה גז לבד?

פורסם

הגז נתפס. כמו שידוע, או לא, מכלול הגז ברוב המכוניות הוא מכלול מכני.

יכול מאוד להיות שנתפס, או באיזור המנוע בחלק הפנימי של הכבל, או אפילו בשטיח מתחת לרגל שלך.

פורסם
הגז נתפס. כמו שידוע, או לא, מכלול הגז ברוב המכוניות הוא מכלול מכני.

יכול מאוד להיות שנתפס, או באיזור המנוע בחלק הפנימי של הכבל, או אפילו בשטיח מתחת לרגל שלך.

 

יכול להיות מאוד שנתפס, לא נראה לי בשטיח, אבל בין הr ל d , שהמוט עבר בניוטרל היה רעש שנותנים גז בניוטרל, ואיך שהמוט הגיע לd האוטו טס קדימה כמו במהיר ועצבני

פורסם

הרכב מסוג טויוטה? גש למוסך לבדיקה. זה מצב מסוכן מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בפעם הבאה שדבר כזה קורה לך בחניה במהירות אפסית, אתה יכול לכבות מנוע.

במידה וזה קורה לך ממש תוך כדי נסיעה, תעביר את ידית ההילוכים לניוטרל (לא להתייחס לרעשי המנוע ברקע), רק אז להתחיל לבלום וכשאתה נמצא בשוליים כבה מנוע. לא לכבות מנוע בנסיעה, כי אז מערכות העזר לא מגיבות (מגבר בלם) וההגה יכול להינעל.

 

בכל מקרה אין מה לבלום בלבד במקרה שהגז תקוע עד הסוף והידית הילוכים משולבת להילוך בגיר אוטומט - הרכב בכל זאת יטוס קדימה. זכור - תעביר לניוטרל, רק אח"כ לעצור ע"י בלימה, ולכבות מנוע! וסע למוסך.

פורסם
בפעם הבאה שדבר כזה קורה לך בחניה במהירות אפסית, אתה יכול לכבות מנוע.

במידה וזה קורה לך ממש תוך כדי נסיעה, תעביר את ידית ההילוכים לניוטרל (לא להתייחס לרעשי המנוע ברקע), רק אז להתחיל לבלום וכשאתה נמצא בשוליים כבה מנוע. לא לכבות מנוע בנסיעה, כי אז מערכות העזר לא מגיבות (מגבר בלם) וההגה יכול להינעל.

 

בכל מקרה אין מה לבלום בלבד במקרה שהגז תקוע עד הסוף והידית הילוכים משולבת להילוך בגיר אוטומט - הרכב בכל זאת יטוס קדימה. זכור - תעביר לניוטרל, רק אח"כ לעצור ע"י בלימה, ולכבות מנוע! וסע למוסך.

 

הדוושת גז לא נתקעה למטה, היא היתיה רגילה פשוט האוטו נתן גז לבד, לא הרגשתי את הדוושה דבוקה או משהו כזה

פשוט האוטו טס לי מהמקום ומיד שמתי ברקס ועצרתי. (שניה וחצי האוטו אף קדימה ועצרתי)

אם הדוושה הייתה נתקעת עד סוף, לא נראלי שהיה לי מספיק זמן לעצור ולא הייתי פה כותב לכם את ההודעה הזאת.

פורסם

כמו שאמרו לפני לא לשחק עם זה ולהגיע עם הרכב למוסך בהקדם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לא צריך להסתבך עם ניוטרל, הרכב בנוי שגם במקרה סכנה אם הגז לחוץ עד הסוף ותלחץ עד הברקס הרכב יבלום במיידי!

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

אמור לבלום, אבל בתאונה בטבריה הוא ניסה ללחוץ על הבלמים למרות שהגז נתקע, וראינו מה התוצאות. אני הייתי מעדיף להעביר לניוטרל כדי לנטרל את כוח המנוע, ולהמשיך עם הבלמים משם.

 

בנוגע לנעילת ההגה בכיבוי סוויץ, מה קורה אם מכבים מנוע תוך כדי נסיעה ומיד אח"כ פותחים סוויץ? זה אמור לנטרל את נעילת ההגה, נכון?

לפותח השרשור - אם יש ביטוח גרירה לרכב אני במקומך הייתי שולח אותו על גרר למוסך ולא מסתבך.

פורסם

ההגה לא ינעל אם תשאיר את הסוויץ' במצב 'רדיו'.

בחלק מהרכבים איאפשר לסגור סוויץ' לגמרי אם אתה לא בP

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בעבר קרה לי מצב דומה. הייתי במצב נסיעה והעברתי את הידית ממצב S למצב D הרכב נתן גז מעצמו בערך ל2 שניות. באינסטינקט העברתי לN ואז זה הסתדר. התחושה הייתה מאד מאד לא נעימה:oops: .

אגב מדובר היה במאזדה 2.

הרוב טוב.

פורסם

במזדה 2 המעבר מS לD לא אמור לשנות טורים. סך הכל מצב S מגביל 3 הילוכים הראשונים. זה כמו OD OFF. כניראה לא שמת לב ולחצת על גז.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...