Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי חשוב לנקות את המנוע עם חומרים יעודיים להעיף משם עלים או אבנים או כל דבר שיכול להיתקע ולתקוע את המערכת בסיכוי הכי קטן שיש אבל עדיין עדיף שיהיה נקי מכל מיני שטויות.

 

מצב באמת מפחיד גם להולכי רגל וגם לנהג.

פורסם

אולי הסלד בסרק שלך גבוה ובגלל שלא לחצת על הברקס יותר מדי והעברת מהר ל D האוטו קצת קפץ, קרה לי ברכב הישן שהסלד ב D היה גבוה ושיחק עם עצמו כשהמנוע היה קר וכשנתתי זכות קדימה בלי לחיצה על הברקס הוא פשוט התחיל לנסוע מאוד מהר. אז בדוק שהסלד שלך בהילוך משולב או בסרק תקין.

Miata ND2

 

פורסם

לפי מיטב זכרוני, דוושת הגז ברכב הזה היא ללא כבל, אלה אלקטרונית. שמעתי שבעיות כאלה נפתרות בדרך כלל עם RESET או עדכון תוכנה, שכולל לימוד מצערת, או במקרה הגרוע החלפת המנגנון האלקטרוני של הדוושה .

פורסם
אמור לבלום, אבל בתאונה בטבריה הוא ניסה ללחוץ על הבלמים למרות שהגז נתקע, וראינו מה התוצאות. אני הייתי מעדיף להעביר לניוטרל כדי לנטרל את כוח המנוע, ולהמשיך עם הבלמים משם.

 

בנוגע לנעילת ההגה בכיבוי סוויץ, מה קורה אם מכבים מנוע תוך כדי נסיעה ומיד אח"כ פותחים סוויץ? זה אמור לנטרל את נעילת ההגה, נכון?

לפותח השרשור - אם יש ביטוח גרירה לרכב אני במקומך הייתי שולח אותו על גרר למוסך ולא מסתבך.

 

לא הייתי משווה למקרה בטבריה מכיוון ששם למיטב זכרוני היה שילוב של עומס יתר על הרכב (9 נוסעים במקום 7), שילוב של בלמים לקויים וכנראה גם לאורך כל הירידה הוא ניסה לבלום את הרכב שהאיץ וחימם את הבלמים ("איבד אותם").

HONDA CIVIC hatchback-RED

×
×
  • תוכן חדש...