Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שיפורים] גולף החדשה וכבר משופרת...?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נצל"ש:

 

מחזה מוזר שנתקלתי בו במהלך נסיעה אחרי גולף חדשה:

במקום הכיתוב FSI מאחורה, היה כתוב GOLF, וכך - משני הצדדים בדלת המטעט האחורית היה כתוב GOLF

 

כלומר:

[פנס אחורי ימין] [GOLF] [לוגו VW עגול] [GOLF] [פנס אחורי שמאל]

 

משוגעים!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

את זה אתה מכנה שיפורים? לי זה נראה כמו כמה חתיכות פלסטיק שהודבקו על אוטו לא נאה במיוחד

וללא שאיפה להיות רכב ספורטיבי, וגרמו לו להראות כמו ה-love child הלא חוקי והלא רצוי של פונטו HGT ו-307 :puzzled:

פורסם

וואי זה צריך להיות דבר מאוד מצחיק, הוא כ"כ השקיע בקיט הזה...ושהוא מתניע את האוטו מנוע ה- TDI

 

בעל 2 ליטר נכנס לפעולה.. זה כ"כ מוזר ומעפן, ולא שחס וחלילה אני מזלזל בכוחו של המנוע הזה....

אבל זה עדיין דיזל שנשמע כמו מונית.

Honda hornet 600

 

פורסם
וואי זה צריך להיות דבר מאוד מצחיק, הוא כ"כ השקיע בקיט הזה...ושהוא מתניע את האוטו מנוע ה- TDI

 

בעל 2 ליטר נכנס לפעולה.. זה כ"כ מוזר ומעפן, ולא שחס וחלילה אני מזלזל בכוחו של המנוע הזה....

אבל זה עדיין דיזל שנשמע כמו מונית.

כל כך הרבה פיגור במשפט כל כך קצר.

 

 

[עריכה] - ע"מ להיות ענייני גם לענייני דיומא - הקיט הזה פשוט מזעזע.

אבל (אני לא מאמין שאני באמת אומר דבר כזה) הוא במידה מסויימת אכן משפר את המראה של האוטו.

הגולף החדשה פשוט מכוערת (לטעמי כמובן) והקיט הזה אמנם הופך אותה לרכב של ילד מתלהב (וכנראה ערס...) אבל הוא אכן משפר את המראה שלה ולו במעט.

פורסם
[עריכה] - ע"מ להיות ענייני גם לענייני דיומא - הקיט הזה פשוט מזעזע.

אבל (אני לא מאמין שאני באמת אומר דבר כזה) הוא במידה מסויימת אכן משפר את המראה של האוטו.

הגולף החדשה פשוט מכוערת (לטעמי כמובן) והקיט הזה אמנם הופך אותה לרכב של ילד מתלהב (וכנראה ערס...) אבל הוא אכן משפר את המראה שלה ולו במעט.

 

גיל , דווקא קיט חביב מאוד. לא ערסי.

 

מעניין איפה האוטו שופר. אמממ צחי מערכות 8)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כל כך הרבה פיגור במשפט כל כך קצר.

 

 

[עריכה] - ע"מ להיות ענייני גם לענייני דיומא - הקיט הזה פשוט מזעזע.

אבל (אני לא מאמין שאני באמת אומר דבר כזה) הוא במידה מסויימת אכן משפר את המראה של האוטו.

הגולף החדשה פשוט מכוערת (לטעמי כמובן) והקיט הזה אמנם הופך אותה לרכב של ילד מתלהב (וכנראה ערס...) אבל הוא אכן משפר את המראה שלה ולו במעט.

:lol:
פורסם

הגולף עצמה ניראת נחמד

באמת ניראת קרבית כמו שמישהו פה אמר

אני לא יודע למה אתם קוטלים את העיצוב של הגולף

אני דווקא חושב ש VW יוצאים מהעיצוב המרובע שלהם ומגוונים קצת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
בלי לפגוע במישהו,

אני עדיין חושב שלמרות שMk.5 כבר יצא לשוק, יקח עוד הרבה זמן עד שגולף אחרת תצליח לבסס את עצמה כפלטפורמה נוחה ומתאימה לשיפורים חיצוניים כמו הMk.4

הגולף 5 היא פלטפורמה מצוינת לשיפורים חיצוניים.

תריץ חיפוש בגוגל ותראה מה ABT,ZENDER,OETTINGER וכו' עשו לגולף 5...

לא פחות ממדהים. :shock:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
הגולף 5 היא פלטפורמה מצוינת לשיפורים חיצוניים.

תריץ חיפוש בגוגל ותראה מה ABT,ZENDER,OETTINGER וכו' עשו לגולף 5...

לא פחות ממדהים. :shock:

 

ABT מייצרת קיטים מדהימים לגולף MK5.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...