Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שיפורים] גולף החדשה וכבר משופרת...?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[עריכה] - ע"מ להיות ענייני גם לענייני דיומא - הקיט הזה פשוט מזעזע.

אבל (אני לא מאמין שאני באמת אומר דבר כזה) הוא במידה מסויימת אכן משפר את המראה של האוטו.

הגולף החדשה פשוט מכוערת (לטעמי כמובן) והקיט הזה אמנם הופך אותה לרכב של ילד מתלהב (וכנראה ערס...) אבל הוא אכן משפר את המראה שלה ולו במעט.

מסכים עם כל מילה !!
פורסם

הקיט לא עוזר פה הרבה לדעתי, עדיין נראה רע.

ראיתי אותה במציאות ולא השתנה דבר בדעתי, לי היא נראית כמו פולו האחרונה בשילוב עם פיז'ו 307, עם איזה עיוות.

 

מה שמעניין זה שהתמונה בסימלון של WV RACING נראית ממש טוב, משום מה.

פורסם

1) הייתה מכוערת ונשארה מכוערת.

2) זה שיפור ?

3) כמו שהמאזדה 3 רק הגיעה ארצה וכבר היה איזה דביל במפגש בר"ג ש"שיפר אותה" באופן דומה, תמיד יהיה איזה אהבל שיכער את האוטו שלו ככה...

 

שיהיה לו לבריאות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הדגם הנל, הוא קיט של הוואנט גארד, סנדא מוכרת מאוד לקיטים ל VAG.

 

הראשונה שעשתה בודי קיט ל גולף החדשה הייתה דווקא ABT,

http://www.abt-sportsline.de/news/newsflash.php?sprache=e&flash=ok&rubrikid=117&kategorie=6

 

שהיציגה את הדגם שלה לצד הגולף החדשה :lol:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
קיט מלא + טאסות? :screwy:

לא יודע איפה אתה רואה טסות, אלה ג'נטים מגנזיום.

 

לגבי האוטו, על טעם וריח אין מה להתווכח. אני אישית, לא הייתי שם על דברים כאלה כסף.

 

אבל לכל אחד יש את הטעם שלו.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

3) כמו שהמאזדה 3 רק הגיעה ארצה וכבר היה איזה דביל במפגש בר"ג ש"שיפר אותה" באופן דומה, תמיד יהיה איזה אהבל שיכער את האוטו שלו ככה...

.

לזה דווקה לא ציפיתי מאזדה 3 "משופרת" :hihi:

אבל בקשר לגולף החדשה יפה או לא זה מה שיש הם לא יחזירו את הגלגל אחורה

לדעתי היא איבדה את האופי שלה היא דומה לסיאט יותר מדי :?

פורסם
הקיט לא עוזר פה הרבה לדעתי, עדיין נראה רע.

ראיתי אותה במציאות ולא השתנה דבר בדעתי, לי היא נראית כמו פולו האחרונה בשילוב עם פיז'ו 307, עם איזה עיוות.

 

מה שמעניין זה שהתמונה בסימלון של WV RACING נראית ממש טוב, משום מה.

הנה התמונה מהאווטר שלי בהגדלה:

001__scaled_600.jpg

 

ומאחורה:

002__scaled_600.jpg

 

והנה מה שסדנת ZENDER עשתה איתה:

ZEGolf5F.jpg

 

ומאחורה:

ZEGolf5H.jpg

 

 

לדעתי זה מדהים. :-P

והיא (כמו גם כל הגולפים שקדמו לה) נראת הרבה יותר טוב ב3 דלתות.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לדעתי, המכוניות שVW RaCiNg שם יפות בעיקר בגלל הג'נטים

קח כל אוטו סטנדרטי, אפילו גולף דור ראשון, צבע אותה בצבע מטאלי חדש ושים לה 18' או 19' נוצצים

והאוטו יראה יפיפה =\

פורסם

הבחור השקיע כ"כ הרבה כסף בלשפר את מראה הרכב אבל דבר אחד שכח:

 

להחליף את המצילה האחורית !

זה מכוער ומגעיל להפוך את הרכב שלך ללוח פירסום !

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...