Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, כפי שידוע לכם במאזדה 3 2006 יש תאורה בבקרת אקלים ( 2 הבוררים, מצורפת תמונה ) .

 

catalog_464502-l.jpg

 

 

לפני כמה חודשים התאורה הכתומה הפסיקה לעבוד בורר אחר בורר, וזה דיי מציק לי .

חשבתי לסדר זאת לבד, מה בעצם צריך לעשות/לקנות? .

פירוק של הפאנל והגעה למצב של פירוק אני יודע, השאלה מה הלאה.

 

שהיה המשך ערב נהדר.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

בחלק האחורי צריכות להיות 3 מנורות. פרק ובדוק האם המנורות תקינות.

חצי סיבוב והמנורה עם בית המנורה צריכים לצאת.

איזה כייף לי :)

פורסם
פירוק הפנל והחלפה של 2 נורות .על הדרך בדוק את בורר מהירות ובורר טמפרטורה

 

לא חידשת לי ממש ,אני יודע איך מפרקים את הפאנל.

איזה נורות צריך?,ואיך אני מגיע לנורות עצמם? .

בורר הטמפרטורה תקין.

 

עריכה:

בחלק האחורי צריכות להיות 3 מנורות. פרק ובדוק האם המנורות תקינות.

חצי סיבוב והמנורה עם בית המנורה צריכים לצאת.

 

בדיוק רשמת לי, נשמע מאוד פשוט אני אמור להסתבך ? .

יש לך מושג באיזה מנורות להצטייד? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תפרק ותבדוק שאכן המנורות שרופות ולאחר מכן תעלה צילום של המנורות וננסה לעזור לך.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח ולהצטייד מראש במנורות גש למחסן של מאזדה וקנה מנורות.

איזה כייף לי :)

פורסם
תפרק ותבדוק שאכן המנורות שרופות ולאחר מכן תעלה צילום של המנורות וננסה לעזור לך.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח ולהצטייד מראש במנורות גש למחסן של מאזדה וקנה מנורות.

 

דיפדפתי פה קצת בפורום ומצאתי מישהו שאומר שנורות 5W קטנות מתאימות .

בכל מקרה כדי להיות בטוח אני אפרק מחר את הנורות והגש איתם לחנות לקנות תואמות.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

טוב אז הנה אני מעדכן, לצערי לא הצלחתי להחליף את הנורות .

פירקתי את המערכת, בלוק בקרת האקלים נחשף בפניי , ראיתי שיש שני קליפסים מהחלק העליון של הבלוק כדי להוריד ממנו את הפאנל ולחשוף את הבוררים, ניתקתי אותו מהקליפסים אבל לא הצלחתי להוריד את הפאנל עצמו.

 

מה עשיתי לא נכון? , מה עוד צריך לפרק כדי להגיע לנורות? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
האם הוצאת את כול היחידה לאחר ניתוק הקונקטורים והכבלים שמושכים את המדפים במידה וקיימים ?

 

תעלה צילומים.

 

לא, הוצאתי את המערכת ומתחת למערכת יושבת היחידה בקרת האקלים, לא ניתקתי כלום.

השאלה שלי איפה בעצם נמצאות הנורות?, מאחורי היחידה של בקרת האקלים? או בעצם מהפורט מאחורי הפאנל? .

 

התבלבלתי קצת..

 

twnrgmwnelmm.jpeg

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

יש ליחידה שתי ברגים מלמטה תיזהר לא לשבור

שלא יבלבל אותך זה שיש שתי פלסטיקים שיושבים מהצדדים

 

לאחר שתוציא את היחידה עם פלייר שפיץ סובב את בית הנורה שמאלה לאחר שישתחרר

מהתפיסה הוצא אלייך את בית הנורה

הרכבה בסדר הפוך

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את האשכול לטובת אותה סיטואציה

 

אני לא מצליח להוציא את היחידת מיזוג שמתמונה למעלה.

הוצאתי את הרדיו דיסק וכו ואני לא מצליח עדיין.

אפשר הסבר בבקשה?

פורסם

אפשר לחפש ב YouTube יו-טוב , אולי יש סרטון המראה כיצד לפרק את הפנל.

נסה את הסרטונים הללו.

 

א -

- יש הסבר

על חיבורי הכבלים מאחור, אשר שולטים על המדפים והניתוק.

 

ב -

- איך לפרק ולהחליף את הנורות.

 

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...