Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראב4 ל-5 מבוגרים (השכרה בחו"ל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי אם טויוטה ראב4 מספיק מרווחת בשביל 5 מבוגרים (2 גדולים לא שמנים ו-3 קצת פחות :-)) עם 3 מזוודות

אנחנו מתכננים לשכור אותו לשבוע ברומניה ומתלבטים אם זה מפסיק או ללכת על הזאפירה בעלת ה-7 מקומות

 

תודה!

פורסם

לא מספיק. לחסוך זה נחמד, אבל חבל שתסבלו.

3 אנשים שמנים בחו"ל -> מיניוואן לפחות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לחמישה מבוגרים, הראב 4 יותר מרווח מהזפירה טורר. המושבים בשורה השלישית בטורר הם לילדים בלבד (אז גם לא נשאר תא מטען כלל) והמושבים בשורה השנייה, בגלל שהם נפרדים הם צרים יחסים לאדם מבוגר, מה גם שמרווח הרגליים והכתפיים בראב4 (אני כמובן מדבר על החדש ולא על הדור הקודם) טוב מזה שבזפירה טורר.

 

אם תמצאו מיניוואן בגודל מלא, זו כבר אופציה עדיפה אך גם יקרה יותר.

פורסם
לא מספיק. לחסוך זה נחמד, אבל חבל שתסבלו.

3 אנשים שמנים בחו"ל -> מיניוואן לפחות.

 

דווקא הזאפירה עולה יותר מהטויוטה :-)

 

ה-3 לא שמנים, דווקא רזים ובגובה 1.6

השניים האחרים הם הבעייתים יותר, 1.8 ו90 קילו

מה שמטריד אותי בזאפירה זה שאם פותחים את המושב השישי זה תופס חלק מתא המטען ואז אני לא יודע אם זה יספיק ל3-4 מזוודות

פורסם
לחמישה מבוגרים, הראב 4 יותר מרווח מהזפירה טורר. המושבים בשורה השלישית בטורר הם לילדים בלבד (אז גם לא נשאר תא מטען כלל) והמושבים בשורה השנייה, בגלל שהם נפרדים הם צרים יחסים לאדם מבוגר, מה גם שמרווח הרגליים והכתפיים בראב4 (אני כמובן מדבר על החדש ולא על הדור הקודם) טוב מזה שבזפירה טורר.

 

אם תמצאו מיניוואן בגודל מלא, זו כבר אופציה עדיפה אך גם יקרה יותר.

 

למה אתה מתכוון החדש, 2013?

אומנם החברת השכרה זה הרץ אבל בכל זאת רומניה, לא יודע אם כל הרכבים שלהם חדשים לגמרי, יכול להיות גם דגם 2011-2012

×
×
  • תוכן חדש...