Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו, האנשים שמבלים את רוב זמנם כאן בפורום דיטיילינג, אתם מסודרים ונקיים גם בבית או שהניקיון נוגע רק לרכב? אפשר להגדיר אותנו כאנשים בעלי OCD בדרגה כזו או אחרת? יש לי הרגשה שאנשים שאוהבים לנקות ולדאוג שהרכב יהיה נקי כל הזמן הם אנשים מסודרים ונקיים באופן כללי, לא רק כשזה נוגע לרכב.

אני צודק? גם הדירה שלכם נראית כמו מוזיאון? לפחות לגבי אני יודע שזה נכון.

 

פורסם

לגבי זה לא נכון...אני לא מנקה את הרכב רק לשם הניקיון, אני מתייחס לזה כאל ריפוי בעיסוק.

זו התעסקות נחמדה, תחום חדש לי וכל פעם כשאני מסיים שטיפה ווקס אני מסתכל על הרכב ואומר "ואוו!!!, איזה מכון שטיפה פה באיזור יכול לשחזר את הברק והחיות הזו של הצבע? אף אחד!".

בעבר לא הייתי כך, לפני שנה וחצי היה לי רכב ישן, סיריון 99, מלאה במכות בפח וחלודה.. הניקוי שלה היה פעם בשבוע לרדת למטה עם דלי מים ומטלית חד פעמית של סנו ולעבור על הרכב.

 

אני לא מנקה את הרכב כל שבוע ואפילו לא כל שבועיים, עד שאני שוטף כבר זה כל 3 שבועות אבל אז אני יושב שעות על הרכב ומשתדל להשקיע כמה שיותר.

כך גם בבית, אני מנקה פעם ב..... (לא נרחיב פה (: ) אבל כשאני כבר מנקה אז זה לוקח לי יום שלם ואני הופך כל מה שדומם.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אפשר להגיד אני מתעסק בדיטיילינג 8 שנים.8שנים של שטיפות ידניות,ווקסים וטיפולים אחרים. אני גם יכול להזדהות עם שארקי 25 כ"ריפוי בעיסוק",אבל זה גם מגיע ממקום של לשמור ולטפח את הרכש שלך וגם אהבה לעשייה עצמה. כמובן שאני בן אדם מסודר ודואג לסביבת עבודה נקייה ומאורגנת.

אני שוטף את הרכב פעם בשבוע,40 דקות כולל חלונות,ג'אנטים ויישום חומרי טיפוח לפלסטיק מידי פעם.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אצלי לא כול כך,הרכב מאוד נקי,אסור לאכול וכול מיני חוקים,אבל בבית אני פחות קפדן,טוב,אולי בגלל זה יש את האישה שכול פעם תזכיר למה שמת את הגרבים פה,ולמה לא לשמת את הבגדים המלוכלכים בסל כביסה.:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו באוטו כך בבית, וזה כולל היגיינה אישית ברמת מעבדה...

 

בכל אופן פעם ניסיתי לעשות מחקר אישי (לעצמי) ולהבחין בין אנשים נקיים בעבודה

לחייהם הפרטיים. הגעתי לכמה תבונות ובראשם שלא תמיד זה הולך ביחד.

פורסם

לעניות דעתי הקשר הוא מוחלט !

 

אני יכול להעיד על עצמי שנקיון הרכב והסדר שקיים בו באים לידי ביטוי גם בתחזוקת כל רכוש אחר שלי לי וכן בעבודתי.

 

לראיה, הכינוי שהדביקו לי בעבודה - "הגרמני".

פורסם

יכול להעיד גם על עצמי שאני ככה גם בבית, ובמשרד, וכמובן הרכב.

השולחן שלי במשרד ניראה כמו מסדר צבאי, תמיד אומרים לי שאני "משוגע", הבנות שיושבות לידי פחות מסודרות.

פורסם

לכן ממה שראינו עד כה,יש קורלציה בין דיטיילינג וסדר וניקיון.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני ממש משתדל שהאוטו יהיה ברמה מטורפת

משתדל להוציא את השטיחים בסוף כל יום לנער אותם ולשטוף פעם בשבועיים והכל מלמעלה ועד למטה ברמה הכי גבוהה.

אבל בבית זה פחות בא לידי ביטוי אבל לא הבדל גבוהה

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

פורסם

גם אני יכול להגיד על עצמי שזה לא רק קשור לרכב.

לדוגמה המקלדת שלי בת כמה שנים והיא נראית כאילו קניתי אותה עכשיו. אז ברור שבתקופות עמוסות יש פחות זמן להתעסק עם זה ואי אפשר לנקות ולסדר כל הזמן את הכל, אבל מתישהו זה תמיד חוזר.

אני מסכים עם קודמיי בנוגע לריפוי בעיסוק ואני יכול להוסיף על עצמי שיש לי סיפוק מלנקות דברים בצורה יסודית ולהחזיר אותם למצב חדש, וזה לא משנה אם זה חלון או מקלדת או שולחן, אבל משום מה הסיפוק הכי גדול שזה נוגע לרכב :)

פורסם
לגבי זה לא נכון...אני לא מנקה את הרכב רק לשם הניקיון, אני מתייחס לזה כאל ריפוי בעיסוק.

זו התעסקות נחמדה, תחום חדש לי וכל פעם כשאני מסיים שטיפה ווקס אני מסתכל על הרכב ואומר "ואוו!!!, איזה מכון שטיפה פה באיזור יכול לשחזר את הברק והחיות הזו של הצבע? אף אחד!".

בעבר לא הייתי כך, לפני שנה וחצי היה לי רכב ישן, סיריון 99, מלאה במכות בפח וחלודה.. הניקוי שלה היה פעם בשבוע לרדת למטה עם דלי מים ומטלית חד פעמית של סנו ולעבור על הרכב.

 

אני לא מנקה את הרכב כל שבוע ואפילו לא כל שבועיים, עד שאני שוטף כבר זה כל 3 שבועות אבל אז אני יושב שעות על הרכב ומשתדל להשקיע כמה שיותר.

כך גם בבית, אני מנקה פעם ב..... (לא נרחיב פה (: ) אבל כשאני כבר מנקה אז זה לוקח לי יום שלם ואני הופך כל מה שדומם.

 

+1 (חוץ מהחלק של השטיפה של הסיריון, מגבת של סנו ?)

 

החדר שלי נראה רע, השולחן די מבולגן, הרבה דפים הכל על הכול, מידי פעם (חצי שנה +-) אני חוטף ג'ננה ומסדר הכל ואז יש סדר מופתי שנשאר בין יום, לחודש (תלוי במצב רוח שלי).

 

בעיקרון בגלל שהאוטו לא שלי אני לא יכול להגיד לא אוכלים אבל אם הייתי יכול אז בהחלט, אסור לאכול (בחדר אגב, לא אוכלים).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

רכב:אחת לעשרה ימים עד שבועיים.שטיחים ופנים כל כמה ימים.רכב עבודה נקי ומסודר.בית נקי ומסודר.הגיינה אישית,כוסית על.:-o

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
+1 (חוץ מהחלק של השטיפה של הסיריון, מגבת של סנו ?)

 

החדר שלי נראה רע, השולחן די מבולגן, הרבה דפים הכל על הכול, מידי פעם (חצי שנה +-) אני חוטף ג'ננה ומסדר הכל ואז יש סדר מופתי שנשאר בין יום, לחודש (תלוי במצב רוח שלי).

 

בעיקרון בגלל שהאוטו לא שלי אני לא יכול להגיד לא אוכלים אבל אם הייתי יכול אז בהחלט, אסור לאכול (בחדר אגב, לא אוכלים).

 

לפי זה שאתם לא אוכלים בחדר, יש לי תחושה שיש לך שורשים רוסיים ?!

פורסם

אין ממש שורשים רוסיים (מהאזור אבל רוסיים מרוסיה לא).

האיסור הוא לא גורף ומתייחס במיוחד לאחים שלי ולגבי חטיפים וכאלה (פופקורן) לגבי אוכל, אני לפעמים אוכל אבל זה אחרי הגנה מסיבית על השולחן.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...