Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני חדש כאן.

 

אבקש לקבל עצה טובה [או הצעה].

לגבי רכב גדול - ע"פ רשיון B עם אכלוס מקסימלי 8-9 מקומות

מרווח כולל קומבי רחב לאחסנה

חשוב לי שהרכב יהיה אמין עם יציבות ואפס תקלות.

רצוי באזור שנות ה - 2,000 ומעלה אך לא חדש [בגלל המחיר]

עדיף גיר אוטומטי

חסכוני עד כמה ששייך

כמובן, קלומטראז' ברמה סבירה.

כמו כן, לא יותר מדי ידים

 

התקציב שלי לא גדול. ולכן אני מחפש מציאה אמתית!

מצד שני אני בכלל לא יודע מה אמור להיות המחיר הסופי נכון להיום.

 

מה ידוע לכם על סוג ומחיר והיכן ניתן להשיג

המון תודות לכל מי שיעזור ויקדם אותי...

פורסם

יש את סיטרואן ג'אמפי, אבל הוא עם גיר ידני.

 

אופציה אוטומטית זה טויוטה הייאס (עברו הרבה קילומטרים) או למצוא סאנגיאנג רודיוס עם 9 מקומות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בדוק יונדאי h1. יש גיר אוטומט ויש ידני שעדיף בכל פרמטר . חפש כאלה לא שחוטים מדי.

מצאתי כזאת לאבא שלי אוטומט 2002 ב15 אלף שמורה ויפה.בכל מקרה לא להתפשר על פחות מבדיקה מקיפה לרכבים בשנים האלו

חבר,אתה חופר

פורסם
יש את סיטרואן ג'אמפי, אבל הוא עם גיר ידני.

 

אופציה אוטומטית זה טויוטה הייאס (עברו הרבה קילומטרים) או למצוא סאנגיאנג רודיוס עם 9 מקומות.

ראשית כל תודה

שנית, תסביר לי בקשה את מה שכתבת בסוגריים עברו הרבה קילומטרים. זה אומר שהמודל הזה הוא עד שנה מסויימת?

פורסם
בדוק יונדאי h1. יש גיר אוטומט ויש ידני שעדיף בכל פרמטר . חפש כאלה לא שחוטים מדי.

מצאתי כזאת לאבא שלי אוטומט 2002 ב15 אלף שמורה ויפה.בכל מקרה לא להתפשר על פחות מבדיקה מקיפה לרכבים בשנים האלו

ראשית כל תודה

שנית, מה הכוונה לגבי ידני שעדיף בכל פרמטר?

שלישית, דוקא ההצעה שמצאת לאביך, נשמע לי פנטסטי ומציאה של ממש בכמה מקומות מדובר?

השאלה, באיזה מצב וכמה ידים זה עבר?

ובנוסף, היכן מצאת והיכן יש סיכוי למצוא כזה?

פורסם

תקציב לא גדול יכול להיות 200,000 ש"ח בעבור אחד ו15,000 ש"ח בעבור משהו אחר.

מהו תקציבך?

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ראשית כל תודה

שנית, מה הכוונה לגבי ידני שעדיף בכל פרמטר?

שלישית, דוקא ההצעה שמצאת לאביך, נשמע לי פנטסטי ומציאה של ממש בכמה מקומות מדובר?

השאלה, באיזה מצב וכמה ידים זה עבר?

ובנוסף, היכן מצאת והיכן יש סיכוי למצוא כזה?

 

בכל פרמטר התכוונתי גם לסחיבה וגם לצריכת דלק.הדגם שמצאתי לאבי הוא הארוך עם 2 שורות ספסלים מאחורה.

מצאתי אותו במגרש מקומי לאחר שחבר שלי כבר בדק אותו ובסוף התחרט ורצה רכב יותר קטן.

בכל מקרה תריץ חיפוש ביד 2. יש שם לא מעט

חבר,אתה חופר

פורסם

לפותח השרשור: אם אתה רוצה לקבל עזרה ממוקדת ציין את גבולות התקציב ובשקלים כן את הנסועה הצפויה בקילומטרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפותח השרשור: אם אתה רוצה לקבל עזרה ממוקדת ציין את גבולות התקציב ובשקלים כן את הנסועה הצפויה בקילומטרים.

 

אני הייתי רוצה סביב ה 20,000 ש"ח

ק"מ תלוי בשנים. יחסית - ממוצע ומטה.

השאלה היא אם זה חלום או מציאות...?

תודה לכולם

פורסם
אני הייתי רוצה סביב ה 20,000 ש"ח

ק"מ תלוי בשנים. יחסית - ממוצע ומטה.

השאלה היא אם זה חלום או מציאות...?

תודה לכולם

 

זה לא בושה לחלום :lol:

יש פטנט שהיו עושים בהסעות, הוא כרוך בכאבי ראש אך נותן מוצר סופי מצויין. לא נראה לי שתגמור איתו בעשרים אלף אבל להלן העיקרון:

 

קונים רכב ישן מנכה או ששימש קבלן שיפוצים וכו' (כל רכב שלא עבד בהסעות או הובלות עם יותר מחצי מיליון ק"מ) שיש לו 2-5 מושבים וברישיון הוא רשום כ "קומבי", יש כאלה גם ללא חלונות. מבחינת דגם לך על מה שהמליצו מעלי (טרנזיט, יונדאי, טרנספורטר וכו' - הכל רק גיר רגיל) . מבחינת בדיקת הרכב זה אותו הדבר.

 

הולכים לכל בית עסק שמרכיב מושבים (לדוגמא "פלדמן" וכו') ומרכיבים 8 מושבים מאחורה

 

הולכים למרכיב מזגנים להתקין מזגן אחורי (לדוגמא "אלכס אוריגינל")

 

הולכים למשרד הרישוי, מעבירים טסט ורושמים מספר נוסעים לפי המושבים

 

 

העניין ששיטה זו מותאמת לעשות ב100 אלף שקל רכב של 300 אלף שקל ולכן אני לא בטוח ששווה לרוץ כל כך הרבה על אוטו. מה שכן הרכבים האלו עמידים באופן בלתי ייאמן ואם תפסת אחד טוב, בהנחה שהנסועה היא משפחתית, הוא יכול לשמש אותך הרבה שנים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אתה מחפש, זול, גדול, נוח, אמין.

אין חיה כזאת (אולי אוטובוס של אגד עם כרטיסית תלמיד).

הכי קרוב לדרישות שלך יהיה סאנגיונג רודיאוס.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

רודיאוס יקר. היחיד שעונה לדרישות (אבל קצת שתיין) הוא המאזדה MPV מהדגם שעד 2000

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...