Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא בושה לחלום :lol:

יש פטנט שהיו עושים בהסעות, הוא כרוך בכאבי ראש אך נותן מוצר סופי מצויין. לא נראה לי שתגמור איתו בעשרים אלף אבל להלן העיקרון:

 

קונים רכב ישן מנכה או ששימש קבלן שיפוצים וכו' (כל רכב שלא עבד בהסעות או הובלות עם יותר מחצי מיליון ק"מ) שיש לו 2-5 מושבים וברישיון הוא רשום כ "קומבי", יש כאלה גם ללא חלונות. מבחינת דגם לך על מה שהמליצו מעלי (טרנזיט, יונדאי, טרנספורטר וכו' - הכל רק גיר רגיל) . מבחינת בדיקת הרכב זה אותו הדבר.

 

הולכים לכל בית עסק שמרכיב מושבים (לדוגמא "פלדמן" וכו') ומרכיבים 8 מושבים מאחורה

 

הולכים למרכיב מזגנים להתקין מזגן אחורי (לדוגמא "אלכס אוריגינל")

 

הולכים למשרד הרישוי, מעבירים טסט ורושמים מספר נוסעים לפי המושבים

 

 

העניין ששיטה זו מותאמת לעשות ב100 אלף שקל רכב של 300 אלף שקל ולכן אני לא בטוח ששווה לרוץ כל כך הרבה על אוטו. מה שכן הרכבים האלו עמידים באופן בלתי ייאמן ואם תפסת אחד טוב, בהנחה שהנסועה היא משפחתית, הוא יכול לשמש אותך הרבה שנים.

 

למה כל הכאב ראש הזה?

יש חברות כמו הרצל איבזור או יעלי איבזור שאתה נותן להם רכב,אומר מה אתה רוצה ומגיע לאסוף את הרכב מוכן כבר עם רישיונות מוסדרים.

כמובן שזה די יקר...7000 עבור 6 מושבים אחוריים,25000 על מושבים+חלונות+מזגן+דיפונים.

 

הייתי עוזב את זה כי זה יותר מתאים לרכבים יותר חדשים ולא לרכבים בתקציב שלו,עדיף שהוא יחפש רכב מוכן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
רודיאוס יקר. היחיד שעונה לדרישות (אבל קצת שתיין) הוא המאזדה MPV מהדגם שעד 2000

 

חבריה

תודה רבה לכם

אני פשוט מתמוגג מהרעיונות

מדהים!!!!

הרצון לעזור -

והיצירתיות, עולות מעל כל דמיון ופורצות את כל המחסומים

אני מרכז את כל הנתונים ואתקדם צעד צעד

אעדכן אתכם...

וכמובן אשמח לקבל עוד רעיונות

ברוכים תהיו.

×
×
  • תוכן חדש...