Jump to content

מתעניין ברכבים

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתעניין ברכבים

  1. חבריה תודה רבה לכם אני פשוט מתמוגג מהרעיונות מדהים!!!! הרצון לעזור - והיצירתיות, עולות מעל כל דמיון ופורצות את כל המחסומים אני מרכז את כל הנתונים ואתקדם צעד צעד אעדכן אתכם... וכמובן אשמח לקבל עוד רעיונות ברוכים תהיו.
  2. אני הייתי רוצה סביב ה 20,000 ש"ח ק"מ תלוי בשנים. יחסית - ממוצע ומטה. השאלה היא אם זה חלום או מציאות...? תודה לכולם
  3. רציתי גם לשאול מה המחירים שלהם? והאם ידוע לך שיש כרגע?
  4. ראשית כל תודה שנית, מה הכוונה לגבי ידני שעדיף בכל פרמטר? שלישית, דוקא ההצעה שמצאת לאביך, נשמע לי פנטסטי ומציאה של ממש בכמה מקומות מדובר? השאלה, באיזה מצב וכמה ידים זה עבר? ובנוסף, היכן מצאת והיכן יש סיכוי למצוא כזה?
  5. ראשית כל תודה שנית, תסביר לי בקשה את מה שכתבת בסוגריים עברו הרבה קילומטרים. זה אומר שהמודל הזה הוא עד שנה מסויימת?
  6. שלום אני חדש כאן. אבקש לקבל עצה טובה [או הצעה]. לגבי רכב גדול - ע"פ רשיון B עם אכלוס מקסימלי 8-9 מקומות מרווח כולל קומבי רחב לאחסנה חשוב לי שהרכב יהיה אמין עם יציבות ואפס תקלות. רצוי באזור שנות ה - 2,000 ומעלה אך לא חדש [בגלל המחיר] עדיף גיר אוטומטי חסכוני עד כמה ששייך כמובן, קלומטראז' ברמה סבירה. כמו כן, לא יותר מדי ידים התקציב שלי לא גדול. ולכן אני מחפש מציאה אמתית! מצד שני אני בכלל לא יודע מה אמור להיות המחיר הסופי נכון להיום. מה ידוע לכם על סוג ומחיר והיכן ניתן להשיג המון תודות לכל מי שיעזור ויקדם אותי...
×
×
  • תוכן חדש...