Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמפו טפלון של חברת דופון, הרבה מאוד חומר מעט מאוד כסף

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

אושריקו עוד פעם אתה רוצה לעצבן אותי :-D

קודם כל היום לא שבת, אלא יום שני :drinking: (סלחתי).

דבר שני, שוב פעם אתה מתקמצן על הקורולה ? פנק אותה בשמפו נורמאלי, אולי ONR (חפש ליטר ממישהו), אולי Treatment החדש של אוטוסטור (שנכנס בתקציב שלך) אולי wash&wax של Meguiar's (עם מתיחה קלה של התקציב), gold בלי למתוח את התקציב, Citra של CG (עם מתיחה קלה של התקציב), סונקס זול ואני חושב שהוא סביר, אם ממש בא לך להתפנק Dodo Juice הזה או זה

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

סונקס אגרסיבי מידי, מסיר את שכבת ההגנה.

שוב ממליץ על השמפו של דופונט

לטעמי הוא לא נופל מהגולד של מג'ס למרות שהמיתוג שלו פחות "סקסי".

"יאללה בירי".

פורסם

אז הלכתי היום לאוטו דיפו וראיתי אמריקן איגל ב21 שקל, אבל הבעיה שיש בשמפו ווקס...זה בטח משנה את כל תהליך השטיפה, נכון?.

וראיתי אחד טלפון נדמה לי בכחול עולה 60 שקל גדול.

 

הדופונווט איך הוא נראה?הייתי היום בסניף ולא מצאתי, וגם את האמת לא ממש זכרתי את השם. יש תמונה?

פורסם
אז הלכתי היום לאוטו דיפו וראיתי אמריקן איגל ב21 שקל, אבל הבעיה שיש בשמפו ווקס...זה בטח משנה את כל תהליך השטיפה, נכון?.

וראיתי אחד טלפון נדמה לי בכחול עולה 60 שקל גדול.

 

הדופונווט איך הוא נראה?הייתי היום בסניף ולא מצאתי, וגם את האמת לא ממש זכרתי את השם. יש תמונה?

 

 

שמפו עם ווקס בהחלט משנה את כל התהליך, ראוי לנקוט באמצעי זהירות!! :bugeyed: :bugeyed:

 

לשים כפפות על הרגליים :mm_yeah:

להתחיל לשטוף מלמטה :mm_yeah:

לעבוד עם דלי אחד בלבד ושיהיה בו חור :mm_yeah:

ליישם את האוטם צבע לפני הניקיון :mm_yeah:

לעשות פלסטלינה על הצמיגים (על החלק השחור עם הגומי) :mm_yeah:

לנקות את המנוע ולהכניס הרבה מים לכל מכלולי החשמל :mm_yeah:

לעשות pre wash לאחר שהרכב נקי לחלוטין :mm_yeah:

ולייבש בעזרת מקלוני אוזניים :mm_yeah:

 

 

תגיד לי אושריקו כשאתה שותה בירה בים או מיץ קלמנטינות בבית ישנו שינוי בתהליך השתיה? ואם שתית בכלל רדבול עם זרזיף מיץ קלמנטינות במקום העבודה, האם עכשיו תהליך השתייה משתנה?

 

אם זו הייתה הודעתך הראשונה בפורום הזה אז הייתי מבין.

 

שמפו זה שמפו, הכמה טיפות ווקס שיש בתוכו לא מעניינות אף אחד. דלי, כפפה ותתחיל לנקות. הווקס ישאיר לך ברק מרשים (או שלא).

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
שמפו עם ווקס בהחלט משנה את כל התהליך, ראוי לנקוט באמצעי זהירות!! :bugeyed: :bugeyed:

 

לשים כפפות על הרגליים :mm_yeah:

להתחיל לשטוף מלמטה :mm_yeah:

לעבוד עם דלי אחד בלבד ושיהיה בו חור :mm_yeah:

ליישם את האוטם צבע לפני הניקיון :mm_yeah:

לעשות פלסטלינה על הצמיגים (על החלק השחור עם הגומי) :mm_yeah:

לנקות את המנוע ולהכניס הרבה מים לכל מכלולי החשמל :mm_yeah:

לעשות pre wash לאחר שהרכב נקי לחלוטין :mm_yeah:

ולייבש בעזרת מקלוני אוזניים :mm_yeah:

 

אני חלוד....לקח לי זמן עד שהבנתי שזה נכתב לא ברצינות :brickwall:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

בהחלט תגובה מצחיקה ועשתה את היום :lol: :lol:

לגבי כל הממליצים להתרחק מאמריקן איגל, אני יכול להבין למה ?

אני מבין שזה לא איזה מגוירס או CG או משהו ברמה גבוהה יותר,

אבל עדיף לשטוף איתו מאשר סבון כלים או שמפו/קרם גוף כמו השכנים שלי :roll:

הוא אכן משאיר קצת ברק, והוא מקציף גם, אומנם אין לו ריח דובדבן או תות אבל אפשר להסתדר :)

נזק זה לא יגרום, שנה שלמה שטפתי עם השמפו הזה ולא קרה כלום מעבר למה שהיה.

הדופונט פחות מקציף אבל הוא מנקה טוב, בנוסף תמיד תוכל לשקול איזה שמפו CG לדוגמא MR.PINK וכו'

אבל זה כחצי ליטר ב45 ש"ח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
בהחלט תגובה מצחיקה ועשתה את היום :lol: :lol:

לגבי כל הממליצים להתרחק מאמריקן איגל, אני יכול להבין למה ?

אני מבין שזה לא איזה מגוירס או CG או משהו ברמה גבוהה יותר,

אבל עדיף לשטוף איתו מאשר סבון כלים או שמפו/קרם גוף כמו השכנים שלי :roll:

הוא אכן משאיר קצת ברק, והוא מקציף גם, אומנם אין לו ריח דובדבן או תות אבל אפשר להסתדר :)

נזק זה לא יגרום, שנה שלמה שטפתי עם השמפו הזה ולא קרה כלום מעבר למה שהיה.

הדופונט פחות מקציף אבל הוא מנקה טוב, בנוסף תמיד תוכל לשקול איזה שמפו CG לדוגמא MR.PINK וכו'

אבל זה כחצי ליטר ב45 ש"ח.

 

זה פסיכולוגי....המוצרים של אמריקן איגל הנפוצים באוטודיפו הם מהזולים שיש בשוק ולדעתי האישית והלא מקצועית הם מהנחותים שאפשר למצוא באיכותם.

כל פעם שאני רואה מישהו ממלא במנוע שלו שמן של אמריקן איגל עוברת בי חלחלה כשם שמישהו שוטף את הרכב עם סבון שלהם.

המוצר היחידי שלהם שהרשתי לעצמי להתקרב אליו בתקופה מסוימת הוא המים לוישרים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

הבנתי אתכם.

אני בחיים לא אכניס אמריקן איגל למשהו מכאנית ברכב, אבל כשזה נוגע לסבון אני מעוניין לנסות בגלל המחיר הזול.(יש לי גם טאסות שלהם איזה 9 חודש, דברים כאלו אין לי בעיה).

דימה, קראתי את כל הכל ועד האמצע הייתי בטוח שאתה רציני, יפה....:-D.

 

השאלה היא אם יש בשמפו ווקס אני צריך לעשות לפני משהו מיוחד??הרי זה ווקס, לא? אם אני אשטוף ישר על אוטו מלוכלך עם שמפו עם ווקס יהיה לי נזק לא?

(לא שהאוטו בן ה14 לא ידע ימים טובים מבחינת הצבע מאחורה אבל עדין...)

60 שקל זה קצת יקר עדיין, אני קצר בכסף וה20 שקל של האמריקן איגל קורץ לי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...