Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה השם המלא של הסבון דופונט ? יש לכם תמונה אולי ?

ובאוטודיפו אפשר למצוא אותו?

 

אני צוחק (: לא רק אתה פרובוקטיבי פה!

זכותך להשתמש במה שתבחר.

 

DC10, השמפו נקרא: DUPONT TEFLON CAR WASH, וכן, ניתן למצוא אותו באוטודיפו.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני צוחק (: לא רק אתה פרובוקטיבי פה!

זכותך להשתמש במה שתבחר.

 

DC10, השמפו נקרא: DUPONT TEFLON CAR WASH, וכן, ניתן למצוא אותו באוטודיפו.

 

תודה! אתה מכיר אתר ישראלי שמוכר את זה? אם אני מתעצל ללכת לאוטודיפו

פורסם
מה השם המלא של הסבון דופונט ? יש לכם תמונה אולי ?

ובאוטודיפו אפשר למצוא אותו?

 

יש לך בעמוד 1 או 2 תמונה של זה.

בהנחה שהמחירים אותו דבר בכל הסניפים של דיפו, זה יעלה לך 60 שקל אם אני זוכר נכון, אבל הבקבוק גדול, לא בקבוק דומה לשל מים או משהו, אלא שמן וגדול, כמו גלון שמן לדוגמה. אבל שוב, זה עדיין לא כזה ענק.

פורסם

פשי, כמה תגובות על איזה שמפו לקנות מאוטו פאקינג דיפו.

כאילו יש להם מבחר אין סופי

DC10 - יש לך תמונה של השמפו כמה עמודים אחורה, אתה אפילו לא צריך חיפוש. (כן יש אופציה כזאת!)

"יאללה בירי".

פורסם

זה לא הנושא, זה בגלל שזה שרשור של אושריקו.

אין שרשור בקארספורום שלא פתחתי ולא היה לו 7000 תגובות, אני הצלחתי לחמם הרבה אנשים למרות שזאת לא הכוונה שלי.

 

אני מגנט תגובות לטוב ולרע.

 

וזה ששאלתי איזה שמפו מומלץ זה לא רע, למה להזמין כל החיים דברים מהאינטרנט שלוקחים על משלוח 70000 אלף שקל?

לפעמים יש לך ליד הבית סניפים ואתה בודק מה הכי איכותי שם. כמובן שהאמריקן איגל לא מי יודע מה אבל זה 17 שקל ואני בטוח שהם שמים חומרים עדיפים לרכב (כן, גם היצרן המוזר הזה) לעומת סבון ידיים\סבון כלים.

להיכנס לתחום באמת חזק כמוכם זה לא אני ולא אהיה גם, זה מצריך הרבה אובססיביות וכסף וזמן.

 

מה שאני כן איתכם זה בשטיפה ובדאגה לשטיפה נכונה עד כמה שאפשר+שמפו מיועד לרכבים ולהימנע משטיפות במכונות.

פורסם

תראה,

אתה לא חייב להשקיע מאמצים מיותרים, תשקיע מינימום אבל עם חומרים טובים. אם אתה רואה לנכון להשתמש באמריקן איגל וליישם ווקס כל חודש חודשיים, תפאדל!

אני השתמשתי באמריקן איגל תקופה קצרה (לא רק לגרנוליט גם לרכב) והוא בסיסי ולא יותר. עדיף להשקיע את ה60 ש"ח לליטר וחצי (אם אני לא טועה)ויש לך שמפו איכותי של חברה מעולה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

ברור שאני אזכור את השמפו הזה. אבל החלטתי ללכת על משהו יחסית זול לבינתיים, העיקר שיהיה כתוב "שמפו לרכב" ולא סבון ידיים או כלים. אותי מעניין אם כל הצבע הדהוי ומהקולף של הטויוטה מאחורה ובגג זה בגלל השמש או בגלל שהיא נשטפה כל חייה במכונות שטיפה\סבון ידיים-כלים והתשובה ברורה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...