Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי באוטו דיפו את הדופונט שהראו פה, עלה לי 60 שקל ל1.89 ליטר (זה מה שכתוב על האריזה), עושה אחלה עבודה!

 

אני לא איזה דיטיילר או משהו, סתם מישהו שעבר לשטוף את האוטו ידנית במקום במכונות שטיפה בעקבות רכישת ידע בפורום, והדופונט הזה עשה אחלה עבודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סבבה, אז נזכור אותו גם :) תודה לכולם. חבל שהמוצרים האיכותיים באמת לא במקומות ניגשים כמו אוטו דיפו או משהו.

 

*נגישים.

אגב, אני מחכה בקוצר רוח משווע לפרסום של vix לגבי רשימת המפיצים בעירי, באופן מרגיז הם קושרים את זה להעלאת האתר החדש ובמקום ללכת לבקר אצל המפיץ ולרכוש חומרים אני ממתין לאתר אינטרנט.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
הטפלון שראיתה , אז זה השמפו שהתכוונו אליו:

sucp_0606_15_z+car_care_products+dupont_teflon_car_wash.jpg

 

חבל שלא קניתה :? .

 

רכשתי אתמול אחד כזה יש צהוב כחול וורוד

על האריזה לא מופיע שיש הבדל ביניהם

אבל הוורוד מריח מעט טוב יותר אז הלכתי עליו

ביום שישי נשטוף את הרכב ונראה את התוצאות .

 

**אגב רציתי לציין שאין כלום באוטו דיפו שקשור לדייטליניג מקצועי (והייתי ב 3 סניפים )

שאלתי את אחד המוכרים על אוטם הוא לא הבין בכלל על מה אני מדבר

רוב המוצרים שם בכלל הם של "שר" בדרך כלל רק דברים בסיסיים :x

פורסם

אם אני זוכר נכון אמריקן איגל זה סוג של זכיין כזה שכל פעם רוכש ממפעל אחר (כמו "המותג" אצלנו).

יכול להיות שאני טועה.

לגביי הכמות, לא רשום על האריזה?

פורסם
*נגישים.

אגב, אני מחכה בקוצר רוח משווע לפרסום של vix לגבי רשימת המפיצים בעירי, באופן מרגיז הם קושרים את זה להעלאת האתר החדש ובמקום ללכת לבקר אצל המפיץ ולרכוש חומרים אני ממתין לאתר אינטרנט.

 

Sharki יקר,

מצטערים אם הצלחנו להרגיז אותך, זו בהחלט לא הייתה הכוונה :wink:

כמובן שאם המפיץ כבר היה מחזיק בחנות מלאי קיים, אז היינו מעדכנים זאת גם ללא רשימת מפיצים מלאה, אך בגלל שלא כך המצב, הפרסום מתעכב עוד קצת.

פורסם

שאלה ל VIX, האם אתם מוכרים (או יש לכם כוונה למכור בעתיד) שמפו לרכב וחומרים נוספים באריזות מסחריות?

(פשוט בשבילי זה יהיה הרבה יותר משתלם :) )

פורסם
אם אני זוכר נכון אמריקן איגל זה סוג של זכיין כזה שכל פעם רוכש ממפעל אחר (כמו "המותג" אצלנו).

יכול להיות שאני טועה.

לגביי הכמות, לא רשום על האריזה?

 

בינתיים לא מצאתי.

למרות שקניתי, אני עדיין חושש שיש בזה ווקס. האם זה בטוח לשטוף רגיל?

פורסם

אושרי, תשטוף רגיל הכל בסדר.

רוצה לבדוק על הרכב שלי ? (נגמר לי בדיוק השמפו) ויש לי גם גרניק אתה מוזמן :)

בכל אופן לדלי של 4 ליטר שמתי בין פקק אחד ל2.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
בינתיים לא מצאתי.

למרות שקניתי, אני עדיין חושש שיש בזה ווקס. האם זה בטוח לשטוף רגיל?

 

רשמו לך כמה פעמים! תשטוף רגיל בנאדם, הכול בסדר.

פורסם
שאלה ל VIX, האם אתם מוכרים (או יש לכם כוונה למכור בעתיד) שמפו לרכב וחומרים נוספים באריזות מסחריות?

(פשוט בשבילי זה יהיה הרבה יותר משתלם :) )

 

יש במלאי 90 מהמוצרים גם באריזות גלון, ויש אפילו מס' מוצרים שקיימים אך ורק באריזות גלון (פולישים מקצועיים כגון סדרת CUT, ו- P40 Polish )

לצערנו איננו מוכרים ישירות לצרכן פרטי, אלא אם כן מדובר בכמות יחסית גדולה, ואז גם התמחור שונה.

 

בקרוב אוטוסטור יכניס למלאי חלק מאריזות הגלון, כך שתוכלו לרכוש דרכו.

בינתיים יש המון מפיצים שעובדים עם הגלונים שלנו, אנו בטוחים שאם תבקשו לקנות הם לא יסרבו.

לדוג'

SteamMe- בת"א

NanoSun -בפ"ת

Car Master Detailing - אשקלון

עולם הרכב- אשקלון

מוסך מרצדס ברוש -באר שבע

קאנטרי לרכב -הרצליה פיתוח

 

ועוד...

 

אם תרצו פרטים נוספים ופרטים ליצירת קשר עם אחד המפיצים באיזור המגורים שלכם, נשמח לעזור.

פורסם

האם ניתן לפנות למפיץ הקרוב אלי (כרגע זה משה מאוטוסטור) ולבקש ממנו להזמין לי במיוחד מוצר מסויים ?

כלומר האם לדוגמא תשלחו למפיץ מוצר בודד (למשל גלון אחד שאין לו בדר"כ במלאי) ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אני חושב שאני אקפוץ למוסך מרצדס כדי לראות מה יש שם....אגב צריך להגיד להם משהו? למי לפנות בדיוק? יש איש קשר?

אני בספק אם החבר'ה מכירים שם את המושג דיטיילינג.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...