Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושריקו חבל שקנית, הייתי נותן לך את הבקבוק אמריקן איגל שלי, קיבלתי אותו חינם ואני לא משתמש בו. משום מה, קפץ לי לעין בתוית האחורית שישנם דטרגנטים בשמפו, דבר שקצת הרתיע אותי.

 

בכל מקרה, אם מישהו מאיזור חיפה ורוצה להתנסות עם האמריקן איגל, אשמח לתת לו חלק מהבקבוק.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קוראים לי אושר!נתנו לי את השם אושר!נא לדייק!8).

אושריקו נשמע כמו אושרי, אבל זה גם קונוצטציה אחרת, אם מושכים קצת את הש'.

 

ותודה, אני אנסה בהזדמנות את נפלאות אמריקן איגל בשמפו(ובטאסות שאני די מרוצה מהם כבר כמה חודשים).

 

איתמר, תודה, אבל אני ממש לא באיזור שלך ובנוסף זה רק 17 שקל אז קניתי כבר פה בסניף ליד הבית.

 

יש לי שאלה, כמו שאתם יודעים הQD שלי מושך אבק ממש יום אחרי הניקוי , גג יומיים, אבל ממש אבק.

השאלה היא האם אני אשים את זה אחרי שטיפה עם שמפו לא יהיה אבק וזה ישמור את הניקוי והברק?

פורסם
האם ניתן לפנות למפיץ הקרוב אלי (כרגע זה משה מאוטוסטור) ולבקש ממנו להזמין לי במיוחד מוצר מסויים ?

כלומר האם לדוגמא תשלחו למפיץ מוצר בודד (למשל גלון אחד שאין לו בדר"כ במלאי) ?

 

אנחנו עובדים עם אוטוסטור ע"ב שוטף, אם הוא מוכן לקבל ממך המנה מראש, ואתה מוכן להמתין לפעם הבאה שהוא מקבל מאיתנו הזמנה, אז לא אמורה להיות בעיה.

תסגור מולו הכל.

פורסם
אני חושב שאני אקפוץ למוסך מרצדס כדי לראות מה יש שם....אגב צריך להגיד להם משהו? למי לפנות בדיוק? יש איש קשר?

אני בספק אם החבר'ה מכירים שם את המושג דיטיילינג.

 

מוסך מרצדס בב"ש עובד עם המוצרים על רכבים שמטופלים במוסך, אנחנו ציינו שאולי חלק מהמפיצים שרוכשים מאיתנו אריזות גלון יסכימו למכור ללקוח פרטי, אך זו השערה בלבד.

תצטרך להרים טלפון, ולבדוק בעצמך לפני שתגיע למוסך.

 

תבקש לבדוק את העניין מול שמואל, בעל המקום.

פורסם
קוראים לי אושר!נתנו לי את השם אושר!נא לדייק!8).

אושריקו נשמע כמו אושרי, אבל זה גם קונוצטציה אחרת, אם מושכים קצת את הש'.

 

ותודה, אני אנסה בהזדמנות את נפלאות אמריקן איגל בשמפו(ובטאסות שאני די מרוצה מהם כבר כמה חודשים).

 

איתמר, תודה, אבל אני ממש לא באיזור שלך ובנוסף זה רק 17 שקל אז קניתי כבר פה בסניף ליד הבית.

 

יש לי שאלה, כמו שאתם יודעים הQD שלי מושך אבק ממש יום אחרי הניקוי , גג יומיים, אבל ממש אבק.

השאלה היא האם אני אשים את זה אחרי שטיפה עם שמפו לא יהיה אבק וזה ישמור את הניקוי והברק?

 

 

אושר היקר ,מכיוון שקניתי 2 חבילות של השמפו הזה ,והבנתי מהחברה שהוא לא מומלץ כל כך ,הייתי חייב לסיים אותו ומהר,השתמשתי בו על 3 רכבים ואת האמת ,יצא מנצנץ ובוהק , אעלה תמונה כאן כדי שתיראה ותהיה רגוע,בקשר לקליטת האבק,איך זה כ"כ קשור לשמפו ?... עברה לידי מטאטא רחובות ואיבקה לי קלות את הרכב ,אשמור אותו במחסן סגור עם כיסוי לא יהיה אבק..

 

p><p>
<img src=[/img]

פורסם

ישראל כהן יש לך סונטה מהממת. אני מעדיף שלא להמליץ על אמריקן איגל כשמפו. אם מעדיפים שמפו זול (יחסית) וטוב אז רק דופונט,או של טרטל ווקס זיפ וואש. הוא לא רע בכלל.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אושריקו-אני השתמשתי בזה במיכל סבון שמתחבר לגרניק וכך גם קיבלתי קצף יחסית טוב,כך שאיני יכול לומר לך כמה להשים בדלי, מכיוון ששאר החברה כאן ממליצים על חברות אחרות מנסיון אישי שלהם,כניראה שארכוש את אחד מהחברות האלה ואראה אם יש (כניראה שכן) שיפור.

 

עוד נקודה שחשוב לציין היא שאם המים ביחד עם השמפו מתייבשים אפילו קצת כל השמשות או על הפח הוא נעשה מחוספס ולא נעים למגע,אולי יש קשר לאיכות הירודה של השמפו,אולי לא, לא יודע , רק שתדע .

 

 

darkmanxxx-תודה תודה ! כחיזוק ובהמשך להמלצתך בפעם הבאה ארכוש את דופונט ואולי אם אהיה במרכז ארכוש את ה-the terminait שהמליצו לי עליו בעבר,אצל משה.

פורסם

ישראל כהן שלום

 

השמפו the terminait דעות לכאן או לכאן. הייתי ממליץ לך ללכת על השאלה: כמות או איכות?

לדעתי לאוטוסטור יש הרבה סוגי שמפו יותר איכותיים כמו של דודו ג'וס, מגווירס ועוד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
ישראל כהן שלום

 

השמפו the terminait דעות לכאן או לכאן. הייתי ממליץ לך ללכת על השאלה: כמות או איכות?

לדעתי לאוטוסטור יש הרבה סוגי שמפו יותר איכותיים כמו של דודו ג'וס, מגווירס ועוד.

 

 

הבנתי מקריאה כאן שה the terminait דווקא די טוב, ברור לי שבגלל שאין לי כאן באיזור צומת קסטינה, חנות ,שמספקת חומרים איכותיים אצטרך להסתפק בכמות עם איכות ++ ולא באיכות ++++

 

עד שאגיע אל משה או כל חנות אחרת במרכז בנתיים אהיה חייב להשתמש במה שיש לפי ההיצע האיכותי באיזור שלי ,כניראה הדופונט .

 

 

עוד דבר,המחירים של העסק הזה די יקר , ואני מתמקד בעיקר ביחס לכמות-מה זה 473 מ"ל - לכמה שטיפות בקבוק כזה יכול להספיק בכלל ?

פורסם
קניתי את השמפו של אמריקן איגל, עלה 17 שקל.

השאלה שלי היא כמה לשים בתוך דלי והאם ייתכן שאמריקן איגל הוא איטלקי?כתוב תוצרת איטליה.

 

אני שם פקק של הבקבוק מלא בשמפו בתוך הדלי, ממלא עם דוש ויוצא מלא קצף.

בלילה ניתן לראות את שכבת הוקס כשיש לחות באוויר ורואים שכבה חביבה של הגנה.

פורסם
אני שם פקק של הבקבוק מלא בשמפו בתוך הדלי, ממלא עם דוש ויוצא מלא קצף.

בלילה ניתן לראות את שכבת הוקס כשיש לחות באוויר ורואים שכבה חביבה של הגנה.

 

איזה שמפו זה?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...