Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם באינפיניטי שמים חיישנים זולים בהרכבה מקומית.

 

מאוד לא נכון. האינפיניטי מגיעות עם חיישבנים מובנים מקדימה ומאחורה בכל הדגמים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך נפלו גיבורים...

 

איפה הימים שמכרו לנו פיג'ו 106 ראלי בלי חלונות חשמל ובלי פנסי ערפל, ואף אחד לא חשב להתלונן. והנה מגיע לו דור חדש של אייקון, ההוט האצ' הראשונה בקטגוריה ונפתח לו שרשור של עשרה עמודים בקארספורום. אף לא מילה על התנהגות כביש, על ביצועים או על מנוע הטורבו-בנזין החדש. את מי מעניין הגה מתקשר? בקרת יציבות מתנתקת? בקרת משיכה "אגרסיבית" יתר על המידה? העיקר שיהיה קסנון, ולדים, וג'אנט 18 אינטש'. כי הרי מה זאת הנאה מנהיגה ברכב ספורטיבי?! חחחחח... מה אנחנו ילדים?!

 

עם גישה כזאת, רק אל תתפלאו שכבר לא עושים יותר מכוניות לנהג אלא רק מכוניות לקטלוג עם הרבה אבזור ונשמה של דחליל.

 

קודם כל מדברים פה על אבזור יחסית למחיר. לדעתי אם הרכב היה עולה 190K בגרסת הבסיס אף אחד לא היה מדבר.

 

אני אישית דיברתי על מראה חיצוני שנראה דוחה עם הפנסים והחישוקים האלה. בגרסאות הקודמות זה נראה סביר בלי קסנון והחישוקים היו יפים, בעיצוב הנוכחי כנראה חייבים קסנון כדי שהרכב יראה סביר+ וחייבים חישוקים גדולים ויפים יותר.

 

לדעתי מראה מושך לא פחות חשוב מיכולת דינמית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך נפלו גיבורים...

 

איפה הימים שמכרו לנו פיג'ו 106 ראלי בלי חלונות חשמל ובלי פנסי ערפל, ואף אחד לא חשב להתלונן. והנה מגיע לו דור חדש של אייקון, ההוט האצ' הראשונה בקטגוריה ונפתח לו שרשור של עשרה עמודים בקארספורום. אף לא מילה על התנהגות כביש, על ביצועים או על מנוע הטורבו-בנזין החדש. את מי מעניין הגה מתקשר? בקרת יציבות מתנתקת? בקרת משיכה "אגרסיבית" יתר על המידה? העיקר שיהיה קסנון, ולדים, וג'אנט 18 אינטש'. כי הרי מה זאת הנאה מנהיגה ברכב ספורטיבי?! חחחחח... מה אנחנו ילדים?!

 

עם גישה כזאת, רק אל תתפלאו שכבר לא עושים יותר מכוניות לנהג אלא רק מכוניות לקטלוג עם הרבה אבזור ונשמה של דחליל.

 

 

אני מבטיח לכם שה-GTI החדשה תימכר, ותימכר יפה. כי בסוף, מי שמוציא 222 אלף ש"ח על רכב קומפקטי חדש זה מישהו שהרכב הזה עושה לו את זה או מישהו שעוד 80 אלף ש"ח (תוספת המחיר לעומת הגולף 1.4) לא באמת משפיעה עליו. רוב האנשים שהגיבו בשרשור הזה הם כנראה גם לא הלקוחות הרלוונטיים של הרכב הזה, בטח שלא כחדש.

הכל טוב ויפה, רק לא במחיר הזה.

אני אפילו בעד שתהיה גרסה מאובזרת בדלות (כמו המצב בפועל, אם לחשוב על זה) כאשר הדגש הוא על ביצועים והתנהגות (למה אין את חבילת הספורט אשר תורמת דפרנציאל אמיתי נשלט מחשב ותוספת קטנה של כ"ס?). בפועל הם רוצים מחיר של רכב מאובזר על רכב כמעט עירום (יחסית למחיר).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד לא נכון. האינפיניטי מגיעות עם חיישבנים מובנים מקדימה ומאחורה בכל הדגמים

בG37 חיישנים זולים בהתקנה מקומית עם התאמת צבע גרועה. מערכת מולטימדיה מקומית עם אריזה יפה ומקורית ובהתקנה גרועה ביותר שמבוצעת על ידי חברת שגריר במחסני היבואן.

האמור מנסיון אישי של גיסי.

אין ספור תקלות, כולל אחת משביתה, בגלל המערכת הטיפשית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'ולייטה תלתן (בעוד כשבועיים תוצג מתיחת פנים, ייתכן שתשודך למנוע חדש וגיר כפול מצמדים), פוקוס ST (אפשר להגיע להבנות עם דלק) ואלו סתם 3 דוגמאות שחשבתי עליהן.

 

"הבנות" עם פורד אפשר להשיג רק אם אתה (מאוד) מקורב. כרגע הוזמנו עוד שלוש מכוניות, בשלל צבעי ליסינג (אחת לבנה, אחת שחורה, ואחת אפורה). WOW ממש ישברו את השוק עם הכמות הזו...

 

חברים, יש להבחין בין חיישני חניה סטנדרטיים (עם או בלי צג) המתאפיינים בדר"כ בהתקנה חיצונית שבולטת כ 1-2 מ"מ מעל פני הפגוש, לבין חיישני חניה גראפיים, המתאפיינים בהתקנה אחידה, שקועה, מאחורי הפגוש כמו המקוריים. חיישנים אלה מתחברים לצג מערכת השמע ומוצגת תצוגה גראפית כמו זו המקורית. ניתן לרכוש הן את אלה והן את אלה על פי דגם הרכב ותאימות צג מערכת השמע המותקנת בו. פרטים מדוייקים אצל נציגי המכירות שלנו.

 

לפי צ'מפיון אין (!) חיישנים גרפיים לגולף החדשה. אם אתם יודעים משהו שהם לא יודעים - אשמח לשמוע בפרטי.

 

ואני ממליץ לכל מי שבקטע של 3 דלתות ידנית, במידה והוא יכול לחיות עם רכב מעט קטן יותר, שינסה את ה-208GTI.

כיפית, חדה ומהנה ועם זאת ציבילית מאד ומאובזרת בתמורה למחיר מאד שפוי של 160K לפני מיקוח.

 

מסכים עם כל מילה.

 

הכל טוב ויפה, רק לא במחיר הזה. אני אפילו בעד שתהיה גרסה מאובזרת בדלות (כמו המצב בפועל, אם לחשוב על זה) כאשר הדגש הוא על ביצועים והתנהגות (למה אין את חבילת הספורט אשר תורמת דפרנציאל אמיתי נשלט מחשב ותוספת קטנה של כ"ס?). בפועל הם רוצים מחיר של רכב מאובזר על רכב כמעט עירום (יחסית למחיר).

 

הלב צודק. כשמכרו פה 106, הרכבים הכי מאובזרים הגיעו עם ח"ח + נ"מ. היום זה קצת שונה. אתה (צביקה) רוצה גם חברה (girlfriend) שמתלבשת כמו בניינטיז? אולי מחשב מהניינטיז?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לגבי "דלק". בעקרון אתה צודק, אך אני שמעתי דברים אחרים בהקשר הספציפי של הST. כנראה שאף אחד לא רץ לקנות.

 

*רק הערה קטנה, חברה שנולדה בניינטיז (עד בציר 95') זה לא רע :twisted:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה לעניין סוגי חיישני חניה אחוריים ו/או קדמיים.

אם זה לא היה ברור, ניתן להזמין התקנות מקומיות של חיישני חניה לסוגיהם במעמד הזמנת מרבית דגמי פולקסווגן והן מבוצעות אצל היבואן בטרם מסירה ללקוח.

בנוסף לחיישני חניה קיים מבחר של אביזרים מקוריים ואחרים שניתן להזמין במעמד הזמנת דגמי פולקסווגן.

פרטים אצל נציגי המכירות שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת המחירים מזכירה את דור 5 (בערכים מוחלטים כי שווי הכסף היום ואז שונה וגם המיסוי)

 

אני זוכר שבזמנו הגרסא הפשוטה ביותר , 3 דלתות ידנית נמכרה בסכום של 215-220 , כאשר ה DSG בתצורה מחומשת דלתות היתה באיזור ה230 ומעלה.

 

אני מניח שהקהל הקבוע ימשיך לקנות , אבל קהל מתנדנד שבמחירים כמו 178 היה מוכן לעשות קווץ' וללכת על זה, יוותרו או יקנו יד 2.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה לעניין סוגי חיישני חניה אחוריים ו/או קדמיים.

אם זה לא היה ברור, ניתן להזמין התקנות מקומיות של חיישני חניה לסוגיהם במעמד הזמנת מרבית דגמי פולקסווגן והן מבוצעות אצל היבואן בטרם מסירה ללקוח.

בנוסף לחיישני חניה קיים מבחר של אביזרים מקוריים ואחרים שניתן להזמין במעמד הזמנת דגמי פולקסווגן.

פרטים אצל נציגי המכירות שלנו.

 

נכון.ואפשר גם להזמין גג שמש מפואר לvag שמגיע בלי,יתקינו לך בארץ ויצא משהו משהו.רוצו להזמין.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדעת,בבקשה, מה הן האופציות שציינת? אני שואל בלי ציניות, באמת רוצה לשמוע דעות שונות.

 

ספורטיבו ענה לך ואני מחזק את דבריו ומוסיף,למי שלא ממש צריך את הגודל208gti,מאובזרת לא פחות מהגולף ועולה הרבה פחות,מהגולף,מרצדס A,ומי שלא חייב הצ'בק יש לוולו רכבים מאד מעניינים ומוגדשים בארבע דלתות.

לעניין המראה והויכוח עליו,אני לא מתחסד,כיף יותר להכנס לרכב מאובזר,עם נגיעות קטנות,כפי שכבר כתבו,ביום יום יותר חשובה התנהגות ונוחות יומיומית,הרי ביום יום רובנו לא נוהגים בנס הרים/כוכב יאיר/ואו חלק מכבישי הצפון,אז לבקש לדים,מושבי עור ושאר חיישנים זו לא בושה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהקהל הקבוע ימשיך לקנות , אבל קהל מתנדנד שבמחירים כמו 178 היה מוכן לעשות קווץ' וללכת על זה, יוותרו או יקנו יד 2.

 

כאן הפיקשוש.

יש קהל שמתקדם או שהצרכים/מגבלות/סדר עדיפויות שלו משתנה.

 

מי שנעול על מוצר מסויים והמחיר לא משנה לו, אכן נופל כאן כפרי בשל.

 

יש אחרים שפשוט שונאים להיות פריארים. וזה לא קשור לכמה כסף יש להם.

אותם היבואן פחות יפגוש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
איך נפלו גיבורים...

 

איפה הימים שמכרו לנו פיג'ו 106 ראלי בלי חלונות חשמל ובלי פנסי ערפל, ואף אחד לא חשב להתלונן. והנה מגיע לו דור חדש של אייקון, ההוט האצ' הראשונה בקטגוריה ונפתח לו שרשור של עשרה עמודים בקארספורום. אף לא מילה על התנהגות כביש, על ביצועים או על מנוע הטורבו-בנזין החדש. את מי מעניין הגה מתקשר? בקרת יציבות מתנתקת? בקרת משיכה "אגרסיבית" יתר על המידה? העיקר שיהיה קסנון, ולדים, וג'אנט 18 אינטש'. כי הרי מה זאת הנאה מנהיגה ברכב ספורטיבי?! חחחחח... מה אנחנו ילדים?!

 

עם גישה כזאת, רק אל תתפלאו שכבר לא עושים יותר מכוניות לנהג אלא רק מכוניות לקטלוג עם הרבה אבזור ונשמה של דחליל.

 

 

אני מבטיח לכם שה-GTI החדשה תימכר, ותימכר יפה. כי בסוף, מי שמוציא 222 אלף ש"ח על רכב קומפקטי חדש זה מישהו שהרכב הזה עושה לו את זה או מישהו שעוד 80 אלף ש"ח (תוספת המחיר לעומת הגולף 1.4) לא באמת משפיעה עליו. רוב האנשים שהגיבו בשרשור הזה הם כנראה גם לא הלקוחות הרלוונטיים של הרכב הזה, בטח שלא כחדש.

השאלה היא מי הוליד את מי. האם הלקוחות באו עם התביעה הזאת לגאדג'טים ושטויות ושכחו את ההנאה מהנהיגה או שבעצם הייצרנים מנסים להטות את הצרכנים לחשיבה הזו, מכיון שהרבה יותר קשה(?) לפתח מכונית מהנה לנהיגה עם כל המגבלות ובקרות הבטיחות הסטנדרטיות שיש כיום מאשר להעמיס משפחתית משעממת באבזור עד הגג, ג'אנטים ומדבקות צבעוניות, לשים בה מנוע חזק ותג מחיר מפוצץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון תקועים עדיין ב2010 - לפני שהגיע המגאן RS שהורגת את הגולף בכל פרמטר ספורטיבי{את הגרסה הישראלית} לפני הST שעונה על הצורך ב5 דל ומנוע חזק,או הA250 שלא לדבר על הבמוו M135 שמתחילות סביב ה260-270 ונותנות הרבה הרבה יותר פרימיום או ביצועים.

 

יש גבול כמה רחוק אפשר למתוח את השילוש-G T I........בסוף אתה נשאר רק עם ה"אייייי".:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי לא מבין את החפירה הזו.

צ'מפיון הוא לא מלכ"ר, הוא גוף רווחי שעושה את החשבונות שלו.

 

מתאים לכם, תקנו. לא מתאים, אל תקנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון תקועים עדיין ב2010 - לפני שהגיע המגאן RS שהורגת את הגולף בכל פרמטר ספורטיבי{את הגרסה הישראלית} לפני הST שעונה על הצורך ב5 דל ומנוע חזק,או הA250 שלא לדבר על הבמוו M135 שמתחילות סביב ה260-270 ונותנות הרבה הרבה יותר פרימיום או ביצועים.

 

יש גבול כמה רחוק אפשר למתוח את השילוש-G T I........בסוף אתה נשאר רק עם ה"אייייי".:wink:

 

ההשוואות לא נכונות. בשביל st צריך לחכות קרוב לחצי שנה והיא עולה אותו דבר.

מי שמחפש גולף, לא יקנה מרצדס. וגם 50 אלף לא הולכים ברגל אצל רוב האנשים.

 

בחיי לא מבין את החפירה הזו.

צ'מפיון הוא לא מלכ"ר, הוא גוף רווחי שעושה את החשבונות שלו.

מתאים לכם, תקנו. לא מתאים, אל תקנו.

 

עמיקם זו הסתכלות לא נכונה. השוק פה מעוות, ויש כאן ניצול אוליגופוליסטי וציני של המצב. מותר להוציא קיטור על יבואן שמנצל זאת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...