Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא חושב שהלקוחות מגלים סבלנות כל כך נדירה, וככל שהציפיות שלהם מהמותג יותר גבוהות, ככה הסבלנות יורדת. גם אם הם סלחניים, אם לכולם היו חוויות רעות ברמה בה העדת אתה, הרי הם לא היו קונים יותר גולף, בשום מחיר. וזה נכון גם לגבי Audi (מוכרים יותר מ-BMW) וסיאט (מוכרים בטונות).

 

כמה קיה היו מוכרים ב10-20 אחוז מעל מחירי המתחרים ועם שנתיים אחריות ועם מוניטין של יחידות כוח מתפוצצות?

ולהפך, רוב הציבור מגלה יותר סלחנות למותגים חזקים פשוט כי נוצר דיסוננס (איך אני שונא את המילה הזו) בין החוויה האישית שלהם ובין איך שהמותג נתפס בציבור. כשאתה קונה מותג זול והוא מתקלקל ברור לך שזה כי המותג חרא, כשאתה קונה מותג יקר והוא מתקלקל אתה עשוי לחשוב שנפלת על מקרה בודד או שזה משהו שלא עשית בסדר וכו', פשוט כי הסנטימנט הכללי כלכך טוב.

 

סיאט זה לא מותג חזק ועובד בעיקר על value for money, ואודי זה אמנם מותג חזק אבל הוא מתחרה ישירות בשני מותגים יותר חזקים ממנו ואחד חזק לא פחות, ועל כן המצב שם שונה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לזכרוני המאוד מהוה ניהלתי פעם דיון עם החבר המלומד דנן על הגולף שלו שמוח הגיר שלה שבק לפתע ואז מדובר היה דווקא בגיר המהולל הידוע גם כ DSG6. אבל זה היה לפני שנים ויכול שהזכרון מתעתע ואני לוקח בחשבון טעות.

 

אתה בטוח טועה כי DSG6 מגיע רק בGTI ובדיזלים. במנועי ה1.4TSI (כמו שהייתה הגולף הקודמת שלו) זה הDSG7.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
כמה קיה היו מוכרים ב10-20 אחוז מעל מחירי המתחרים ועם שנתיים אחריות ועם מוניטין של יחידות כוח מתפוצצות?

 

זה בדיוק מה שאני אומר, אין למותגי צ'מפיון מוניטין בעייתי.

הרב מרוצה, ואף אחד "שמתפוצץ לו מנוע" הוא לא לקוח מרוצה.

 

אתה מסרב להכיר בעובדה פשוטה, כל מותגי VAG נמכרים היטב וזמן רב.

אם המוצרים והשירות היו כל כך בעיתיים בקנה מידה רחב, כמו שאתה מתאר, הם לא היו ממשיכים למכור, לא חשוב מה קורה.

הטענה שלך, שזה חוזק המותג שמאפיל על המוצר והשירות הבעייתיים, לא מחזיקה מים, משתי סיבות:

 

1. דווקא לקוחות של מותגי פרימיום הם פחות סלחנים.

2. גם במותג העממי, סיאט, יש הצלחה, למרות שיש את אותן בעיות מדווחות.

 

אני אומר שוב, זה לא מעיד לא על איכות המוצר ולא על איכות השירות, במקרים בהם יש בעיה שלא נפתרת. זה רק מעיד על כך שהם לא יכולים להיות כל כך גרועים בקנה מידה רחב, כי אחרת המוצרים לא היו נמכרים יותר.

 

הפאניקה הפורומית נתמכת במקרים בהם יש בעיה מספיק נפוצה ואקוטית שמישהו מחוץ למנויים הקבועים טורח לבוא ולספר או כשהותיקים פותחים תלונות, ויש להן הד רב (וכמו שאתה יודע כמנהל, יש גם את אלה שמריצים כמה יוזרים בו"ז ועונים לעצמם בתופים ומחולות...). אבל הפורום איננו מדגם מייצג. אם הוא כן היה, המכירות היו צונחות. אי אפשר להשתין על כל העולם כל הזמן, ולהמשיך למכור, כשיש אלטרנטיבות. זה לא עובד בשום מקום.

 

לדוגמא, שאלתי איזה מכרה אם היתה לה תקלה ב-DSG. היא אמרה שכן, החליפו מה שהחליפו, והיא המשיכה הלאה, ומאז אין לה בעיה. זה אומר שגם אם יש תקלה סדרתית, רב האנשים קיבלו את התיקון, וזהו. אלו שלא פתרו להם את הבעיה, הם אלו שמגיעים לכאן, והם כנראה מיעוט מספיק קטן כדי לא לפגוע במכירות.

 

שלא תטעה, אני חושב שהטיפול של צ'מפיון בלקוחות עם בעיה לא פתורה ובתקלות סידרתיות הוא גרוע. יש מספיק עדויות כדי לתמוך בכך שמשהו ביחס שלהם ללקוחות עם בעיות לקוי. אבל אין מספיק כאלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם אני זוכר נכון, עם הגיר הזה נתקעת בצד הדרך פעמיים עם הגולף הקודמת.

 

בגילך הזכרון כבר לא משהו ;-)

בגולף 160, לה יש DSG7, נתקעתי פעם אחת (ליד הבית - הרכב לא שילב להילוך) בשל מכטרוניק, שהוחלף כמובן, ומאז תפקד ללא בעיה.

ב- 140 וב- 211, להן יש DSG6, לא היתה בעיה (ואני מוסיף, טפו טפו טפו).

עכשיו, בתור מנהל, לך תערוך את הפוסט המקורי שלך, שלא יחשבו שיש עו"ד לא אמין בפורום 8)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לזכרוני המאוד מהוה ניהלתי פעם דיון עם החבר המלומד דנן על הגולף שלו שמוח הגיר שלה שבק לפתע ואז מדובר היה דווקא בגיר המהולל הידוע גם כ DSG6. אבל זה היה לפני שנים ויכול שהזכרון מתעתע ואני לוקח בחשבון טעות.

 

כמוסבר למעלה, אכן טעית. מה נהיה פה? כולם כבר צריכים קטטר? :-D

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הוולוסטר נפלה למשבצת של מכונית זולה לתפעול ולתחזוקה.

מה אני מחפש באוטו? מתי תבין שיש לי כמה מכוניות?

יש רכב להנאה בכביש המפותל (קיימן)

יש רכב להנאה עם הגג למטה (אינפיניטי ורנגלר)

יש רכב חסכוני ומרווח יחסית לנסיעות ארוכות, עם אחזקה זולה מאוד ואחריות ל10 שנים (וולוסטר) שמעלה חיוך גם בכבישים המפותלים. תתפלא.

יש אופנוע (בשביל הנשמה, וולקן 900).

יש עוד כמה צעצועים.

אז כן, מה מנע ממני לרכוש gti?

היא הייתה עולה לי כמו היונדאי...

כנראה שאני הדיוט שלא מבין עניין.

 

בעיני זאת בדיחה שהרכב מגיע מופשט ובמחיר גבוה מהדגם אותו החליף, במיוחד לאור העובדה שפולקסווגן יצאו בהצהרה שהרכב החדש.יושב על שלדה מודולרית שנועדה להוזיל עלויות ייצור, שפה בארה"ב הרכב מגיע בתמחור נכון והגיוני, הוא עולה כמו וולוסטר מאובזרת.

אז מי פה דפוק? אנשים שמנסים להצדיק את החזירות של היבואן המסריח הזה? יבואן שלא זורק זין על הלקוחות שלו והם כמו מאמינים פנאטים קונים וקונים.

הלקוחות הסתומים בנו מעין הילת יוקרה מסביב למותג העממי הזה.

הרכבים שלהם לא משהו, מה לעשות, אני לא מוצא שום דבר מרגש בגולף, בפאסאט, בטיגואן ואפילו לא בפאטון. מכוניות משעממות עם עיצוב בנאלי ואיכות חומרים שלא עומדת במבחן הזמן, אני מוכן אפילו לצלם לך את הדשבורד של הפורש, רכב בן 5, ק"מ נמוך, מטופל כמו שצריך וחונה תמיד בחניה סגורה, הכפתורים מתקלפים, יש מרווחים בין הפאנלים, יש קרקושים בנסיעה.

תסלח לי אבל באינפיניטי המוזנחת שלי לא היה קרקוש אחד.

אז קצת פרופורציות בבקשה, בשבילך הgti היא השיא, בשבילי היא אפילו לא נקודת פתיחה. אני נותן את הדעה הכנה שלי ואפילו לא דיברתי על המתחרות.

 

 

מסכים איתך שתוצרת יונדאי צריכה ליפול למשבצת הרכב הפשוט, חסר היומרות הזול לרכישה ולתחזוקה. אני מחזיק גטס כרכב שני בבית. וולוסטר זה רכב מגוחך והייתי מתבאס להיראות בתוך אחד כזה.

גם לא הבנתי בשביל מה צריך כזה צי רכבים וגם אם צריך , למה אתה מנפנף בזה בלי סוף בלי קשר לנושא השרשור.

 

בנוגע לשנאתך לתוצרת VW , זה כבר סיפור אחר וחבל להתווכח. הערותיך לגבי ה GTI מראות על חוסר הבנה בסיסי .

כשתהיה בארץ אתה מוזמן לשבת בקוקפיט של GTI בן 7. הוא ללא רבב כאילו יצא אתמול מהחברה.

כפי שרועי אמר, הוא גורם לכל קוריאנית חדשה להיראות כמו בית שימוש...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

413 תגובות על רכב "חם" שכמותו ראינו בעבר, רואים בהווה ונראה בעתיד ושקנייתו רלבנטית במקרה הטוב לבערך 0.0001 מכלל הנהגים בישראל...?

 

:shock:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
אני לא חושב שהלקוחות מגלים סבלנות כל כך נדירה, וככל שהציפיות שלהם מהמותג יותר גבוהות, ככה הסבלנות יורדת. גם אם הם סלחניים, אם לכולם היו חוויות רעות ברמה בה העדת אתה, הרי הם לא היו קונים יותר גולף, בשום מחיר. וזה נכון גם לגבי Audi (מוכרים יותר מ-BMW) וסיאט (מוכרים בטונות).

 

מה שאני אומר, וזה לא יכול להיות אחרת, שהרב מרוצה.

אם הרב לא היה מרוצה, לא היו מוכרים כל כך הרבה - בחיים.

 

 

 

ומה הקשר בין הדוגמא האישית שלך לדיון?

 

אני דוגמא למישהו שברח בגלל היחס והתמחור של צ'מפיון. אני כנראה לא מייצג את הכלל שממשיכים לחזור, ויקנו את הgti ב220, בלי בכלל לשאול את עצמם האם זה הגיוני לשלם סכום כזה על הרכב. ולצ'מפיון באמת אין בעיה. יש בעיה רק ללקוחות שלהם, שממשיכים לחזור פעם אחר פעם.

יכול להיות שמבחינת היעדים שהם מציבים לעצמם, הם במצב במעולה. אבל אם הם היו סופרים גם את העוד כמה מעטים מהסוג שלי, שכותבים כאן, הם היו מצליחים למכור עוד נניח עשר gti בשנה. אם זה משמעותי לרווחים שלהם? אין לי מושג, אבל נשמע לי הגיוני שכן. אבל הם, כמו שזה נראה, מעדיפים ללכת על המינימום בכל דבר. ושוב, זה לא רק הם. אין כמעט יבואנים בישראל שבאמת עושים משהו בשביל לקוחות פוטנציאלים ולא רק מסתמכים על אלו שיקנו מהם בכל מצב. חבל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אני דוגמא למישהו שברח בגלל היחס והתמחור של צ'מפיון. אני כנראה לא מייצג את הכלל

 

בוודאי שלא.

אתה בפורום, אתה מבין במכוניות, אתה מיודע.

 

יכול להיות שמבחינת היעדים שהם מציבים לעצמם, הם במצב במעולה. אבל אם הם היו סופרים גם את העוד כמה מעטים מהסוג שלי, שכותבים כאן, הם היו מצליחים למכור עוד נניח עשר gti בשנה. אם זה משמעותי לרווחים שלהם? אין לי מושג,

 

בוודאי שעשר מכוניות במחיר הזה לא עושות הבדל. אבל אתה שוכח את החשבון של השאר, שתמכרנה במחיר חסר...

כלומר, אם במקום 50 במחיר מלא, מכרת 60 ב-10% פחות, הרווחת נטו רק מכירה של עוד חמש מכוניות.

וכמובן, מי מבטיח לך שתמכור יותר (וכמה יותר) אם תוריד מחיר?

 

האמת שזה קצת מגוחך, כל ההצהרות הללו שמבטיחות לצ'מפיון רווחים משופרים, אם רק יורידו את המחיר ב-10%, וישפרו את האבזור. אין כאן לאף אחד מושג אמיתי מה מבנה העלויות שלהם ומה רגישות עקומת הביקוש/הצע של הדגם (הדי זניח) הספיציפי. בכל מקרה, להתחיל במחיר גבוה ולאחר מכן לתת הנחות מתחת לשולחן, נשמע לי דווקא גישה שיווקית טובה למיקסום הכנסות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מסכים איתך שתוצרת יונדאי צריכה ליפול למשבצת הרכב הפשוט, חסר היומרות הזול לרכישה ולתחזוקה. אני מחזיק גטס כרכב שני בבית. וולוסטר זה רכב מגוחך והייתי מתבאס להיראות בתוך אחד כזה.

גם לא הבנתי בשביל מה צריך כזה צי רכבים וגם אם צריך , למה אתה מנפנף בזה בלי סוף בלי קשר לנושא השרשור.

 

בנוגע לשנאתך לתוצרת VW , זה כבר סיפור אחר וחבל להתווכח. הערותיך לגבי ה GTI מראות על חוסר הבנה בסיסי .

כשתהיה בארץ אתה מוזמן לשבת בקוקפיט של GTI בן 7. הוא ללא רבב כאילו יצא אתמול מהחברה.

כפי שרועי אמר, הוא גורם לכל קוריאנית חדשה להיראות כמו בית שימוש...

 

הסיבה שרשמתי את הרכבים שברשותי היא בגלל שמישהו החליט להתייחס לרכישת הוולוסטר כצעד קובע לגביי הבנתי ברכבים.

 

לגביי ההודעה שלך...

נו טוב, זאת לא שנאה לפולקסוואגן זה רק חוסר הבנה לגביי ההילה המפגרת שנתתם למותג, כשאני אגיע לישראל אני אשב בקוקפיט של gti בת 6 ללא רבב...

כשתגיע לקליפורניה אני אאסוף אותך מהשדה עם יונדאי ג'נסיס סדאן שכבר צברה יותר מ140k ק"מ ועדיין מרגישה חדשה.

לפני שאתה מדבר בזלזול על קוריאניות תעשה קצת חיפוש, זה שיש לך גטס זה כמו שאני אגיד שיש לי פולו שנת 89.

נתתי דוגמא לvag שכן חונה אצלי בבית, ולא סתם vag, אלא פורשה פאקינג קיימן, עם כל תוספת אפשרית מהחברה, רוצה לשמוע שוב בפעם המיליון על התקלות שהיו לרכב? על הבאסה שאתה מקבל כשרכב כזה לא מניע/מתחמם/מעשן/ עושה דיסקו בלוח שעונים...

או סתם על הדברים הקטנים כמו כפתורים מתקלפים או מחוגים נושרים בשעון שהגיע עם חבילת המסלול (למדוד זמני הקפה או וואטאבר)

ליונדאי יש מתחרה יותר ישירה לגולף מהוולוסטר, קוראים לה ג'נסיס קופה, היא מצויידת בהנעה אחורית, מנוע 2 ליטר טורבו עם 274 כ"ס ואתה יודע מה? גם היא מגיעה עם 10 שנים אחריות וגם שם הטיפולים זולים (קניתי ג'נסיס v8 והיא עברה לאבא שלי, אני יודע כמה עולה כל טיפול).

פולקסוואגן מיי אס. הצהרות כמו היא גורמת לכל קוראנית להיראות כמו בית שימוש רק מראות את הבורות המוטורית שלך, אבל היי אתה חי בעולם הרכב הישראלי ומודד מותגים לפי היבואנים שלהם...

אם לכלומביל היה קצת שכל, ג'נסיס קופה ב200k או פחות לגרסת הבסיס, 250 לv6.

תאמין לי שאז גם אתה היית קונה יונדאי, ולא גטס.

haters will hate

פורסם
אלא פורשה פאקינג קיימן, עם כל תוספת אפשרית מהחברה, רוצה לשמוע שוב בפעם המיליון על התקלות שהיו לרכב? על הבאסה שאתה מקבל כשרכב כזה לא מניע/מתחמם/מעשן/ עושה דיסקו בלוח שעונים...

או סתם על הדברים הקטנים כמו כפתורים מתקלפים או מחוגים נושרים בשעון שהגיע עם חבילת המסלול (למדוד זמני הקפה או וואטאבר)

 

היתה לנו אחת 8 שנים, בלי תקלה אחת ושום בלאי (מלבד הכפתורים המתקלפים).

קנית את הרכב חדש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...