Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמנם איני ממש מתחבר לכתיבה של הזלקורן בכללי ולכתבה זו בפרט, אבל:

עם כל הכבוד, גם חבילת ספורט אמיתית (כלומר, לא כזו שמסתכמת בשינויים קוסמטיים) לא אמורה לתפוס את כל הכתבה. 10 כ"ס זה לא משהו שראוי לאזכור ארוך יותר מחצי משפט ואם הרכב אינו טוב ללא חבילת הספורט (טובה ככל שתהיה) אז כנראה שעדיף לקנות רכב אחר.

 

נ.ב. דמעות תזיל על המערכות של פרארי, אולי פורשה, כאן מדובר בסה"כ בגולף.

 

ותאמר לי, מה ההבדל בין הE-diff של פרארי, הPTV של פורשה וההאלדקס שבגולף?

אישית אני מת על קהל כמוך, הרי בדיוק כמו שאתם מספרים על אנשים שקונים את הגולף בגלל הסמל, אתם מזלזלים בה בגלל הסמל. זה סנוביזם-הפוך מטופש להחריד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, עכשיו חג וממש לא בא לי להשתמש במילים גסות.

בנוסף לפרוספקט עם תמונות של מכונית שלא נמכרת כאן עכשיו נותנים לכתבים לבחון מכונית שלא נמכרת כאן...

העיקר שאפשר יהיה לקשט את הפרסומות והפרוספקטים בסופרלטיבים מכתבי רכב של פאר העיתונות בארץ הנבחרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

^

אמנם אין ספק שיש בהחלט מקום לסייג את הרשמים מגולף GTI במפרט אירופאי (מלא) לעומת ישראלי דל, אך להגיד שהרכב לא נמכר כאן מוגזם בעיניי.

כל הרכב כולו מסתכם בPP? באמת?

ותאמר לי, מה ההבדל בין הE-diff של פרארי, הPTV של פורשה וההאלדקס שבגולף?

אישית אני מת על קהל כמוך, הרי בדיוק כמו שאתם מספרים על אנשים שקונים את הגולף בגלל הסמל, אתם מזלזלים בה בגלל הסמל. זה סנוביזם-הפוך מטופש להחריד.

זה היה יכול להיות מצחיק, אבל האמת שגם זה לא :roll:

אתה באמת חושב שכמות ההשקעה של פרארי (או פורשה או מקלארן או...) בפיתוח הE-DIFF ומערכות אחרות ברת השוואה לכמות ההשקעה של יצרן מיינסטרים עבור רכב מיינסטרים במערכות מקבילות (ככל שישנן כאלו אצל יצרן המיינסטרים)?

 

הסמל של פולקסוואגן לא כזה מעניין. הסתכל על הדברים בפרופורציות, אחרת זה עוד עלול להיות מביך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^

אמנם אין ספק שיש בהחלט מקום לסייג את הרשמים מגולף GTI במפרט אירופאי (מלא) לעומת ישראלי דל, אך להגיד שהרכב לא נמכר כאן מוגזם בעיניי.

כל הרכב כולו מסתכם בPP? באמת?

 

אי אפשר להאשים אותך שלא עברת על כל השרשור.

 

לא, לא כל הרכב מתחיל ומסתיים ב PP, אבל יש גם אבזור ויש ומתלים אדפטיביים.

ואם אתה חושב שה PP והמתלים והצמיגים חסרי משמעות, אז בעצם אתה טוען שVW מוכרים תוספות שלא עושות הבדל...

 

חלק מהמבחנים מגלים הפרשים שהם לא של שמיים וארץ, ולכן קיום חבילה כזו יכול להטות את הכף.

 

על feel good factor בוודאי גם שמעת... ואין מה לעשות ההבדל באיבזור ובמראה הפנימי והחיצוני עושה גם את שלו.

 

שלא לדבר שמבחן אחר מבחן בחו"ל מציינים שה PP זאת עיסקה מעולה. ומן הסתם אלו הדגמים שנבחנים. אף אחד לא טען עד כה (במקומות שיש אפשרות) שזו תוספת מיותרת.

 

אגב: אני לא טוען שה GTI בארץ לא טובה. אני בטוח שהיא טובה. רק שעל חבילה כזו המחיר גדול.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
^

אמנם אין ספק שיש בהחלט מקום לסייג את הרשמים מגולף GTI במפרט אירופאי (מלא) לעומת ישראלי דל, אך להגיד שהרכב לא נמכר כאן מוגזם בעיניי.

כל הרכב כולו מסתכם בPP? באמת?

 

זה היה יכול להיות מצחיק, אבל האמת שגם זה לא :roll:

אתה באמת חושב שכמות ההשקעה של פרארי (או פורשה או מקלארן או...) בפיתוח הE-DIFF ומערכות אחרות ברת השוואה לכמות ההשקעה של יצרן מיינסטרים עבור רכב מיינסטרים במערכות מקבילות (ככל שישנן כאלו אצל יצרן המיינסטרים)?

 

הסמל של פולקסוואגן לא כזה מעניין. הסתכל על הדברים בפרופורציות, אחרת זה עוד עלול להיות מביך.

 

נראה לי שקצת התבלבלת, ידידי. הרי פולקסווגן בעלת נסיון של 15 שנה במערכות האלדקס, לאודי יש יכולות torque vectoring כבר מלפני כמה שנים עם הS4, לפורשה (שעכשיו בבעלות VW) יש נסיון כזה עם הPTV... אז אתה באמת חושב שהמערכת בגולף נופלת מכל מערכת אחרת? הרי בוודאי שאתה חושב כך. כי קוראים לזה "גולף". כושר השיפוט שלך מתחיל בסמל מקדימה, ונגמר בשם שמודבק מאחורה. זה שהורידו אליה טכנולוגיה מהמכוניות הכי מתוחכמות של הקונצרן, והעובדה שהאיש האחראי על הפיתוח הדינמי שלה אחראי גם לGT3RS (ביחד עם מי שאחראי על הפוקוס ST), לא יבלבלו אותך - ואני בטוח שהיית מתחיל להשתפך כאן על "בייבי פרארי" אם היה מדובר באלפא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המגאן rs תגיע בתחילת 2014 עם מערכת המולטימדיה החדשה שלה. במידה והיבואן קרסו יחליט למכור אותה ב 180 א' ש"ח היא תהפוך את הגולף gti ללא רלוונטית. לקרסו יש הזדמנות פז להוריד הרבה אנשים מהעץ שרוצים רכב ספורט במחיר הוגן, שנעים להיות בתוכו בעל גיר ידני וביצועיסט כולל דיפרנציאל מוגבל החלקה. המגאן rs cup בהחלט יכולה לעשות זאת בארץ אך הכל תלוי ביבואן.

פורסם

שכנעת אותי ש 180K יקדם אותה מאוד. השאלה אם אתה מסוגל לשכנע את קרסו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אי אפשר להאשים אותך שלא עברת על כל השרשור.

למען האמת עברתי על רובו.

לא, לא כל הרכב מתחיל ומסתיים ב PP, אבל יש גם אבזור ויש ומתלים אדפטיביים.

ואם אתה חושב שה PP והמתלים והצמיגים חסרי משמעות, אז בעצם אתה טוען שVW מוכרים תוספות שלא עושות הבדל...

לא אמרתי שהם חסרי משמעות, אך לדעתי לטעון כי מדובר על רכב חרא בארץ לעומת רכב מעולה בחו"ל בגלל אותן תוספות מרמז על דבר פשוט: מדובר על רכב בעל בסיס לא טוב. כיוון שזה, כך כותבים, לא נכון, אז גם הטענה הזו לא נכונה.

 

חלק מהמבחנים מגלים הפרשים שהם לא של שמיים וארץ, ולכן קיום חבילה כזו יכול להטות את הכף.

שוב, אין ספק שיש לשדרוגים המכניים הללו משמעות, אבל זה לא כל הרכב.

 

על feel good factor בוודאי גם שמעת... ואין מה לעשות ההבדל באיבזור ובמראה הפנימי והחיצוני עושה גם את שלו.

מוכר לי, באלפא המצב לא שונה בהרבה.

 

שלא לדבר שמבחן אחר מבחן בחו"ל מציינים שה PP זאת עיסקה מעולה. ומן הסתם אלו הדגמים שנבחנים. אף אחד לא טען עד כה (במקומות שיש אפשרות) שזו תוספת מיותרת.

אין ספק שזו עסקה מעולה, לא טענתי אחרת.

 

אגב: אני לא טוען שה GTI בארץ לא טובה. אני בטוח שהיא טובה. רק שעל חבילה כזו המחיר גדול.

אני בעקרון מסכים איתכם שזה מאוד מעצבן/מבאס שהם לא מביאים את הPP וכו' לארץ ועוד משווקים את הGTI במחיר מנופח, אבל אני גם מתקשה להאמין שהעדר התוספות הנ"ל הופך את הGTI לצואה מוטורית.

 

נראה לי שקצת התבלבלת, ידידי. הרי פולקסווגן בעלת נסיון של 15 שנה במערכות האלדקס, לאודי יש יכולות torque vectoring כבר מלפני כמה שנים עם הS4, לפורשה (שעכשיו בבעלות VW) יש נסיון כזה עם הPTV... אז אתה באמת חושב שהמערכת בגולף נופלת מכל מערכת אחרת? הרי בוודאי שאתה חושב כך. כי קוראים לזה "גולף". כושר השיפוט שלך מתחיל בסמל מקדימה, ונגמר בשם שמודבק מאחורה. זה שהורידו אליה טכנולוגיה מהמכוניות הכי מתוחכמות של הקונצרן, והעובדה שהאיש האחראי על הפיתוח הדינמי שלה אחראי גם לGT3RS (ביחד עם מי שאחראי על הפוקוס ST), לא יבלבלו אותך - ואני בטוח שהיית מתחיל להשתפך כאן על "בייבי פרארי" אם היה מדובר באלפא.

לאור התגובות שלך נראה לי שדווקא כושר השיפוט שלך מתחיל לאבד יציבות ברגע שנכתבת המילה המשעממת "גולף".

אתה באמת משווה בין המערכות במכוניות ספורט אמיתיות לבין המערכות המקבילות ברכב עממי משודרג?

 

נ.ב. כן, יש להם ניסיון בן 15 שנים בייצור מערכות האלדקס עלובות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
המגאן rs תגיע בתחילת 2014 עם מערכת המולטימדיה החדשה שלה. במידה והיבואן קרסו יחליט למכור אותה ב 180 א' ש"ח היא תהפוך את הגולף gti ללא רלוונטית. לקרסו יש הזדמנות פז להוריד הרבה אנשים מהעץ שרוצים רכב ספורט במחיר הוגן, שנעים להיות בתוכו בעל גיר ידני וביצועיסט כולל דיפרנציאל מוגבל החלקה. המגאן rs cup בהחלט יכולה לעשות זאת בארץ אך הכל תלוי ביבואן.

 

רנו קליאו עלתה \ עולה באיזור הזה ואף יותר. החזון שלך נחמד, אבל לא נראה לי שקרסו ימהרו לאמץ אותו גם לא בעוד מיליון שנה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אני בעקרון מסכים איתכם שזה מאוד מעצבן/מבאס שהם לא מביאים את הPP וכו' לארץ ועוד משווקים את הGTI במחיר מנופח, אבל אני גם מתקשה להאמין שהעדר התוספות הנ"ל הופך את הGTI לצואה מוטורית.

 

היית יכול לחסוך לעצמך את התגובה - בוודאי את ההערות המודגשות, הרי כתבתי את זה:

 

אגב: אני לא טוען שה GTI בארץ לא טובה. אני בטוח שהיא טובה. רק שעל חבילה כזו המחיר גדול.

 

שלא לדבר שאתה מוציא דברים מהקשרם. האם לדעתך בכתבה שצוטטה היה מקום לציין שיש פער בין הדגם הנבחן לדגם שנמכר לרבות פירוט ההבדלים? אתה לא רואה פגם באי ציון עניין זה כאשר מדובר בכתבה שמתייחסת ספציפית להגעת הדגם לארץ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

על זה שהמחיר גבוה מדי לא היה לנו ויכוח מלכתחילה, פשוט נשמעות כאן טענות כאילו מדובר על זבל ללא התוספות המדוברות. זה לא נכון.

 

הכתבה הזאת, כמו כתבות נוספות, לא שווה את הפיקסלים שהיא תופסת על המסך. למרות זאת, האיש סיקר רכב אשר ננהג בחו"ל, כלומר ברור שהיה מקום לציין שבארץ הרכב משווק ללא PP, פחות תוספות אבזור וכו'.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
רנו קליאו עלתה \ עולה באיזור הזה ואף יותר. החזון שלך נחמד, אבל לא נראה לי שקרסו ימהרו לאמץ אותו גם לא בעוד מיליון שנה.

 

בדיוק. שבירת שוק זה לא דבר שיבואנים ממהרים לעשות, אלא אם זה משרת אצלם אינטרס מאוד נרחב. הם לא יטרחו במקרה של המגאן, מה גם שחלקם עוד בטוחים שזה מוצר יוקרה שאנשים קונים לפי מה יותר יקר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
על זה שהמחיר גבוה מדי לא היה לנו ויכוח מלכתחילה, פשוט נשמעות כאן טענות כאילו מדובר על זבל ללא התוספות המדוברות. זה לא נכון.

 

הכתבה הזאת, כמו כתבות נוספות, לא שווה את הפיקסלים שהיא תופסת על המסך. למרות זאת, האיש סיקר רכב אשר ננהג בחו"ל, כלומר ברור שהיה מקום לציין שבארץ הרכב משווק ללא PP, פחות תוספות אבזור וכו'.

 

בלי התוספות, זה mk6.5, ב20 אלף שח יותר. אלו העובדות, ומכאן כל אחד יעשה את החשבון שלו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שכנעת אותי ש 180K יקדם אותה מאוד. השאלה אם אתה מסוגל לשכנע את קרסו?

 

Renault-Megane_2014_1024x768_wallpaper_03.jpg

 

לדעתי אחרי מתיחת פנים מגאן RS פשוט רכב חלומי. ה-GTI, במיוחד גרסת ישראל באמת מזכיר רכב ליסינג בהשוואה לזה.

פורסם

ה-RS תמיד ניראת מעולה מבחוץ, לדעתי לפחות, אבל יש לה תא נוסעים קצת מבאס, כזה שרחוק מלהרגיש או איכותי במיוחד או באווירה הנכונה, ביחס למחיר כמובן.


×
×
  • תוכן חדש...