Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקולים מורל דוטק, נראה לי 6.5 , היו מורכבים על 306.

מצב מצויין, היו בשימוש מועט, היה מורכב ברכב שלא נסעו בו כמעט.

מגיע עם כל מה שבתמונה.

הרמקולים כמו חדשים ומגיעים עם כל המתאמים של הטוויטרים (3 סוגים שונים).

 

300 שקל.

 

20130821_131850_zpsc778422a.jpg

 

רמקולים מורל דוטק דגם קודם למה שלמעלה, גם היו מורכבים על 306.

הרמקולים עבדו מצויין לפני שפורקו אבל היו מאוכסנים לא הכי טוב תקופה.

יש קרע קטן בגומי מסביב לרמקול (אני דיי בטוח שאפשר להדביק את זה).

חסר טוויטר אחד שאין לי מושג לאן הוא הלך.

 

80 שקל, לרמקולים קרוסים וטוויטר.. ראו תמונות.

 

20130821_135634_zpsf9ca10dc.jpg

 

20130821_135700_zpsf442aa30.jpg

 

חוט למגבר, עבה ואיכותי.

נראה לי 4 גייג.

כולל חוט זהה שחור למינוס מהמגבר, וחוט דק לחיבור למערכת(לא היה בשימוש, בטח 5 או 6 מטר).

אורך הפלוס 5 מטר וקצת.

אין פיוז בבית, אין לי מושג איפה הוא, אבל הכבל במצב מצויין וגם בית הפיוז.

 

120 שקל.

 

20130821_132652_zpsa3752a99.jpg

 

חוט למגבר, נראה לי 8 גייג.

בא עם הבית פיוז.

4 מטר.

ומגיע עם עוד חוט זהה קצר יותר למינוס.

 

40 שקל.

 

20130821_133256_zps62f7b363.jpg

 

חוטים לרמקולים,

אורכים שונים של 5 ו6 מטר בערך.

כולל החתיכה החסרה להשלמה.

 

50 שקל.

 

20130821_133121_zps32e6cb10.jpg

 

חוטים לרמקולים יחד עם rca שעברו פירוק קשה.

המחבר עצמו מתברג וניתק לפירוק, ככה שניתן להכין rca אחד תקין או לתקן אותן ולהשתמש בשניהם.

אפשר גם להתשמש רק בחוטים לרמקולים, הם טובים.

נראה לי בערך 5 מטר.

 

60

 

20130821_133750_zps49a2b03b.jpg

 

 

יש לי כאן עוד כמה מטרים של כבל פלוס פשוט ימסר למי שיצטרך ויקנה אחת מהדברים.

 

בבקשה לא לשאול כאן, אני לא נכנס לפה.

אפשר להתקשר אלי 054-7441774

אני מת"א.

פורסם

הרמקולים של ה-300 נמכרו.

 

אני אמכור את כל החיווט שיש לי פה ב-200 אם מישהו מעוניין בהכל.

חוץ מה-rca שהם פגועים כל החיווט מצויין וממש טוב.

 

יחסוך כסף למי שעושה את ההתקנה לבד, כי רק הכבל פלוס עלה לי 200 ו..

×
×
  • תוכן חדש...