Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מגבר Kicker ZX650.4 ואני מעוניין לקנות את הסאב IDMAX 12.

 

המגבר מחובר לקומפוננט הרץ היי אנרגי, חשבתי להגביר את הסאב בגישור, מה דעתכם?

איזה סאב יהיה יותר מתאים: D4 או D2?

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

הגרסה היחידה שבאה בחשבון היא ה D2 כדי לעבוד ב 4 אוהם סופי, המגבר שלך לא יציב בגישור מתחת לזה.

ה IDMAX אומנם יכול להישמע בסדר גם על 300RMS, אבל אם אתה קונה סאב כזה- ספק לו את התנאים הנכונים ושים אותו על מונובלוק חזק יותר.

אם אתה מחפש סאב איכותי שיתאים לגישור- יש לך ג'נסיס, פירלס, סיז וכו', וגם אז- הגישור של הקיקר לא יפיק תוצאה איכותית כמו מונובלוק.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בעתיד הלא רחוק אני אקנה מונובלוק מתאים, כנראה SUNDOWN 1200

אני לא מעוניין לשדרג את הערכת החשמל (חוץ מ3 הגדולים)

אם אני אקנה את IDMAX D2 ואני אחבר אותו בחיבור מקבילי עם התנגדות 1 אוהם

מערכת החשמל שלי תעמוד בעומס? (הרכב מסוג הונדה סיויק 2003).

 

יכול להיות שעדיף לי לקנות את D4 ולחבר אותו למונובלוק ב- 2 אוהם?

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

צורת החיבור של כל סליל לערוץ- לא מומלץ.

לגבי הסאב- עדיף לקחת D2, לעבוד בינתיים בגישור עד שיהיה מונו של 1 אוהם או 4 אוהם, אם כי קשה להמליץ לפני שיש מונו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

איזה תצורה עדיפה:

הגברה עם מונובלוק על 2 אוהם או הגברה עם מונובלוק על 1 אוהם? מבחינת איכות/עוצמה/עומס על מערכת החשמל.

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

שיפור מערכת חשמל :

מצבר פריקה עמוקה עם אמפרז' גבוהה כמו XS POWER

אלטרנטור חזק כדי להטעין את אותו מצבר

3 הגדולים -שאסי\מצבר\אלטרנטור -חיווט עבה יותר בין הרכיבים הנ"ל כדי להעביר מתח גבוהה.

וכמובן כבל מתח מתאים מהמצבר למגברים.

 

ה-650.4 מגבר חזק

הוא יכול לעבוד יפה עם גרסאת D2 ,אני מאמין שהוא יתן לך בגישור תוצאה יפה.

פורסם

AUDIO KING;שיפור מערכת חשמל :

מצבר פריקה עמוקה עם אמפרז' גבוהה כמו XS POWER

אלטרנטור חזק כדי להטעין את אותו מצבר

3 הגדולים -שאסי\מצבר\אלטרנטור -חיווט עבה יותר בין הרכיבים הנ"ל כדי להעביר מתח גבוהה.

וכמובן כבל מתח מתאים מהמצבר למגברים.

 

לכמה וואט צריך לשפר את כל הדבים האלה ??

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

כמה צריך ? בהתאם למורכבות המערכת והצרכנים על הקו.

שיפור מערכת החשמל הוא לא דבר זול ,ומבחינה כלכלית עדיף כמעט תמיד לשנות את רכיבי המערכת

כך שלא יאתגרו את מערכת החשמל הקיימת יתר על המידה.

פורסם

עם תצורה כזאת:

מגבר 2 ערוצים שיגביר קומפוננת ויספק 120W RMS ב- 4 אוהם

מגבר מונובלוק שיספק 1000W RMS ב- 1 אוהם

 

כמה שאלות:

 

- צריך שיפור למערכת החשמל? חוץ מ- שלושת הגדולים.

- האם 1000W RMS ב- 2 אוהם משנה את התמונה?

- כמה זרם יכול לספק מגבר סטנדרטי לאורך זמן?

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

יש המון פרמטרים שלא נלקחים בחשבון ולכן לא ניתן להגיד תשובה סופית ונכונה בוודאות.

לדוגמא- מהו הקלאס של המגבר- AB, BD, D? או מעבר לכך, מהו המגבר הספציפי? יש קלאס D חדישים טכנולוגית וחסכוניים ויש כאלו מיושנים ובזבזנים.

איזה מצבר יש לך ברכב? עד כמה הוא טוב ועדיין קרוב להצהרות שלו? איזה אלטרנטור יש לך? כמה הוא מוציא במדידה אמיתית?

 

לרמה של עד 1000RMS- אני בד"כ ממליץ לדאוג לכבל מתח עבה ואיכותי, לא יותר מדי מעבר לכך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...