Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש לי את השפשוף הראשון(גולף GTI לבנה), :mm_cry: נראה לי שלא רציני אבל עדיין ממש מבאס. תמונה מצורפת.

אני רוצה תיקון איכותי ברמה גבוהה.

עשיתי חיפוש בפורום וומצאתי פוסטים דיי ישנים שממליצים על אוטופיקס בהרצליה, יעקב אלטר ויבגני נס בפתח תקווה ומרום-טל מראשל"צ.

 

היות והפוסטים ישנים רציתי לדעת שההמלצות עדיין נכונות. האם יש המלצות נוספות(אני מפתח תקווה ונמצא הרבה באזור רעננה)?

מי לדעתכם הכי יתאים לתיקון השפשוף בתמונה(רובו בתמבון ונגיע בפח)?

 

תודה לכל המשיבים והמנחמים.

A.jpg

פורסם

ההמלצות עדיין בתוקף, אבל לדעתי פוליש לא יוריד דבר כזה, לפחות לפי איך שזה ניראה מהתמונה. ניראה לי שיהיה חייב צביעה.

פורסם

כמו ש ML כתב זו לא שריטה שבה יש צבע של פח של רכב אחר,

זה נראה כמו צבע שירד מהטמבון ולכן יזדקק לצביעה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קיצר זאת צביעה לכל הפגוש האחורי. לא צובעים חצי / רבע, רק חלקים שלמים אחרת יהיו הבדלים בצבע.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

כן, זה לא צבע שירד מרכב אחר, לא היה מעורב רכב אחר. אבל אני מקווה שאפשר לעשות תיקון מקומי ללא צביעה של כל הטמבון. השאלה, מי המומחה שכדאי ללכת אליו?

 

דרך אגב, זה לא הטמבון האחורי אלא הקדמי.

פורסם
יש למישהו מה להגיד לגבי מוסך? אפה עדיף לתקן?

 

מה מיקומך בארצנו?

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם
כמו שאמרתח למעלה "אני מפתח תקווה ונמצא הרבה באזור רעננה"

 

צר לי, אני מכיר מומחה שעשה עבודות מצויינות בזול אבל זה בבירה.

אם בכל זאת תהיה באזור תשלח לי לפרטי ואקשר בינכם.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

מוסך אקספרס בפתח תקווה. יש לו פחח טוב ולא יקר.

המוסך נמצא ממש ליד התחנה המרכזית צמוד ליינות ביתן.

אגב, כמוני כמוך לפני עשרות שנים. הייתי רץ לנקות ולתקן כל פיפס אבל היום כבר לא מתרגש ופעם בשנה אני "אוסף" שריטות כאלה ומתקן אותן במכה אחת וכמובן שאחרי שבועיים צצה לה חדשה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...