Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב ההודעות. בנצי שוכח. הגיבוב זוכר


razmel

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • locomotive

    3548

  • rupni

    2410

  • SlowRide

    2157

  • Danix60

    1767

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

האמת שאריה ים זה לא השם הרשמי, בעברית זה נקרא "ניבתן".

לחתול ים קוראים "טריגון", לפרת ים קוראים "תחש".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני נמנע מלשייך את עצמי לקבוצות שסוגדות בפנאטיות לאלמנט מסויים.

בפעם האחרונה שהייתי חבר בכזו קבוצה זה נגמר לא טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיר מעולה ולא מוערך מספיק (טוב שכך )

If love is blind i guess ill buy myself a cane

 

בשיכון שגדלתי בו באשדוד היו את תיבות הדואר בכניסה, הכל שם היה שבור ברמות קשות, בחלקם לא היו מכסים ובכולם לא הייתה הפרדה בין התא העליון לזה שמתחתיו שהיה שייך לדירה אחרת.

אך זה לא מנע מהדוור להמשיך לשלשל כל מכתב לתא שלו למרות שכל המכתבים היו מתנקזים בסופו של דבר לבור אחד. לך תמצא את המכתב שלך עכשיו.

אבל זו הייתה תקופה יפה-תקופה שאשכרה היית מקבל מכתבים וגלויות מהמשפחה בחו"ל (עם המעטפות המעוטרות באדום כחול לבן במסגרת ) ,ולא כמו היום שאתה מקבל רק חשבונות...

 

 

אתה יכול לחתום לי ליד הפטמה?

 

מן הסתם, הגלויות מחו"ל היו אולי של השכנים...?

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו - שההבדל בין גוף ציבורי שמטרתו לשרת את כלל הציבור לבין גוף שהמטרה שלו היא לייצר רווח לבעלי העניין שלו היא שונה.

 

אני לא טוענת שצריך להתייחס ללקוחות כמו חרא - אבל קשה היום למצוא חברה שמתייחסת לכל לקוחותיה באותה צורה מאחר ולכל לקוח יש את הרווח ממנו ואת המאמץ שנדרש כדי להגיע לרווח הזה - מה שיוצר אפליה בין הלקוחות השונים.

 

אגב - יש לך כרטיס חבר באיזושהי רשת? אתה החלק שמקבל הטבות כחלק מאפליית לקוחות. מועדוני לקוחות הם הדוגמה הפשוטה ביותר לאפליית לקוחות - יש לך כרטיס? קבל 2 משחות טחורים במחיר של אחת!

1) גוף בעל מטרת רווח נועד להרוויח. הארץ הזו היא המקום היחיד שבו ניתן לעשות את זה תוך זילזול מוחלט בלקוחות.

בנק צריך להתייחס ללקוח שלו כמו בן אדם, וזה לא משנה אם הייתרה שלו שלילית, מאופסת, חיובית או קיצונית לאיזה שהוא כיוון.

תדמייני רגע את זה: בבנק ללא עמדות VIP, העובדים של ה-VIP היו עומדים לשירות הציבור הכללי. תחשבי לרגע כמה מהר התור היה נעלם לו בצורה הזו. עכשיו, תחשבי אם את היית מעדיפה להיות בבנק שכזה, שבו אין תור והמתנה משוגעים, או לא.

והכל בגלל שינוי אחד קטן.

אני מברבר קצת, אני יודע, קמתי הפוך היום.

2) את צודקת, יש אפלייה בין הלקוחות השונים, בכל מקום. זה טבעי. לכל אחד יש לקוחות הוא לא רוצה לשמוע עליהם שוב ולקוחות שהם אנשים מקסימים. הבעייה מתחילה כשהלקוחות נהיים מודעים לאפלייה הזו. מה לדעתך יקרה?...

3) את קוראת לזה אפלייה, אני קורא לזה בכמה שמות אחרים. זו לא אפלייה מכיוון שזה לא יחס שניתן אוטומטית או ללא תמורה מצידי. אם אני רוצה להיות מופלה אני צריך לשלם על זה. כך שזה לא כל כך נכנס לקטגוריה הזו בעיני.

אני נמנע מלשייך את עצמי לקבוצות שסוגדות בפנאטיות לאלמנט מסויים.

בפעם האחרונה שהייתי חבר בכזו קבוצה זה נגמר לא טוב.

 

תן לנחש: מונוליט שחור? איזה מהשניים?

full_frontal_monolith.jpg

 

או אולי:

 

ofb.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נמנע מלשייך את עצמי לקבוצות שסוגדות בפנאטיות לאלמנט מסויים.

בפעם האחרונה שהייתי חבר בכזו קבוצה זה נגמר לא טוב.

כאן הטעות שלך. פאביה איננה סתם אלמנט.

פאביה היא גישה, צורת חשיבה ודרך חיים.

 

אגב, מי שבטעות חשב שספר הזוהר הוא הספר המרכזי בקבלה, טועה.

עובדה זו אמנם אינה ידועה ברבים, אך הספר "פאביה" הוא המקור ומהווה את מקבץ הרעיונות אשר עומדים בבסיס התשתית המחשבתית בקבלה (ובחיים בכלל).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גישה, צורת חשיבה ודרך חיים שמתרכזות באלמנט שצ'מפיון מכניסים לך כשאתה בא אליהם עם הפאביה.

תן לנחש: מונוליט שחור? איזה מהשניים?

יותר גרוע. תחשוב על צלבים הפוכים, טקסים מוזרים ובחורה בהיריון.

למרות שבעקיפין סטנלי קובריק צדק. הרדיפה אחר האייפונים הופכת את האנושות ליותר ויותר מפגרת כמו שהמונוליט הפך את השימפנזות ליותר חכמות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) גוף בעל מטרת רווח נועד להרוויח. הארץ הזו היא המקום היחיד שבו ניתן לעשות את זה תוך זילזול מוחלט בלקוחות.

בנק צריך להתייחס ללקוח שלו כמו בן אדם, וזה לא משנה אם הייתרה שלו שלילית, מאופסת, חיובית או קיצונית לאיזה שהוא כיוון.

תדמייני רגע את זה: בבנק ללא עמדות VIP, העובדים של ה-VIP היו עומדים לשירות הציבור הכללי. תחשבי לרגע כמה מהר התור היה נעלם לו בצורה הזו. עכשיו, תחשבי אם את היית מעדיפה להיות בבנק שכזה, שבו אין תור והמתנה משוגעים, או לא.

והכל בגלל שינוי אחד קטן.

אני מברבר קצת, אני יודע, קמתי הפוך היום.

2) את צודקת, יש אפלייה בין הלקוחות השונים, בכל מקום. זה טבעי. לכל אחד יש לקוחות הוא לא רוצה לשמוע עליהם שוב ולקוחות שהם אנשים מקסימים. הבעייה מתחילה כשהלקוחות נהיים מודעים לאפלייה הזו. מה לדעתך יקרה?...

3) את קוראת לזה אפלייה, אני קורא לזה בכמה שמות אחרים. זו לא אפלייה מכיוון שזה לא יחס שניתן אוטומטית או ללא תמורה מצידי. אם אני רוצה להיות מופלה אני צריך לשלם על זה. כך שזה לא כל כך נכנס לקטגוריה הזו בעיני.

 

1. כל ארגון וגם בנק צריך להתייחס ללקוחות שלו כמו לאנשים - מצד שני, היחס הזה יכול להיות שונה מלקוח ללקוח - שים לב לאפליה הבאה: סטודנטים מקבלים הלוואות עם ריבית מאוד נמוכה לעומת לקוחות רגילים. זו אפליה שמפלה את הסטודנטים לטובה. למה אתה שואל? כי סטודנטים היא קבוצת לקוחות בעלת סיכוי טוב מאוד להגיע למצב שההכנסה שלהם עולה בצורה דרמטית במספר השנים הראשונות לאחר סיום התואר. הבנק יפסיד עליהם על מהלך הלימודים אבל ירויח אם הם יישארו אחרי תקופת הלימודים.

 

2. מה שאתה לא מבין זה שאפליית מחירים (על אף שזו סוג של אפליה) אינה בהכרח דבר רע. השם נותן לך קונוטציה רעה אבל זה מתאר מצד שבו יש לך לקוחות ששווים יותר, ויש לך לקוחות ששוים פחות - לעמים אפילו בכמה וכמה רמות. שנית - הלקוחות לפעמים מודעים ולפעמים לא מודעים לאפליה. לקוח שמודע לעובדה שקבוצת לקוחות אחרת היא בעלת תנאים טובים יותר גם עשוי לשאוף להגיע לקבוצה הזו (כמו למשל, חשבונות משותפים שבעליהם שוקלים להעביר אליהם יותר מתלוש משכורת אחד תמורת הטבות אחרות מהבנק). אני מאוד מתנגדת ליחס לא טוב ללקוח - אבל מה שאתה לא מבין שאפליית לקוחות זה מונח נייטרלי שמייצר הטבות שונות ללקוחות שונים של החברה בהתאם לתנאים שלהם כלקוחות (קשה לי להסביר לך קורס שלם על רגל אחת).

 

3. זו כן אפליה מאחר ולקוחות שונים מקבלים יחס שונה (לא בהכרח יחס רע - אבל שונה) - בלי קשר אם אתה משלם או החבר בקבוצה השניה משלם. יש ביניכם אפליה. החברה מפלה בין לקוח א' ללקוח ב' וזה ממש לא קשור אליך אישית.

 

4. אם כולם היו עומדים בשירות ה-VIP בבנקים - היה לך בדיוק את אותו תור שיש לך היום. רק שצועקי הצדק החברתי היו אולי צועקים פחות.

 

שלא תבין אותי לא נכון - אני נגד יחס רע ללקוחות. כל נציג שמתייחס ללקוח בצורה לא נאותה מבחינתי לא אמור לעבוד כנותן שירות. עם זאת - יחס שונה הוא לאו דווקא דבר רע. יעידו על כך הסטודנטים בבנקים עם התנאים המועדפים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...