Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על הסקודה פאביה החדשה ?

בדקתי רכב חדש , תקציב עד 80K ומצאתי את הסקודה .

רציתי לשאול כמה שאלות:

רכב אמין ? איכותי?

הרכב הזה סתם עגלה או שהוא מספיק חזק לסחוב, סתם נניח חמישה אנשים בעליה ?

אני מעוניין לקנות את הגרסה של המנוע MPI 1.4 ליטר שמפיק 86 כ''ס , יש רכב חדש במחיר דומה שעדיף על הסקודה ?

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

מה המחיר של הפאביה הזאת היום לאחר עליית המע"מ וסיום המבצע? מישהו בקיא במחירים?

הכוונה ל- 1.4MPI ידני 86 כ"ס.

פורסם

רכב 1.4 עם 5 אנשים ברכב + מזגן בעליה לא יסחוב ותצטרך להגיע לטורים גבוהים מאוד, בקיצור סיוט

גם הרכב לא נועד לזה.

אם אתה רוצה לנסוע עם 4-5 אנשים מבוגרים ומזגן, אתה צריך להסתכל לכיוון מנוע 2.0 ורכב גדול יותר כמו מאזדה 6 או הונדה אקורד.

פורסם

מתחת ל 80 יש את הפאביה הידנית ב 73k . המחיר נכון ליום שישי האחרון. בסהכ רכב מאד חסכוני בדלק. אבל יותר רכב לזוג. המנוע אמן. הגיר הידני אינ מכיל את כל התחכום של הגיר האוטומטי של vag ולכן הסיכו לתקלות נמוך יותר.

לגבי האוטומט תמצא פה בפורום חוות דעת שונות. המתחרה הישירה שלה היא הסוויפט המצויינת אבל הסוזוקי במחיר יקר יותר.

פורסם
רכב 1.4 עם 5 אנשים ברכב + מזגן בעליה לא יסחוב ותצטרך להגיע לטורים גבוהים מאוד, בקיצור סיוט

גם הרכב לא נועד לזה.

אם אתה רוצה לנסוע עם 4-5 אנשים מבוגרים ומזגן, אתה צריך להסתכל לכיוון מנוע 2.0 ורכב גדול יותר כמו מאזדה 6 או הונדה אקורד.

 

תראה סבא של י נהג בסיאט טולדו 1993 1.6 ליטר אם שישה אנשים בפנים בלי בעיה ...

פורסם
מתחת ל 80 יש את הפאביה הידנית ב 73k . המחיר נכון ליום שישי האחרון. בסהכ רכב מאד חסכוני בדלק. אבל יותר רכב לזוג. המנוע אמן. הגיר הידני אינ מכיל את כל התחכום של הגיר האוטומטי של vag ולכן הסיכו לתקלות נמוך יותר.

לגבי האוטומט תמצא פה בפורום חוות דעת שונות. המתחרה הישירה שלה היא הסוויפט המצויינת אבל הסוזוקי במחיר יקר יותר.

 

הסוויפט קטנה מאוד , אבל יש לי אפשרות ללכת גם עליה

פורסם
תראה סבא של י נהג בסיאט טולדו 1993 1.6 ליטר אם שישה אנשים בפנים בלי בעיה ...

 

תלוי איך מגדירים "בלי בעיה" ואיפה נוסעים.

 

אני די בטוח שעם רכב מנוע 1.4 יהיה קשה מאוד לעלות לירושליים עם 5 אנשים , אפילו בלי מזגן.

הרכב בנוי מקסימום לזוג עם תינוק, כל מה שמעבר יוצר אי נוחות כזאת או אחרת

 

יותר מזה, הרכב פשוט לא מספיק רחב מאחורה בשביל להסיע 5 אנשים, בלי לעלות אחד על השני.

בסופו של דבר פאביה זה רכב קטן.

פורסם

עם פיאט אונו 1.4 דגם 70S קרבורטור שנת 93' נסעתי עם 4 אנשים ברכב ומזוודה עמוסה בתא המטען ועליתי את העליות של הקסטל על 120 קמ"ש בהילוך 5. רק כשהיה פקק בהמשך לא הצלחתי להאיץ חזרה למהירות הזאת באמצע העליה, ולכן "הסתפקתי" בהילוך 4 במהירות סביב 90 קמ"ש. בקיצור לא נראה לי שפאביה 1.4 חדשה תעשה בעיות בעליה...

 

גם 73K ש"ח זה מחיר טוב (פעם נמכרה סביב 70K ש"ח).

פורסם

אוקיי תודה על העזרה כנראה אני ילך על הרכב הזה , עכשיו עוד שאלה אחרונה .

הפאביה יותר חזקה מהטולדו ?

והפאביה שמוצאת למכירה היא שנת 2012 ? או 2013 ?

פורסם

יש עכשיו מבצע על פאביה?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

כן יש מבצע במקום 80K היא עולה 72 K ...

תרשום סקודה פאביה בגוגל ותראה , פשוט כרגע אני עוד לא יכול לפרסם קישורים

פורסם

איזה חוות דעת אתה רוצה עוד? אצלי במשפחה יש פאביה אחת ועכשיו אני מחפש עוד אחת.

 

סה"כ אני מאוד אוהב את הרכב, האבזור טוב, נוחה מאוד, מרווחת ואיכותית.

 

עדיין, לא הייתי קונה אחת חדשה מהיובאן - הפאביה כבר יחסית מיושנת והסגמנט עמוס במתחרות שמציעות חבילות מאוד מעניינות. בנוסף לכך לפאביה יש שנתיים אחריות בלבד ואני באופן אישי לא מתקרב לצ'מפיון.

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...