Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו קליאו החדשה, סוזוקי סוויפט, פורד פיאסטה, פג'ו 208, קיה ריו.. בקיצור לא חסר מכוניות.

לחלופין אתם יכולים לחפש פאביה ידנית 1.6 משומשת. גם תחסכו במחיר הקניה, גם תהיה יותר מאובזרת וגם לא תצטרכו לטפל בצ'מפיון.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מצטרף גם לחיפוש אחרי פאביה. כבר הלכתי לאיבוד בין כל הדגמים הקיימים.

מישהו יכול לעשות איזשהו סדר? אילו מהן מגיעות עם הגג הלבן? סאן רוף?

האם מומלץ tsi או שמספיק רגיל?

אוטו רכב- 8 רמות אבזור שונות. אין לי מושג על מה להתמקד. עזרה?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הדגם עם גג לבן + סאן רוף, גיר רגיל מגיע עם אבזור נאה.(ספורט)

הדגם עם גג לבן נקרא TSI גיר אוטומטי, איבזור כמו בספורט,Ambition) DSG 7).

הדגם הרגיל הרכב מגיע בצבע אחיד, גיר ידני, איבזור בסיסי.

 

יש לי את הספורט ידני ממולץ מאוד (בסמלון), רכב שכיף לנסוע בו, אם התקציב שלך מוגבל גם הדגם הבסיסי טוב.

http://www.skoda.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D/fabia/%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA

 

חשוב

תקרא ביקורות על ה- DSG 7 tsi.

פורסם
מצטרף גם לחיפוש אחרי פאביה. כבר הלכתי לאיבוד בין כל הדגמים הקיימים.

מישהו יכול לעשות איזשהו סדר? אילו מהן מגיעות עם הגג הלבן? סאן רוף?

האם מומלץ tsi או שמספיק רגיל?

אוטו רכב- 8 רמות אבזור שונות. אין לי מושג על מה להתמקד. עזרה?

 

למיטב ידעתי יש 3 רמות גימור:

אמבינטה, אלגנס וספורט.

 

הגג הלבן והסנרוף היו בתוספת כספית ולא לפי רמת גימור, בשנת 2008 מרבית הפאביות נמכרו עם גג לבן כי הוא ניתן בחינם לתקופה מסויימת.

 

בשנים 2008-2010 נמכרה הפאביה עם מנוע 1.6 וגיר אוטומטי רגיל שהוחלף על ידי מנוע TSI בנפח 1.2 וגיר DSG.

 

באופן אישי אני מעדיף את ה1.6 מכיוון שהוא יותר אמין.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

בשנת 2008 נכון שהגג הלבן לא היה בתוספת תשלום בטענה למבצע היכרות, אבל הגג הלבן לא שודך לרמת גימור אמבינטה.

כמשומשת, אין מה לקנות פאביה עם מנוע TSI וגיר DSG, זה להכניס ראש בריא למיטה חולה. המכוניות האמינות ביותר והחדישות ביותר של סקודה, לדעתי, הן עם מנוע 1.4MPI או 1.6BTS. גם הגיר האוטומט של הפאביות בשנים 2008-2010 נחשב מצוין ומגיע עם 6 הילוכים, אפשרות למצב טריפטרוניק ומצב S.

 

אותי אישית פשוט משגעים כדי שאני אמכור את הרכב. רואים אותו כל היום תחת כיסוי, כל שבועיים עובר שטיפה ידנית, ק"מ יחסית נמוך, יד ראשונה, צבע אחרי ווקס... כולל השכן שכבר הזדרז לנסות את מזלו ולהעיר לי שהרכב ממש שמור. לשאלותיי מדוע לא מחפשים פאביות חדשות יותר, עונים כי הן "זבל" והישנות עדיפות.

פורסם

אז אני מבין שהדגם הידני מנוע 1.6 מומלץ?

מגיע רק ברמת גימור ספורט נכון? (גג לבן + סאן רוף)

אפשר לשאול איזה עוד אבזור מגיע עם הרכב?

מערכת מולטימדיה?

אשמח בכללי לעוד פרטים על הרכב עם רמת גימור ספורט מנוע 1.6.

*אני מחפש שנתון 2010 ולא חדש. על כמה בערך יעמוד המחירון לדעתכם?

 

נ.ב

הקישור לא עובד, מה הייתי אמור לראות שם?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

ההבדל בין מנוע 1.6 ל-1.4 בביצועי מנוע הם לא משמעותיים, דובר על זה בפורום, ה-1.6 צורך הרבה יותר דלק.

תיכנס לאתר של סקודה ישראל תראה את האיבזור של הרכבים.

את המערכת מולטימדיה קניתי לבד, GPS+דיבורית מובנת.

 

אשמח לעזור לך אם אתה מאזור המרכז להראות לך את הרכב שלי, (לא למכירה) את האיבזור , ונוחות הנהיגה.

מערכת.jpg

פורסם

ההבדל בביצועי מנוע בין 1.4 ל- 1.6 עומד על 19 כ"ס, מה שאומר שזה משמעותי. כל פאביה עם מנוע 1.4 נעקפת בקלי קלות גם תוך כדי נסיעה, וגם ובעיקר בעת זינוק ברמזור - מנוע ה- 1.4 פשוט לא מצליח לעמוד בקצב ההאצה (מניסיון עם כמה שלא הבינו שהרכב שלי הוא עם 105 כ"ס ולא עם 86 כ"ס כמו שלהם).

 

בנוסף, רמת גימור ספורט מגיעה עם צמיגים 205/45R16, מה שאומר שלנהוג את הרכב הזה בעליות מפותלות עם מידת הצמיגים הנ"ל ו- 105 כ"ס כשתיבת ההילוכים משולבת על מצב ספורט (S) זה מהנה למדי. בידני זה מהנה יותר. עם זאת, צריכת הדלק במנוע 1.6 גבוהה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...