Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפוקוס שלי יש KEYLESS START, לצערי השבוע הצלחתי לאבד שלט אחד מתוך שניים.

אני יכול לחיות עם אחד כמובן, אבל בסוף החוזה של הליסינג יחייבו אותי בכל מקרה על השלט החסר, במחיר מלא.

אז עדיף לי לקנות אחד נוסף עכשיו שיהיה לי.

 

בבירור עם המוסך של פורד שלט חדש עולה 900 ש"ח (האמת חשבתי שיעלה יותר..).

מצאתי באיביי שלט מקורי ב-82$ :

 

http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-OEM-KEYLESS-ENTRY-REMOTE-CONTROL-FORD-FIESTA-FOCUS-BE8Z-15K601-D-/230703877993?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b705cf69&vxp=mtr

 

המשלוח חינם בארה"ב, ועוד 37$ משלוח לארץ.

 

ביררתי עם המוסך ותמורת 100 ש"ח הם יקודדו לי את השלט.

אז 400 ש"ח במקרה הטוב (אם אני אמצא מישהו שיביא לי מארה"ב) או 540 במקרה הגרוע.

 

לידיעת מי שיצטרך בעתיד, אני מניח שאני לא הראשון ולא האחרון.. (זה תקף כמובן גם לרכבים אחרים).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כן, מה זה שונה מכל מפתח שאיבדת ?

ברכב יש גם קודנית, אז לא יספיק לך רק המפתח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם לקוח שלי יאבד מפתח ויעשה אלתורים כמו שאתה רוצה לעשות ברכב ליסינג - אני מבטיח לך שאני אדאג לעשות לו מרור.

 

תמלא דו"ח נזק - שיקודדו לך מפתח,ישנו את הקוד מיגון - יבטלו את הקידוד של הישן.

 

זה רכב ליסינג להזכירך.

פורסם

איזה אלתורים ? מה הבעיה לקודד מחדש את החדש והישן עם קוד חדש על הדרך ?

הכל נעשה בתאום עם קצין הרכב אגב, אז תהיה רגוע.

אגב איבדתי את המפתח בשטח, במרחק של שעתיים נסיעה מהאזור שאני גר בו, אז אין הרבה סיכוי שימצאו

את הרכב באזור של המפתח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
איזה אלתורים ? מה הבעיה לקודד מחדש את החדש והישן עם קוד חדש על הדרך ?

הכל נעשה בתאום עם קצין הרכב אגב, אז תהיה רגוע.

אגב איבדתי את המפתח בשטח, במרחק של שעתיים נסיעה מהאזור שאני גר בו, אז אין הרבה סיכוי שימצאו

את הרכב באזור של המפתח.

פורד פוקוס 4X4 . :lol:

פורסם

ממש לא, סתם בקמפינג. זה גם נקרא 'שטח'. אני לא מאלה שעושים מרכב הליסינג שלהם ג'יפ..

הרכבים שלי חוזרים לחברת הליסינג במצב כמו חדש גם פנימי וגם חיצוני אחרי 3 שנים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
פורד פוקוס 4X4 . :lol:

 

זה הרי ידוע שרכב ליסינג בשטח יגיע הרבה יותר רחוק מכל ג'פ :wink:

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

כמה חפירות,

בנאדם משתף בשביל אחרים (עם ליסינג או בלי...)

אני לא רואה שום דבר פסול בכך שהוא רכש מפתח בזול על מנת לחסוך לעצמו!

כולה מפתח קפיצי עם שבב!

פורסם

היה לי כבר מקרה דומה שלקוח עשה על דעת עם עצמו עם ספק של מנעולים,וגנבו את הרכב אחריי יומיים.

 

נחש מי בעל הליסינג שקיבל תביעה על 88 אלף ש"ח - ופרסו לו לתשלומים?

 

לא חופר יותר,בהצלחה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קטן - יצאתי חומוס בפיתה.

 

הזמנתי את השלט מאיביי ב-82$, חבר שלח לי אותו בדואר מארה"ב (10$), בעודו בדרך לארץ - מצאתי את השלט האובד..

מסתבר שהוא היה בתא של דלת הנהג, התחבא בתוך אריזה של טישו.

זה קצת מוזר, כי אחרי שלא מצאתי אותו בחיפוש רגיל ברכב, הרחקתי את השלט השני מהרכב, וניסיתי להניע.

הנחתי שאם הוא איפשהו ברכב המחשב יזהה אותו כבר. והוא לא זיהה - הרכב לא הניע, אז הייתי בטוח שהוא איננו.

 

בקיצור - לפני שאני מחזיר את השלט למוכר באיביי, אם יש מישהו שבמקרה צריך, מוכן למכור במחיר העלות - 82$.

ביום שישי אני שולח אותו חזרה (המוכר כבר הסכים לתת זיכוי מלא).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...