Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

באפשרותי לקחת רכב מהעבודה (אני נוסע המון, באיזור ה-30K בשנה) ואני מתלבט איזה רכב לקחת.

 

א. מה שחשוב לי ברכב כמובן שיהיה בטיחותי כמה שיותר (זה רכב ראשון בבית, השני משרת את אישתי לעבודה והביתה בלבד ורוב הנסיעות מתבצעות ברכב ליסינג כמובן).

ב. שיהיה נוח עם כמה שיותר אבזור.

ג. שתיכנס בו עגלה.

ד. אוטומטי.

 

רוב הנסיעות ברכב הינן מחוץ לעיר.

 

חשבתי אולי על הטויוטה יאריס הייבריד השאלה אם נכנסת שם עגלה והאם (וזו השאלה העיקרית) הרכבים ההיברידים האלה לא מפחידים מבחינת קרינה במיוחד שבמושב האחורי ישב תינוק (ב"ה)?

 

מה עוד שנורא חשוב לי שהרכב לא יהיה עגלה ברמה שאתה נותן גז והאוטו סתם עושה רעש בלי לזוז...

 

מה דעתכם על פיג'ו 301, סיטרואן אליזה, קיה ריו?

 

תודה על העזרה.

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אליזה וחברותיה הזהות- אין בהן טיפת אבזור, או נוחות.

מאיזו קטגוריה אתה יכול לקחת רכב? לא משפחתיות? פורד פוקוס החדשה נשמעת מתאימה לצרכים שלך.

אם יש אפשרות לסטיישן עוד יותר טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני יכול לקחת כמעט כל רכב בשוק, מג'יפים ועד שברולט ספארק.

 

הפוקוס 5 דל' זה רכב שחשבתי עליו מההתחלה אבל הוא עולה לי (באופן יחסי) המון כסף ולכן חשבתי להחליף לרכב סביר מבחינת הביקושים שרשמתי ובכל זאת לחסוך סדר גודל של 500 ש"ח נטו בחודש, השאלה - האם זה שווה לחסוף 500 ש"ח בשביל רכב נחות משמעותית?

 

הרכבים שזולים יותר מפוקוס הינם לדוגמא:

 

פג'ו 301, סיטרואן אליזה, שברולט סוניק, קיה ריו, יונדאי איי20, יונדאי איי25 (לא זולה משמעותית, הפרש של 100-150 ש"ח), קיה פיקנטו, סיטרואן סי1, שברולט ספארק, מאזדה 2, אופל קורסה, הונדה ג'אז היבריד, יאריס היבריד.

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

מבין כולן, הייתי מצמצם את הרשימה ל-2:

קיה ריו

הונדה ג'אז

 

אם אתה חושש מהקרינה בהיברידית, אז לך על הריו - בגרסת ה-4 דלתות היא מרווחת מספיק למשפחה צעירה, וגם ברמת הבסיס מגיעה עם אבזור מספק.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אני יכול לקחת כמעט כל רכב בשוק, מג'יפים ועד שברולט ספארק.

 

הפוקוס 5 דל' זה רכב שחשבתי עליו מההתחלה אבל הוא עולה לי (באופן יחסי) המון כסף ולכן חשבתי להחליף לרכב סביר מבחינת הביקושים שרשמתי ובכל זאת לחסוך סדר גודל של 500 ש"ח נטו בחודש, השאלה - האם זה שווה לחסוף 500 ש"ח בשביל רכב יד.

 

אז אתה לא יכול לקחת כל רכב. אתה מגביל את עצמך תקציבית.

 

אם זה ליסינג , תזמין נסיעת מבחן על כל הרכבים ותבחן בעצמך.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

הריו או הקורסה. לדעתי, גש לסוכנויות ותסתכל, תשב, תיגע ותחליט. שתיהן יחסית מתאימות לך. שתיהן לא שיא הנוחות, אבל נסבלות.

נסה אפילו לקחת יום אחד שבו תתאם נסיעות מבחן בשני הרכבים. תראה איך האבזור, ואיך הנסיעה בגרסאות שאתה רוצה (גרסאות הבסיס).

 

הפוקוס זה 3.5 והסופר מיני 3?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

א. מבחינת החברה אני יכול לקחת איזה רכב שאני רוצה, אכן אני מגביל את עצמי תקציבית.

ב. הפוקוס זה בערך 3.5 וכן הריו זה בערך 3.

ג. שווה את להשקיע את ה-400-500 ש"ח ולהנות מרכב וממרחב או לחילופין לחסוך 400-500 ולהיות עם רכב יותר חלש, פחות מאובזר (אך לא בהכרח פחות בטחותי) עם תא מטען קטן יותר ומרחב פנימי קטן יותר?

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם
א. מבחינת החברה אני יכול לקחת איזה רכב שאני רוצה, אכן אני מגביל את עצמי תקציבית.

ב. הפוקוס זה בערך 3.5 וכן הריו זה בערך 3.

ג. שווה את להשקיע את ה-400-500 ש"ח ולהנות מרכב וממרחב או לחילופין לחסוך 400-500 ולהיות עם רכב יותר חלש, פחות מאובזר (אך לא בהכרח פחות בטחותי) עם תא מטען קטן יותר ומרחב פנימי קטן יותר?

 

לריו התא מטען הגדול בסגמנט הסופר מיני, לפוקוס תא מטען בין הקטנים בסגמנט המשפחתיות, כך שההבדל לא משמעותי.

 

תזמין לך נסיעת מבחן- יפתור את כל ההתלבטויות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מצטרף להמלצות על הריו.

מכונית מעולה ומוצלחת לטעמי.

עקב כמות הנסועה השנתית הייתי הולך על אחת לוגמת סולר, מקווה שאין לך בעיה עם גיר ידני.

בהצלחה.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...