Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש,אכן ספייס עם נתונים שאתה רוצה לא פשוט למצוא.

תן כמה תמונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חייב לומר שלמצוא פונטו שמורה היה יותר קשה מכל רכב אחר שאי פעם חיפשתי ובסופו של דבר נאלצתי להתפשר מעט על המצב החיצוני. חיפשתי משהו שכנראה לא קיים, גם יד נמוכה (1-2) גם קילומראז' נמוך מאד, גם מוסך מורשה עם חלפים מקוריים וגם מצב חיצוני מושלם -> מסתבר שאין כזה דבר :)

במשך חודש הייתי מרפרש את המודעות ביד2 כל כמה שעות, בסך הכל ראיתי 8 מכוניות מראשון ועד חיפה, התשתם אותי מוכרי הספייס ביד2.

 

תתחדש, גם אני רכשתי את שלי לא מזמן ובאמת הקנייה הייתה הרבה יותר קשה ממה שבכלל תיארתי לעצמי,

בגלל חוסר זמן גם אני נאלצתי להתפשר על רכב לא מושלם,

בנתיים חודשיים אחרי הקנייה אני מרוצה.., ימים יגידו בנוגע להמשך.

פורסם

 

חייב לומר שלמצוא פונטו שמורה היה יותר קשה מכל רכב אחר שאי פעם חיפשתי ובסופו של דבר נאלצתי להתפשר מעט על המצב החיצוני. חיפשתי משהו שכנראה לא קיים, גם יד נמוכה (1-2) גם קילומראז' נמוך מאד, גם מוסך מורשה עם חלפים מקוריים וגם מצב חיצוני מושלם -> מסתבר שאין כזה דבר :)

במשך חודש הייתי מרפרש את המודעות ביד2 כל כמה שעות, בסך הכל ראיתי 8 מכוניות מראשון ועד חיפה, התשתם אותי מוכרי הספייס ביד2.

 

יש 8) אני מכרתי אחת כזו. הייתי היד השנייה, מוסך מורשה וחלפים מקוריים וגם מצב חיצוני ופנימי מצוין.

 

הדבר היחיד שהיה "מרתיע" היה 170K על הספידומטר, אבל כנראה שזה לא כזה משנה כי הרכב נמכר תוך שעה וחצי.

 

אני מניח שכמוך היו בערך 20-30 איש שעשו ריפרש על יד2 כי הטלפון לא הפסיק לצלצל אחרי 2 דקות מרגע פרסום המודעה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
תתחדש,אכן ספייס עם נתונים שאתה רוצה לא פשוט למצוא.

תן כמה תמונות.

 

מצורפת תמונה, נרכשה מיד 3 עם 145 אלף קילומטר ב8000 שקלים.

היו כמה דברים שרציתי לסדר מההתחלה ובסך הכל היה לי פה יישור קו של כ-3000 שקלים במוסך פיאטון ממנו אני מאד מאד מרוצה.

בין היתר החלפתי קלאץ' (מקורי כמובן), משאבת קלאץ, מחזירי שמן, תושבת גיר, מספר גומיות, תוקנו 2 בעיות בלוח השעונים, ניקוי מנוע וניקוי רדיאטור ומילוי פארפלו כחול וטרי.

 

כמו בכל פונטו גם פה יש מספר קילופים בגג, בכלל מכל הרכבים שראיתי רק אחד היה בלי קילופים -> אולי נצבע את הגג בהמשך, נראה.

 

הרכב העיקרי שלנו בבית הוא I30 שנת 2010 ולעלות פתאום על פונטו בת 12 זה סטירה לא קטנה, אבל מתרגלים - בסך הכל אחלה מכונית בתור מכונית שנייה.

 

מקווה שתתנהג יפה :lol:

פונטו.jpg

פורסם

האמת שאני לא כל כך אוהב את הצבע אבל לא נורא, נתרגל :)

 

בגדול נכון לעכשיו סיימתי, מקווה שלא יהיו עוד הפתעות. בינתיים הייתה כבר הפתעה אחת שפתאום מת לו חלון ימין ונאלצתי לשפץ את המנגנון. מקווה שבזה זה ייגמר לתקופה הקרובה.

 

מעבר לזה בשבועות הקרובים אסדר רדיו דיסק חדש ושלטי נוחות, מתלבט בין שלט רגיל למפתח קפיץ.

פורסם

אני נקרע בין לסדר דברים קטנים או לא להשקיע, כי אני סטודנט,

אבל קשה במיוחד שזה רכב פרטי ראשון,יש סנטימנטים, היום החלפתי סמל, לסמל חדש יפייפה (יותר מהמקורי) :twisted:!

דרך אגב אתה מוזמן לבקר במועדון,אני שולח לך קישור מידע על הרכב.

פורסם

אין שום סיבה לא לסדר דברים קטנים ומרגיזים. זה שמדובר ברכב ישן יחסית לא אומר שצריך לנסוע עם פלסטיקים שבורים ומצרצרים.

 

כשמכרתי את הפונטו שלי לא היה פלסטיק אחד לא במקום.

פורסם
אין שום סיבה לא לסדר דברים קטנים ומרגיזים. זה שמדובר ברכב ישן יחסית לא אומר שצריך לנסוע עם פלסטיקים שבורים ומצרצרים.

 

כשמכרתי את הפונטו שלי לא היה פלסטיק אחד לא במקום.

 

אם להביא את הרכב למצב שאני רוצה זה השקעה של 5K במקרה הטוב, (הרוב פה פחחות כללית),

יש דברים שמזניחים (קוסמטית כמובן ,מכאנית מבחינתי כמה שתזלזל ככה תאכל אותה יותר פה אין משחקים\קמצנות)

ואין מה לעשות סה"כ רכב מעל 10 שנים במחיר אפסי (עד כדי כך שאם יש לך השקעה של חלפים ביותר מ 2K עדיף להביא רכב שלם מפירוק :lol:) לי קשה יותר כי אצלי נאכלים חסכונות ואין הכנסה קבועה כרגע,אז מה שלא MUST לא בסדר עדיפות.

פורסם

הכוונה שלי הייתה לפלסטיקה לסוגיה. את רוב הזמן מבלים בתוך האוטו ולא בהסתכלות עליו. אין סיכוי שתשלם יותר מ-200-300 ש"ח על כל הפלסטיקים השבורים, אפילו אם יש לך הרבה מהם.

פורסם

לא כדאי לקחת את הפונטו ספייס בגלל ההגה החשמלי הבעייתי .

 

ממליץ לקחת את הפונטו דור ראשון אם כבר ...

איתן בר 8)

פורסם
לא כדאי לקחת את הפונטו ספייס בגלל ההגה החשמלי הבעייתי .

 

ממליץ לקחת את הפונטו דור ראשון אם כבר ...

 

לא כדאי לקחת אוטו, בגלל כל הקטע של מתכת, חלקים נעים ומתבלים ודלק.

 

ממליץ לקחת סוס ועגלה אם כבר...

פורסם
לא כדאי לקחת אוטו, בגלל כל הקטע של מתכת, חלקים נעים ומתבלים ודלק.

 

ממליץ לקחת סוס ועגלה אם כבר...

 

מה אתה רוצה לומר ?

איתן בר 8)


×
×
  • תוכן חדש...