Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סה"כ אתה יכול להתנחם בזה שהיא ניראת הרבה יותר טוב ,מהרבה ספייסים אחרים שראיתי(אפילו בשנתון 04-05)

 

מה שכן,המעבר מ i30 2010 לרכב הזה,הוא באמת לא קל...

 

היא נראית באמת בסדר גמור. הייתה מכה קלה מקדימה והוחלף פגוש, אפשר היה לעשות עבודה יותר יפה אבל לא נורא בכלל.

הסיבה שלקחתי אותה היא כי בבדיקה במוסך אמרו לי שטפו טפו טפו הגיר, המנוע והמערכת קירור נראים ונשמעים מצויין.

 

יש עוד כמה דברים קטנטנים לסדר ואטפל בכולם בזמן הקרוב.

 

בI30 אשתי נוהגת ביום יום ואני בסוף שבוע, ההבדל הוא אדיר אבל אני עדין מבסוט מהפונטו ובעיקר התגעגעתי לגיר הידני 8)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוקיי ....(נניח שאתה שווה תגובה..)

 

למה ?

 

ידוע שההגה החשמלי של הספייס עושה בעיות ..

בעבר היה לי ספייס 2006 שההגה החשמלי התקלקל ודיברו איתי בחברה על 5500-6000 ש"ח ...

איתן בר 8)

פורסם
לא כדאי לקחת את הפונטו ספייס בגלל ההגה החשמלי הבעייתי .

 

ממליץ לקחת את הפונטו דור ראשון אם כבר ...

ממתי פוסלים רכב על גימיק חשמלי?,

רוב בעלי הספייס בכלל לא משתמשים בזה ( רק כדי להתלהב) , וקיים תיקון מקצועי במאות בודדים אם זה כל כך נחוץ,

ההפך הוא הנכון אם כבר, ושלא נדבר על מערכת ה abs שזו סיבה עיקרית לקחת דור שני.

 

סה"כ אתה יכול להתנחם בזה שהיא ניראת הרבה יותר טוב ,מהרבה ספייסים אחרים שראיתי(אפילו בשנתון 04-05)

 

מה שכן,המעבר מ i30 2010 לרכב הזה,הוא באמת לא קל...

 

הרכב כן משנה אבל השנתון לא, אני יכול להגיד בלב שלם שהייתי לוקח ספייס 2001 על ספארק 2011 בכל יום.

 

 

יגאל,אתה ביצעת החלפת פגוש או הבעלים הקודם? ידוע לך כמה זה עולה?

פורסם

NUKER ...

זאת בדיוק הבעיה .... שההגה החשמלי הבעייתי לא מתבטא רק באופציית ה-city של הספייס .

גם כאשר הרכב כביכול נוסע בלעדיו ההגה עדיין חשמלי ... ועדיין עושה בעיות

 

כמה דיברו על זה פה בפורום אין לך מושג ...

כאשר אנשים (כמוני..) נסעו להנאתם ופתאום הופיעה לה נורה אדומה זועקת בצורת הגה בלוח מחוונים

ופתאום ההגה כוח הפך להיות הגה שצריך הרבה כוח ...

איתן בר 8)

פורסם
ממתי פוסלים רכב על גימיק חשמלי?,

רוב בעלי הספייס בכלל לא משתמשים בזה ( רק כדי להתלהב) , וקיים תיקון מקצועי במאות בודדים אם זה כל כך נחוץ,

ההפך הוא הנכון אם כבר, ושלא נדבר על מערכת ה abs שזו סיבה עיקרית לקחת דור שני.

 

 

 

הרכב כן משנה אבל השנתון לא, אני יכול להגיד בלב שלם שהייתי לוקח ספייס 2001 על ספארק 2011 בכל יום.

 

 

יגאל,אתה ביצעת החלפת פגוש או הבעלים הקודם? ידוע לך כמה זה עולה?

 

שמע אני לא יודע איזה פונטו יש לך, אבל מהנסיון שלי - פונטו זה הרכב הכי זול ומצועצע שאי פעם נסעתי בו. מבחינתי יונדאי גטס מרגישה יותר יוקרתית.

אז נכון, היא זולה לקנייה וחסכונית בדלק, וגם האמינות לא גרועה בהנחה שקונים אותה מטופלת, אבל זה רכב שלא יכולתי לסבול.

פורסם
אוקיי ....(נניח שאתה שווה תגובה..)

 

למה ?

 

ידוע שההגה החשמלי של הספייס עושה בעיות ..

בעבר היה לי ספייס 2006 שההגה החשמלי התקלקל ודיברו איתי בחברה על 5500-6000 ש"ח ...

 

נניח ואתה לא בנאדם שיש לו אפס ידיעה בנושא. נניח.

 

בעבר (לפני חודשיים) הייתה לי פונטו ספייס 2006 וההגה החשמלי לא התקלקל בכלל (הרכב היה עם 170 אלף ק"מ).

 

בהווה, יש לאחותי פונטו ספייס אוטומטית 2006. נדלקה נורת ההגה, ההגה נהייה קשיח. נסענו למוסך, איפסנו את המחשב. מאז שקט.

 

אם המנוע הזה מתקלקל, עולה 500 שקל להחליף אותו.

 

עלות של 5000 ש"ח זה למנגנון הגה שלם, חדש. תקלה מ-א-ו-ד נדירה לראות אותו מתקלקל בשלמותו, ולכן בהחלט אפשר לקנות מנגנון הגה מפירוק בעלות של כמה מאות שקלים.

 

בקיצור - אף אחד לא משלם סכומים כאלה. בטח לא סיבה לנסוע ברכב שהציגו בשנת 1994 עם הזרקת דלק מיושנת, בטיחות נחותה ועיצוב עתיק יומין.

פורסם

איתן,אז נפלת על תקלת הגה חשמלי, הנה גם הרכב שלי עבר 200K ולא הייתה לו תקלת הגה מעולם,זה שכיח אבל לא איזה פג תוקף שקורה לכולם,שוב אתה לא יכול להשוות הן בגלל הבלאי של השנים שגדול יותר,

הן בגלל החוסר ABS ח"ח וכו.

 

שמע אני לא יודע איזה פונטו יש לך, אבל מהנסיון שלי - פונטו זה הרכב הכי זול ומצועצע שאי פעם נסעתי בו בדייהו נסעת? (והגזמת קצת לא כזה נורא דווקא סביר+). מבחינתי יונדאי גטס מרגישה יותר יוקרתית.

אז נכון, היא זולה לקנייה וחסכונית בדלק, וגם האמינות לא גרועה בהנחה שקונים אותה מטופלת, אבל זה רכב שלא יכולתי לסבול.

 

תלוי לאיזו רמה היית רגיל לפני שנכנסת לפונטו (וכנראה שלא נסעת בספארק :),יש לי פונטו פשוטה ידנית, 60 כ"ס.

החסרון היחיד לדעתי ברכב זה שהוא חלש וגם- זה חסרון יחסי שמפצה על עצמו בצריכה מעולה,

ושוב אני לא יודע לאיזה קטגוריה אתה משווה יחסית לקטנות היא מתעלה כמעט בכל נקודה,כמובן שזו דעתי האישית אבל אם ללכת על הנייר הפונטו תקבל הרבה נקודות,לא סתם היא חביבת הפורום,לא סתם נהייה קשה למצוא פונטו שמורה בגלל yulianx :lol:.

פורסם

שלא תבינו לא נכון ...

אני מת על פיאט ! רכב פשוט ,אמין , חסכוני ,מזגן מעולה ועוד אין סוף מחמאות !

 

היו לי בעבר :

2 אונו

3 פונטו דור ראשון

1 בראבו

1 פונטו ספייס

 

מספיק לכם ? בטוח פיספסתי עוד כמה ...

 

אבל !... כאשר מכניסים כל מיני טכנולוגיות מסויימות לרכב שהאופי הטבעי שלו זה פשטות זה קצת יוצר ניגוד שכאשר הרכב

מתיישן אתה נכנס לצרות צרורות ...

אני יודע שאני נפלתי עם הספייס הארורה שלי שהייתי צריך להחליף את כל המוט ההגה(שבסוף גם שילמתי 2500 על משופץ)

ואפשר להחליף רק את המנוע ...

מקווה בשבילכם שלא יהיו לכם תקלות .

עצה אישית לdrsubaru לפניי שאתה אומר לאנשים מה הם מבינים ומה לא ..כדאי לך להקשיב למה שיש להם להגיד

ואם לא מתאים לך הדברים פשוט תשתמש בשפה נורמלית ולא "אתה מדבר שטויות " וכדומה ... ואם זה קשה לך ... פשוט תסתום את הפה .

איתן בר 8)

פורסם
יגאל,אתה ביצעת החלפת פגוש או הבעלים הקודם? ידוע לך כמה זה עולה?

 

אני לא החלפתי את הפגוש, הוחלף ע"י בעלים קודמים. לא יודע עלויות.

 

אכן קראתי הרבה מאד על התקלה בהגה החשמלי ואני משתדל מאד שלא לסובב את ההגה עד הסוף (האוטו אצלי בסך הכל שבועיים)

 

מקווה מאד שלא יקרה גם לי אבל אם יקרה ניגש למוסך פיאטון ומקווה שהסיפור לא יעבור את הכמה מאות שקלים.

 

בין הרכבים שראיתי כשחיפשתי ספייס נתקלתי באחת 2003 ושם המוכר הראה לי חשבונית על 3800 ממוסך מרכזי על החלפת כל ההגה.

 

ובכל מקרה אני לא חושב שזה הגיוני לפסול רכב על מחלה אחת ספציפית שקיימת בו והרי בכל רכב ישן אתה לוקח הימור כי אתה לא באמת יודע מתי מה יתקלקל.

הסיבה שבחרתי את הספייס היא כי חיפשתי רכב קטן, חסכוני וחדש ככל הניתן בתקציב נמוך מאד. האלטרנטיבות בתקציב הזה הן פולו, 206, קליאו ואקסנט -> לכל אחת החסרונות שלה.

פורסם

ואם לא מתאים לך הדברים פשוט תשתמש בשפה נורמלית ולא "אתה מדבר שטויות " וכדומה ... ואם זה קשה לך ... פשוט תסתום את הפה .

 

אבל מה לעשות, שאתה מדבר שטויות? למה צריך שדברים לא נכונים יישארו בזיכרון של הפורום רק כי אתה החלטת?

 

סה"כ טכנולוגיה של הגה חשמלי. לא איזה גיר מתוחכם, בקרת אקלים מפוצלת או לא יודע מה.

 

בשביל מנגנון אחד מסכן צריך לקנות מכונית מיושנת? סתם בגלל שאתה החלטת שעולה 5000 שקל לתקן אותו?


×
×
  • תוכן חדש...