Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

יש לי הונדה סיוויק 05.

ביומיים האחרונים ניתקלתי בתקלה שדלת הנהג לא ננעלת וניפתחת דרך שלט הרכב. ( עם המפתח הכל בסדר )

שאר הדלתות כן ננעלות וניפתחות.

 

למישהו יש מושג מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה?

פורסם
בעת ישיבה ברכב, אם אתה מבצע נעילה דרך הכפתור בדלת הנהג, יש נעילה לכלל הדלתות?

 

כן... גם שנועלים עם מפתח הכל נפתח ונסגר

פורסם

מהמר על מנוע נעילה מרכזית בדלת נהג, או תקלת חיוט, אולי בצמה של הדלת.

 

צריך לפרק את הריפוד של הדלת ולבדוק, האם המנוע מקבל פיקוד בעת פתיחה/סגירה.

 

 

פורסם
מהמר על מנוע נעילה מרכזית בדלת נהג, או תקלת חיוט, אולי בצמה של הדלת.

 

צריך לפרק את הריפוד של הדלת ולבדוק, האם המנוע מקבל פיקוד בעת פתיחה/סגירה.

 

פירקתי את הדלת.. לא מצאתי שום דבר חריג..

יש לי אזעקה DRAGON

למישהו יש הוראות התקנה שלה או משו שאני יוכל לעשות כל מיני ניסויים בשביל לבדוק את התקלה?

פורסם

יש לי אותו רכב. ויש לי אותה בעיה בדלת אח' ימין. לאחר בירור עם חברים שלי שעוסקים בתחום נאמר לי ש"זה מחלה בסיוויק האלו"

מנוע נעילה פשוט הלך... (כשחיפשתי בפירוקיות מנוע כזה מקורי אמרו לי את אותו הדבר...)

הוצע לי לקנות\לשים מנוע אוניברסלי שעולה כ- 50 ש"ח (בהתקנה אצל בעל מקצוע הוא נמכר ב 80- 100 ש"ח+עבודה 100 ש"ח)

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
מהמר על מנוע נעילה מרכזית בדלת נהג, או תקלת חיוט, אולי בצמה של הדלת.

 

צריך לפרק את הריפוד של הדלת ולבדוק, האם המנוע מקבל פיקוד בעת פתיחה/סגירה.

 

לא חושב,

 

משום שהוא אומר שנעילה מבפנים עם הכפתור כן נועלת את כולן. משמעו - כנראה שהמנוע הספציפי של הדלת עצמה לא ננעל או לא דוחף מספיק.

 

מה שכן , לפתוח את הדלת ייתן יותר אור על העניין.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אכן מחלה ואצלי הלך מנוע צד ימין אחורי בסיוויק 2007. החלק בטח יעלה לי בסביבות ה 80 יורו והתקנה עוד משהו דומה :(

 

80 יורו ?!

פורסם
לא חושב,

 

משום שהוא אומר שנעילה מבפנים עם הכפתור כן נועלת את כולן. משמעו - כנראה שהמנוע הספציפי של הדלת עצמה לא ננעל או לא דוחף מספיק.

 

מה שכן , לפתוח את הדלת ייתן יותר אור על העניין.

 

שמתי לב שאני לוחץ על הכפתור בשלט לנעילה הכפתור בדלת הנהג כיאלו מנסה לרדת ונעצר....

פורסם
שמתי לב שאני לוחץ על הכפתור בשלט לנעילה הכפתור בדלת הנהג כיאלו מנסה לרדת ונעצר....

 

מחזק את ההנחה שמנוע נעילה בדלת נהג לא תקין.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...