Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו מגאן 2001 עם 210K ק"מ. התיבה מגיע להילוך רביעי וכשרכב חם (לאחר כמה ק"מ של נסיעה לדוגמה), התיבה מנתקת את המנוע ומתקבלת תחושה של מצמד שמחליק. כיבוי והדלקה של הרכב נותנת עוד כמה ק"מ של נסיעה עד שהתופעה חוזרת. נורת הגיר נדלקת כשזה קורה.

 

הבנתי שכנראה מדובר בחיישן לחץ שמן שכנראה כבר לא מבצע את תפקידו אבל הוא נמצא עמוק בתוך התיבה והחלפה עולה אלפי שקלים.

 

אני מחפש המלצות למקום אמין שיתן חוות דעת.

 

תודה,

איזי

abcde

  • ספונסר פורום
פורסם
אני מחפש המלצות למקום אמין שיתן חוות דעת.

 

יש כמה מכוני גירים שמתמחים בתיבות האלו. מהיכן אתה בארץ?

פורסם

אתה בטח מתכוון לווסת לחץ שמן ולא לחיישן.

בכל מקרה, אם הגיר עובר להילוך חירום, צריך לחבר מחשב כדי לראות למה.

אם הגיר מחליק, אז שום פתרון פלאים לא יעזור. הפתרון היחיד יהיה לשפץ את הגיר.

אתה מוזמן להתקשר ולתאם הגעה לבדיקה.

פורסם

תודה על התגובות. הרכב הזה לא שווה יותר מידי אבל נוסע.

מה עלות בדיקה וסדר גודל עלות שיפוץ גיר כזה?

גם פתרון שימשוך את הרכב עוד כמה אלפי ק"מ (אם קיים) בא בחשבון.

abcde

  • ספונסר פורום
פורסם

הבדיקה של הגיר בדרך- כלל ללא עלות.

שיפוץ של הגיר נע בסביבות 2000-3000 ש"ח.

כיוון שערך הרכב שלך בשוק הוא נמוך, תעשה חושבים אם כדאי לתקן את הרכב.

במידה וכן תרצה לתקן, פנה אל מכון גירים 2000 בחולון.

פורסם
תודה על התגובות. הרכב הזה לא שווה יותר מידי אבל נוסע.

מה עלות בדיקה וסדר גודל עלות שיפוץ גיר כזה?

גם פתרון שימשוך את הרכב עוד כמה אלפי ק"מ (אם קיים) בא בחשבון.

 

אני לא יודע כמה זה פתרון בשבילך אבל אתה יכול לנעול את התיבה על הילוך שלישי. ברוב המכוניות יש אפשרות לעבור למצב של כח או overdrive או ספורט שבו התיבה לא עוברת להילוך רביעי. חיסרון בולט בזה - זה בזבוז דלק.

 

מקווה שעזרתי.

×
×
  • תוכן חדש...