Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעה מתרחבת - אורות גבוהים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבלנו 98' שלי יש את הגלגלת והיא תמיד מכוונת את הפנסים על הכי נמוך.

 

מכונית בת 15 עם הגלגלת!

 

הכיוון של "הכי נמוך" מתאים בד"כ למצב בו החלק האחורי עמוס.

אני חושש שאתה מפקשש קצת תאורה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכונית בת 15 עם הגלגלת!

 

הכיוון של "הכי נמוך" מתאים בד"כ למצב בו החלק האחורי עמוס.

אני חושש שאתה מפקשש קצת תאורה...

 

גם ה B4 של סוף שנות ה90 הגיעה עם כיוונון גובה אלומה. בפיאט פנדה זה דווקא לא עם גלגלת, אלא עם לחצנים.

 

במצב בו הרכב אינו עמוס (כלומר, אף אחד לא יושב מאחור) האלומה צריכה להיות במצב הגבוה ביותר (1 אני חושב). ככל שמעמיסים את הרכב מאחור, החלק האחורי של המכונית יורד והקמי עולה, והפנסים מאירים את השמיים. לכן יש להוריד את האלומה חזרה לכביש.

 

בחלק מהמכוניות (למשל בפיאט) מספר המצב מתאר את מס' הנוסעים מאחור (מצב 1 עבור נוסע בודד, מצב 3 עבור שלושה).

פורסם

את הגלגלת הכרתי בשקודה פייבוריט 1993. המכונית הזולה הזו הגיעה אפילו עם אורות ערפל. מצד שני אחר כך היו לי כמה מכוניות יותר מכובדות בלי האובזר. בספר הרכב היתה הדרכה לאיזה מצב לכוון את הגלגלת לפי חלוקת הנוסעים ברכב.

בטסט השנתי צריך להיות ערני ולגכוון את הגלגלת למצב הגבוה ביותר (רכב עם נהג בלבד) כדי שהבוחן וכל לכוון את הפנסים כראוי.

לגבי מנגנון העמעום במראה המרכזית - אני מכיר אותו הרבה מאוד שנים, אני חושב מהפיאסטה 1978 (אם לא מהפיאט 127 שהיה לפניה), אבל אנילא מסתדר עם המנגנון - הזזתו גורמת ליציאת המראה מהכיוון, לפחות כאשר היא מעומעמת, ושדה הראיה נפגע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אורות גבוהים ניחה, אפשר לכבות.

 

אותי הכי מעצבן הקסנון בכל הרכבי יוקרה.

 

החרא הזה, בנסיעה בלילה, פשוט גומר לי על העיניים, זה מסנוור ומפריע.

האור הצהוב הרבה יותר נוח לעין.

פורסם
אבל אנילא מסתדר עם המנגנון - הזזתו גורמת ליציאת המראה מהכיוון, לפחות כאשר היא מעומעמת, ושדה הראיה נפגע.

 

כאשר המראה במצב מעומם אתה רואה תמונה כפולה, אחת על השניה.

תמונה אחת היא של החלון האחורי במצב מעומעמם, תמונה שניה שייכת לכיוונון המקורי של הראי לפני ההקפצה, ובדר"כ זה חלק מהגג או מהמושב האחורי (תלוי במצב הראשוני של הראי).

צריך להתרגל לזה, אין ספק.

פורסם

גם אני שמתי לב לזה וחשבתי שזה רק אני כי התחלתי לנסוע עם מראה שלא מתכהה אוטומטית...

 

 

בכל מקרה לסחבק יש חוברת הוראות בשלוף (חיפשתי טיפול לרכב בזמנו) מצד ימין יש טבלה עם הסבר על המצבים.

 

122356.jpg

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

מסכים עם פותח השרשור, תופעה מעצבנת ביום וגם בלילה..

זה רק אני? או שזה בעיקר בני מיעוטים שנוהגים עם אור גבוה(אזור השרון יש הרבה).

כל אחד שנשרפת לו נורה שם ז**ן ובמקום להחליף מעביר לאור גבוה ונוהג כך..

אנשים שברגע שהם מאותתים מפעילים את האיתות מעבירים בטעות לאור גבוה ולא מסתכלים על הלוח שעונים ורואים את נורת הביקורת.

לא משנה מה הסיבה ,אותי זה מעצבן:x

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

^

קפוץ לביקור בחיפה והקריות. תוכל לראות רכבים תקינים (עם נהגים מקולקלים) נוסעים עם אורות גבוהים, ביום ובלילה, מכל הדתות, הגזעים והמינים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
גם ה B4 של סוף שנות ה90 הגיעה עם כיוונון גובה אלומה. בפיאט פנדה זה דווקא לא עם גלגלת, אלא עם לחצנים.

 

במצב בו הרכב אינו עמוס (כלומר, אף אחד לא יושב מאחור) האלומה צריכה להיות במצב הגבוה ביותר (1 אני חושב). ככל שמעמיסים את הרכב מאחור, החלק האחורי של המכונית יורד והקמי עולה, והפנסים מאירים את השמיים. לכן יש להוריד את האלומה חזרה לכביש.

 

בחלק מהמכוניות (למשל בפיאט) מספר המצב מתאר את מס' הנוסעים מאחור (מצב 1 עבור נוסע בודד, מצב 3 עבור שלושה).

ואם למשל יושבת איתך מישהי, ממש ממש ממש שמנה?

תעליב אותה ותשים על מצב 4? :twisted:

 

סתם סתם. החכמתי. תודה רבה ואשים לב לזה מעכשיו.

פורסם

באסקורט אצלי התקנתי 2 פנסי SPOT LIGHT בעוצמה של 100W כל צד.

אני מדליק כמובן רק בכבישים חשוכים כשאין תנועה ממול.

ברגע שמישהו ממול עם אורות גבוהים לא מתייחס להיבהוב אורות שלי וממשיך לסנוור - הדלקה

קצרה של ה-SPOT LIGHT מייד מזכירה לו להוריד לאורות דרך.

פורסם

קורה המון בדרכים מהירות, בעיקר עם גיבורים שצמודים לשמאלי ונסיעה על מהירות נמוכה מ 140 קמ"ש מבחינתם הינה בגדר פיקציה - עם זה כבר השלמתי, אך עם כל אותם דפקטים שצצים מאחוריך ברחוב חד-סיטרי במרכז העיר ומחליטים שפנסי הרחוב פשוט אינם מספיקים, זה מצליח לחרפן בכל פעם מחדש. אני מנסה לסמן להם באמצעות איתות מצוקה למשך שתיים-שלוש שניות, אבל ברוב המוחלט של המקרים זה לא עובד.

פורסם
א. לא הייתי מגזים עד כדי כך. גם אני נמצא בכביש, ו99% מהמכוניות נוסעות עם אורות תקינים, למעט חריגים פה ושם.

 

איפה, בלפלנד?

אני לא אגזים אם אומר ש 50% מהרכבים בארץ נוסעים עם אורות לא תקינים.

99.9% מהנסיעות שלי הן בין-עירוניות ארוכות, רובן בכבישים חשוכים למדי. כל פעם אני שואל את עצמי איפה נמצא הפיקוח על מכוני הטסטים, וזה בלי להזכיר את הבורות והאגואיסטיות של הנהג הישראלי לגבי אופן השימוש באורות הגבוהים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה כלכך מעצבן אותי!

 

בלי קשר היום אני מגיע לצומת בו בחורה שיושבת באסטרה ממתינה לתת לי זכות קדימה וברגע שאני נכנס לתוך הצומת הגברת מחליטה שבשניה האחרונה היא עוברת לי מול הפרצוף ואני צריך לבלום בלימת פתע, אם זה לא מספיק גם היא דיברה בפלאפון .

וזה בלי שהוספתי את הנהג קנגו המטורף שנסע מאחוריי בנתיב הימני תוך כדי שהוא מסנוור מצפרפר כמו משוגע ,והנתיב השמאלי פנוי לעקיפה ,בסוף הוא החליט לעקוף וגם עשה את זה כמו משוגע ולרגע חשבתי שאני רואה סרטון של saudi drift .

ונסעתי במהירות המותרת .

 

בקיצור כיף בכבישים שלנו .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אם זה מקדימה אני מהבהב חזרה וכמעט תמיד הם מבינים את הרמז,הפנדה קטנה אך אורות של גדולה יש לה.:lol:

אם זה מאחור אני מדליק פנסי מצוקה וזה עוזר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...