Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

מתעניין ברכישת ווקס טוב עבור רכב חדש בעל צבע כחול מטאלי כהה, יש ברשותי את הטרטל ווקס לצבע מטאלי האם מספיק טוב?

מייאש אותי מניסיון שנשארים אי-אילו פירורים לפעמים אחרי השימוש (לא ניסית על הרכב המדובר) ולוקח לו זמן רב לפעמים להתייבשות הנוזל.

תודה למי שיוכל לעזור מניסיונו.

פורסם

שים לב לדיון מכירה למעלה , יש מוצרים למכירה ממשתמשי הפורום .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

אם הטרטל מספיק טוב לך אתה צריך להחליט. Turtle Wax היא חברה ממוצעת מינוס ולדעתי לא מספיק איכותית.

אם אתה רוצה ווקס איכותי שמתאים במיוחד לרחבים כהים יש לך את ה Dodo Juice Blue Velvet, שים לב שזה Past Wax קשה ולא ווקס נוזלי.

פורסם
אם הטרטל מספיק טוב לך אתה צריך להחליט. Turtle Wax היא חברה ממוצעת מינוס ולדעתי לא מספיק איכותית.

אם אתה רוצה ווקס איכותי שמתאים במיוחד לרחבים כהים יש לך את ה Dodo Juice Blue Velvet, שים לב שזה Past Wax קשה ולא ווקס נוזלי.

 

נכון, כמו שאמרת, יש את Blue Velvet שהוא ווקס קארנובה מאוד מאוד איכותי, והוא מכיל מתגברי צבע במיוחד עבור רכבים כהים, נותן תוצאות מצוינות.

 

אופציות אחרות:

Chemical Guys Pete's53 גם הוא ווקס קארנובה מאוד איכותי, נמצא עכשיו במחיר מבצע.

Chemical Guys 50/50, אפילו יותר איכותי ומרוכז מהקודם, עמיד יותר לאורך זמן ומכיל ריכוז קארנובה גבוה יותר שנותן ברק חזק יותר.

 

אם תרצה מוצרים זולים יותר, יש אוטמי צבע (ווקס סינטטי) גם כן מצויינים, נותנים ברק חזק והם עמידים למשך מס' חודשים טובים!

אחד המומלצים הוא Chemical Guys HybridV7

 

קישורים:

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/107-b

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/96-b

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/98-2013-02-20-00-43-58

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/37-blue-velvet-hard-wax

 

 

אם תרצה בנוסף לווקס/אוטם לקבל בוסט נוסף לברק חזק מאוד, תוכל להוסיף לפני הווקס/אוטם שכבה של גלייז, גם תגביר את הברק וגם תמלא שריטות עדינות מאוד:

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/114-black-light

פורסם

תודה קודם כל.

מה שקצת מבאס אותי שלפני מסירת הרכב העבירו את הרכב בשטיפה וידועה לכם כבר התוצאה, סויירלים בכל מיני מקומות ברכב.

ולכן אני מחפש גם משהו שאולי יצליח במעט לטשטש את הבאסה. :wink:

האם ניתן להשיג מוצרים אלו באוטו דיפו למשל? או מה יש שם בהישג יד שידוע לכם כמוצר טוב.

פורסם
נכון, כמו שאמרת, יש את Blue Velvet שהוא ווקס קארנובה מאוד מאוד איכותי, והוא מכיל מתגברי צבע במיוחד עבור רכבים כהים, נותן תוצאות מצוינות.

 

אופציות אחרות:

Chemical Guys Pete's53 גם הוא ווקס קארנובה מאוד איכותי, נמצא עכשיו במחיר מבצע.

Chemical Guys 50/50, אפילו יותר איכותי ומרוכז מהקודם, עמיד יותר לאורך זמן ומכיל ריכוז קארנובה גבוה יותר שנותן ברק חזק יותר.

 

אם תרצה מוצרים זולים יותר, יש אוטמי צבע (ווקס סינטטי) גם כן מצויינים, נותנים ברק חזק והם עמידים למשך מס' חודשים טובים!

אחד המומלצים הוא Chemical Guys HybridV7

 

קישורים:

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/107-b

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/96-b

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/98-2013-02-20-00-43-58

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/37-blue-velvet-hard-wax

 

 

אם תרצה בנוסף לווקס/אוטם לקבל בוסט נוסף לברק חזק מאוד, תוכל להוסיף לפני הווקס/אוטם שכבה של גלייז, גם תגביר את הברק וגם תמלא שריטות עדינות מאוד:

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/114-black-light

 

 

מכיוון ורכשתי רכב עם צבע כהה אני מאוד מעוניין לנסות את ה black light, כרגע יש 2 שכבות של אופטיסיל על הרכב, אני מבין שנדרש להסיר אותם לפני ששמים את הblack light, האם לאחר היישום שלו יש למרוח שוב אופטיסיל או שהוא כבר סילנט בפני עצמו?

 

מה לגבי יישום של ווקס ואז סילנט? זה תקין?

פורסם

עוד שאלה שאני אשמח אם vix או כל משתמש אחר עם ניסיון יענו עליה, עניין העמידות של הגלייז.

נניח ויישמתי שכבה או שתיים של הגלייז (מאמין שאם וכאשר - אמרח 2), ושתי שכבות אופטיסיל, שוטף כל שבוע וחצי עם onr.

לכמה זמן אפשר לצפות שהגלייז יעשה את שלו?

"יאללה בירי".

פורסם

תמתינו מעט אני הולך לכתוב פוסט ביום שישי על יישום גלייז prima amigo שנחשב לאהוד ביותר בפורומים הבריטיים, עם opti seal מעליו. אני גם אדווח עמידות לאורך זמן אם זה יעניין מישהו.

פורסם

אענה לשניכם על פי סדר השאלות,

 

m.l-

רצוי למרוח את החומרים הללו על שכבה נקיה, כדי לסייע להם לחיבור מיטבי ובהתאם- לעמידות גבוהה. עדיף שתסיר את כל החומרים שיש לך עכשיו על הרכב, תמרח Black Light (שתי שכבות עדיף) ולאחר מכן אוטם- Opti Seal יהיה בסדר גמור.

 

לגבי השאלה השניה שלך, עדיף סילנט ולאחר מכן ווקס, הסילנט יספק את ההגנה כמו שצריך, והווקס יתן למעלה שכבת הגנה נוספת וברק חמים שכנראה אין בסילנט.

 

 

sciPoPo-

לשאלתך הראשונה, כמו שעניתי קודם, אופטי סיל יתאים בלי בעיה ל Black light, ובכלל, הגלייז הזה אינו בעייתי ומתאים ל99% מהאוטמים.

 

לשאלתך השניה, התשובה משתנה כמובן מגלייז לגלייז, Black Light ספציפית מוצר מאוד חכם, מאוד מתקדם, באמת השקיעו בו הרבה והוא כמה רמות מעל יתר הגלייזים של Chemical Guys.

הוא מכיל בנוסף לגלייז גם תכונות של אוטם, ובעצם מחזק ומגן על עצמו ובכך מאריך את העמידות שלו הרבה מעבר לגלייזים אחרים. למרות זאת, מומלץ לצפות אותו בשכבה נוספת של אוטם חזק אחר, וכך הגלייז יחזיק מס' חודשים בלי בעיה, תלוי באיכות האוטם בו תשתמש.

פורסם
תמתינו מעט אני הולך לכתוב פוסט ביום שישי על יישום גלייז prima amigo שנחשב לאהוד ביותר בפורומים הבריטיים, עם opti seal מעליו. אני גם אדווח עמידות לאורך זמן אם זה יעניין מישהו.

 

ממתין לפוסט שלך! תרגיש בנח להרחיב במידע ואף בתמונות.

כבר זמן רב שאני רוצה להניח את ידי על ה prima amigo, על פי חכמת ההמונים בפורומים השונים בעולם אין ספק שזה המוצר כאשר מחפשים גלייז.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
תמתינו מעט אני הולך לכתוב פוסט ביום שישי על יישום גלייז prima amigo שנחשב לאהוד ביותר בפורומים הבריטיים, עם opti seal מעליו. אני גם אדווח עמידות לאורך זמן אם זה יעניין מישהו.

 

אתה מתכוון לדלג על שלב הפוליש וישר למרוח גלייז?

זה מה שאני מתכנן לעשות עם הרכב שלי.

"יאללה בירי".

פורסם

הרכב שלי עבר פוליש דו שלבי לפני כ 8 חודשים.

אני כמובן אעשה פלסטלינה לפני.

אגב אנשים קונים גלייז בדיוק כי זה אלטרנטיבה לפוליש. ברכב שלי אני לא אסתכן בעוד פוליש חיתוך פשוט כי לא נשארה הרבה לכה.

×
×
  • תוכן חדש...