Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

הרכב הוא פיז'ו 206 שנת 2002 אוטומטית

עשה בערך 96 אלף ק"מ

 

היום תוך כדי נסיעה נדלקה לי נורית בצבע כתום (ראו צילום שלה בקובץ המצורף להודעה זו)

כשביררתי באינטרנט ראיתי שהשם שלה הוא: Peugeot 206 engine warning light

אני מניח שזה שייך למנוע

 

מה זה יכול להיות?

 

הנורית נדלקה לאיזה 2-3 שניות, נכבתה ולא הופיעה שוב

Capture.PNG

פורסם

נורה זאת מראה על תקלה במערכת ניהול המנוע הכוללת בתוכה את ההצתה, הזרקת דלק ואביזרים להקטנת זיהום אויר.

כדי לדעת מה מקור הבעיה, יש להתחבר עם מחשב/סורק איבחון תקלות ממוחשב שיש במוסכים..

תלך למוסך כמה שיותר מהר אל תדחה את זה..

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

תודה על ההסבר שלך

האם כל מוסך מחזיק סורק כזה או רק מוסך מורשה של פיז'ו?

כמה צריכה לעלות הבדיקה הזו?

פורסם

לא חייב מורשה יבואן,אפשר גם במוסך מתמחה בצרפתיות או מכון טוב להזרקות דלק.

במכוניות אלו עדיף לבחור במוסך מתמחה,שמכיר את הרכב ואם אתה מחולון יש לך את אורן שירותי רכב,ברחוב המרכבה,בתל אביב יש את גבע ושאפט.אם אתה מהצפון אני מכיר רק מורשים (עלות התיקון תהיה גבוהה יותר: גזית/צמרת).

מחיר אבחון יכול לנוע בין 150-300 ש"ח תלוי במוסך אבל אם אתה מתקן באותו מקום מקובל לא לגבות כסף על הבדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אין שינוי ברעש/כח המנוע או צריכת דלק והמנורה דלקה למספר מועט של שניות וכבתה, אתה יכול להמשיך לנסוע בתקווה שהיתה תקלה רגעית.

אם הבעיה לא תחזור על עצמה, בטיפול הקרוב תוכל לבקש קריאת תקלות.

נדיר שתקלה כזאת מונעת אפשרות המשך נסיעה אבל זה גם יתכן.

אם התקלה חוזרת על עצמה: אבחן בהקדם!

×
×
  • תוכן חדש...