Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לישור הקו אני רוצה להחליף את הצמיגים .החלפתי גנטים מ15 ל16 מקורי .המידות שאני יכול לשים הם 50\205 או 60\215

מה כדי?מה מומלץ?

הדרישות שלי זה נחות ושקט

פורסם
בהמשך לישור הקו אני רוצה להחליף את הצמיגים .החלפתי גנטים מ15 ל16 מקורי .המידות שאני יכול לשים הם 50\205 או 60\215

מה כדי?מה מומלץ?

הדרישות שלי זה נחות ושקט

 

שלום וברכה,

התשובה מורכבת מכמה נקודות למחשבה:

1. 205-50 מידה פחות פופולרי ויקרה יותר בדרך כלל

2. ככל שהחתך נמוך יותר הנהיגה יותר קשה ופחות נוחה.

3. השקט שאתה מבקש בדרך כלל נובע מאיכות הצמיג והרכב החומר שבו.

4. 215-60 יש יותר אפשרויות של יצרנים ובדרך כלל זול יותר.

בהצלחה

פורסם

שלום וברכה,

מה צרכי הנהיגה שלך? 50-50, כביש, שטח?

יש הפרשי מחיר.

תוכל להסתכל באתרים השונים שמשווים מחירים שם תוכל לראות פחות או יותר היכן אתה עומד מבחינת מוצר ומחיר.

בכל מקרה לא נראה לי כדאי לקחת שנתון ישן, 2012 זה טוב.

אל תתפשר בבטיחות ותבדוק איך שמרו על הצמיגים אם הם ישנים.

בהצלחה

פורסם

שלום וברכה,

הצמיג שהצגת הוא צמיג סיני כביש רגיל.

אתה צריך 4x4 לא?

אתה צריך לעשות חישוב לכמה אתה נוסע בשנה ואם כדאי להשקיע בצמיג סיני שלא יחזיק לך הרבה ולא ייתן לך את הנוחות והשקט שאתה מבקש, אלא אם כן החסרת פרטים...

מאוד תלוי מה אתה מחפש.

איזה צמיגים מורכבים לך כרגע?

בהצלחה

פורסם

לפני שאתה מחליף צמיגים, מהי מידת הצמיגים המקוריים שישבו על האוטו?

ישנו הפרש של 8% בין שתי המידות שציינת (215/60 ו205/50), ולכן לדעתי יתכן ומדובר במצב דומה למופיע בשרשור הבא (שאומנם מתייחס לדגם אחר של סובארו אבל המידות המדוברות זהות), הודעות 933-937:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1289696#post1289696

פורסם

האוטו אצלי קצת פחות משנה ועשה כ7000 ק"מ עד עכשיו. כרגע מורכבים על הגנטים צמיגים של GT מיצור 2010 הם יבשים למרות שייש עלהם הרבה בשר.הגנט המקורי של האוטו בקוטר 15 אבל ניתן לשנות ברשיון ל16 וגם ל17

ניראה לי שאחזור לקוטר 15 כי על הגנטים יש צמיגים חדשים שנסעו חודשיים והם מסוף 2011

פורסם

יש לפאלקן במלאי צמיגים

דגם 912

פשרה טובה בין ביצועים למחיר (סביבות 1500 לרביעייה)

הרכבתי על הסובארו שלי לפני חודש

פורסם

במיגה הזו 215-60-16 יש לך כמה אופציות טובות יותר מהפלקן

יוקוהומה C. Drive

גודייר EXCELLENCE

גודייר EFFICIENT GRIP

קונטיננטל ContiPremiumContact 2

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...