Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עברתי לפני כמה ימים ליד אברג'יל (פירוקייה בכביש אזור-חולון) ועמדה רנו אקספרס ממש על שפת הכביש, מפורקת לחלוטין.

 

לא יודע אם היא עדיין נמצאת שם, אולי אני אעבור שם שוב מחר ואדווח לך.

אתה צריך משהו ספיציפי שיכול להיות בר-פירוק בקלות?

 

ובנוגע לשאלת המושבים - לא נראה לי שיש הבדל גדול. כי ברמה העקרונית אותו אקספרס זהה ברובו לאקספרס שיוצר שנתיים אחריו.

 

 

אתה גם קורא את מה שאתה כותב ? מה הוא שואל ומה אתה עונה?

מה ניסית להגיד עם האקספרס שיוצר שנתיים אחרי האקספרס ?

למה אתה לוקח שוב את הסגולים לפני הורודים ?

 

 

לעומרי.

ניתן לקמבן מושבים מרכב אחר , אבל אם תרצה את סידור הכסא המתקפל כמו שיש כרגע תיאלץ להסתפק באקספרס (אולי רנו 5 מדגם 3 דלתות (אם תמצא) תתאים למשימה גם כן. אחרי הכל האקספרס מבוסס עליה).

פורסם
אתה גם קורא את מה שאתה כותב ? מה הוא שואל ומה אתה עונה?

מה ניסית להגיד עם האקספרס שיוצר שנתיים אחרי האקספרס ?

למה אתה לוקח שוב את הסגולים לפני הורודים ?

ואני בכלל התכוונתי לקחת קודם את השחורים לפני הלבנים (שנים של קיפוח עדתי... אל תשאל)

 

הוא שאל (ואני מצטט)

ולשאלה:

האם רק מושב של רנו אקספרס מדגם זהה תתאים לי , או שגם מושבים מרכבים אחרים יכולים להתאים??

אז פשוט הסברתי לו שלא צריך להיות הבדל משמעותי (אם בכלל) בין אקספרס שיוצר בשנת 19XX לבין אקספרס שיוצר בשנת 19XX.

אז ככה שאם הוא מוצא מושב של רנו אקספרס משנת X, סביר להניח שהוא יתאים לרנו אקספרס משנת Y שיש ברשותו.

 

 

עידן

(שפשוט מת, מת על מסעי הצלב שלך)

פורסם

 

הוא שאל (ואני מצטט)

אז פשוט הסברתי לו שלא צריך להיות הבדל משמעותי (אם בכלל) בין אקספרס שיוצר בשנת 19XX לבין אקספרס שיוצר בשנת 19XX.

אז ככה שאם הוא מוצא מושב של רנו אקספרס משנת X, סביר להניח שהוא יתאים לרנו אקספרס משנת Y שיש ברשותו.

 

 

עידן

(שפשוט מת, מת על מסעי הצלב שלך)

 

 

איזה מזל שהסברת לו ,

כי מס. הרישוי של האקספרס שלו הוא 24-743-12 , והוא רצה לקנות כסא מאקספרס שמספרה 26-321-12 . תאר לך , הבדל של אניית משלוח שלמה ביניהן , וגם הילד של האקספרס השנייה אכל לחמניה עם ממרח שוקולד והשאיר כתם על הריפוד. בטח זה היה גורם לאי התאמה חמורה.

 

הבחור ביקש מידע על רכבים אחרים , לא על רנו אקספרס אחר.

אלמנטרי , מיסטר ווטסון.

 

שמר,

(שבאמת , באמת היה נותן לך מקום בתור הסוס של האביר במסעי הצלב שלו , לא יותר).

×
×
  • תוכן חדש...